Wat er nu aan de hand is:
-Rachid is de persoonlijke coach van Selin. Maar ze zijn verder
gegaan dan had gemoeten.
-Mahmud heeft gezien wat Selin allemaal verborg op haar instagram.
-Mahmud is woedend en wilt haar uithuwelijken voor een marokkaans jongen.Back to the story
Selin lag op de grond, en Ali kwam meteen naar haar toe. Hij schreeuwde dat iedereen de kamer uit moest.
'Ik vind het niet erg dat je zoiets hebt gedaan Selin. Ik zou je nog steeds willen,' zei Seyvi.
' Kom op man wat zien jullie in haar'😂zeiden Amal en Ouassima tegelijk.
' Iets wat jullie niet hebben , zei Fevzi terwijl hij Selin's kamer uitliep.Ali zette Selin weer rechtop. Hij keek haar lang aan en realizeerde hoe perfect ze was, alleen hoeveel fouten ze maakte. Yassine heeft haar slecht behandelt, en nu komt Seyvi haar ook nog lastig vallen, en Rachid ook van de ene kant.
Ik moet wel wat doen, dacht Ali. Dit gaat niet verder zo..Selin was in slaap gevallen met Ali, Selin werd wakker, en toen ze Ali zag ging ze verder slapen.
Later die dag, 18:00
Mahmud kwam Selin's kamer in en zei dat iedereen uit eten ging. Hij pakte haar telefoon en zei dat Ali ook niet mocht gaan.
Ali werd ook wakker.
' oh wat hou ik er toch van om wakker te worden naast jou. '
Selin stond op en gaf hem en zoende hem. ' alles wat ik deed op insta, was voor aandacht.. Ik was door de war ik wist niet wat ik moest doen..' ' Dat weet ik best. Maar flik het nog een keer en je ziet mij nooit meer.' Selin lachte natuurlijk.
' Maar Mahmud was serieus.. ik ga denk ik echt uitgehuwelijkt worden.' ' Maar wat als je er niet bent..? vroeg Ali. ' Wat bedoel je?'
' Kom. Kom weg van hier. Niet voor altijd, voor eventjes. Zodat we samen kunnen leven, en gelukkig kunnen zijn, en zodat ze ook realizeren wat ze missen en niet moeten doen.'
' Kom ali. Kom we gaan.'Ali belde een uber rijder, want als hij met zijn eigen auto zou gaan, zouden ze hem meteen vinden. Telefoons hadden ze achter gelaten, alleen kleding en benodigde spullen hadden ze meegenomen.
'Waar gaan we heen dan?'
Ali lachte.
' In het bos ver hier vandaan, uit de stad, hebben we een huisje. Het is er geweldig, schoon, en groot.'
Selin glimlachte en zette haar hoofd op zijn schouder.
'Ik ben blij dat ik verliefd op jou ben' , zei ze.
Ali glimlachte en gaf haar een kus.Eindelijk waren ze aangekomen. Ali gaf de chauffeur zijn geld en de chauffeur ging weg.
'Hier is het dan!' Ali wees naar een mooi niet al te groot huis, wat er best modern uit zag om in het bos te staan.
Er was een mooi uitZicht, er was een meer bij.Ali deed de deur open maar merkte al gauw dat het licht het niet deed op bepaalde plekken.
'Aliiii zo eng.. ik durf dit niet hoor..'
Ali moest lachen, en hij draaide zich naar haar om. ' Wie zegt dat je alle nachten alleen blijft?'
Selin werd rood en hij begon haar te zoenen.
Op een gegeven moment merkte Selin ook dat hy haar meer en meer aanraakte, dus duwde ze hem weg.
'Ali ik wil niks doen voor dat we zijn getrouwd...'Je zag aan Ali dat hij het niet leuk vond. Hij gooide zijn shirt op de grond en schreeuwde het uit.
' Is het zo erg..?' Vroeg selin.
' JE SNAPT HET NIET SELIN!!'
'Wat snap ik niet?'
Ali stond op en kwam zo dichtbij Selim dat ze tegen de muur kwam.
'Elke keer als een jongen naar jou kijkt, word ik gek. Elke keer als een jongen naar je lacht, word ik gek. Ik wil dat je van mij bent, en ik wil je overal voelen en je aanwezigheid voelen, ik droom elke dag over je, ik ben geobserdeerd met je en ik wil alles met je doen, alles. Mijn liefde voor jou is zo groot dat ik gewoon helemaal gek word.. Ik kan het niet meer volhouden..' zei Ali helemaal buiten adem, helemaal in zweet.
'En elke keer als je zo naar mij kijkt, voelt alsof er niemand in de wereld bestaat behalve JIJ en IK. Daarom wil ik je, ik wil alles van je.. Alles Selin..'Selin lachte, zoende Ali en gooide hem op het bed.
'Wat je wilt , krijg je ook ' zei ze, en zo begon hun avontuurtje😂😂😭.❤❤❤❤❤❤❤❤
Stemmennnn en comment wat je vond!!
❤❤❤❤❤❤❤❤
JE LEEST
Forced Love
RomansEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.