1 Dag na de bruiloft;
Selin
Ik ruik iets heeerlijkkss... Waarom slaap ik hier... Omg oja ik ben getrouwd he.. Met Ali toch? Want dat moest van de dokter..
'Aliiii.....' Yassine kwam binnenlopen. 'Ali is thuis, Yassine is hier.' 'Maar dat moest niet van de dokter. 'Fuck de dokter Meid. Dit is gewoon echte liefde.'
Yassine had ontbijt klaargemaakt voor Selin. Een lekker omeletje, een lekkere salade en lekker kipfilet. Jammmieeee dacht Selin. Ze hadden al alles in huis. Dus gingen ze lekker eten op hun nieuwe eettafel.
'Yassine heb je veel vrienden?' Yassine begon een beetje bang te worden van Selin. 'Selin nee.. Aleen Defne en Ali.'
'Yassinnneee wie is Ali dan?' Yassine zuchtte. We kunnen hem bezoeken als je wil? 'Ja dankjewel.'Selin was omgekleed en wachtte op Yassine. Selin's ziekte begon steeds maar erger te worden. Steeds erger. '
'Yassine Wat is dit?' Selin hield een mes in haar hand. Yassine pakte rustig de mes uit haar hand. 'Een mes selin.. Het is scherp en je krijgt er veel pijn door. Het is gevaarlijk ja weet dat Selin..' Selin deed een wenkbrauw omhoog.
Yassine deed de deur van de woonkamer open voor Selin. 'Selin kom lachen, ik maak een foto!'
Yassine maakte een foto, en zette het op zijn instagram. Als tekst schreef hij erbij: "True Love..".1e LIKE = Ali
Yassine en Selin waren onderweg naar Defne en Ali.
Yassine klopte aan. Ali deed open. Hij begon te lachen. Hij deed de deur open en Yassine en Selin liepen naar binnen. Selin zwaaide naar Defne. 'Hey! Ik ben Selin! Wie ben jij?' Defne stond op en gaf Selin een knuffel. Ik ben Defne. Ali stak zn hand uit. 'Ali.' Selin stopte met praten. 'Ik ken jou...'. Yassine keek ze raar aan. 'Selin hoe ken je hem?' Selin en Ali stonden voor elkaar. Ze bewogen niet, het enige wat ze deden was naar elkaar kijken. Ze hielden nog diep in elkaars hart van elkaar. Ze houden van elkaar, maar Selin is dat vergeten, en Ali kan er niks aan doen.
De bel ging. Iemand klopte aan.
'Heey! Wij zijn jullie nieuwe buren!' Hoorde je vanuit de gang.
Er kwamen mensen binnen. Een meisje ongeveer 20, zwart haar blauwe ogen, de jongen rond de 23 blond haar blauwe ogen.
'Hey wij zijn Mehmet en Kubra. We zijn jullie nieuwe buren. Sorry dat we zomaar binnengevallen zijn.'Na een uurtje praten ging iedereen terug naae huis. 'Doei iedereen!' zei yassine. 'Doei Ali..' zei Selin. Iedereen keek Selin raar aan. Toen gingen ze ook weg.
Dit hoofdstuk was weinig, maar er gaan meerdere onderwerpen voorbij komen in de voorgaande hoofdstukken.
EN bedankjes aan mijn schattjeee Ouassimaaaa✨❤
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.