Hoofdstuk 13 - What Now

112 9 0
                                    

Dus wat er nu aan de hand is:
-Selin En Ali weten dat Yassine en Defne een affaire hebben
-Ze gaan allebei uit elkaar, binnenkort
-Selin de ouders gaan scheiden, die van Ali ook.

Selin
Nu ik meer met Ali omga, herinner ik me veel meer. Ik weet gewoon bijna alles. Dat noem je ware liefde.
Ik woon nu bij mijn ouders.
Ali woont in zijn eigen huis.
Ik ben alweer beter, ik kan gewoon lopen, rennen, alles. Kubra gaat de cel lekker in voor 3 jaar, en Mehmet woont op zichzelf.

'Selin..Wil je even naar beneden komen?'
Selin keek verwarrend, want ze zag dat haar moeder net nog had gehuild. En haar vader keek boos.
'Selin we moeten met je praten en het is heel belangrijk.'

'We gaan scheiden', zeiden haar ouders tegelijk.
Selin was in shock.
'Scheiden.. Maar hoezo? Jullie geloven toch wel in ware liefde?' Selin's vader stond op.
'IK WEL SELIN, MAAR JE MOEDER BLIJKBAAR NIET.!'
Selin begon te huilen.
'Waarom mama? Wat is er gebeurt?'

'Je weet toch jou ene vriend ALI?'
Selin knikte. Haar vader was woedend.
'HET BLIJKT DUS DAT JOUW MOEDER EN ZIJN VADER AL LANG EEN AFFAIRE HADDEN. SINDS JIJ HIER BENT GEKOMEN!'
Selin stond op.
'Ik moet weg.'

Selin rende naar Ali. Ze was zo verdrietig. Ze had het superkoud omdat ze zonder jas uit huis was weggerend. Ze was aan het huilen. Ze zou bijna bij Yassine aanbellen, maar herinnerde zich weer wat hij gedaan had. Ze was eindelijk aangekomen bij Ali's huis. Ze klopte hard aan en was op de grond gevallen. Ze zat gebukt op de grond. Ze was huilend op de grond, bonkend op Ali's deur.
'Ali.. Doe open Alsjeblieft.'
Ali deed de deur open en zag Selin huilend en bukkend op de grond. Ze keek op en zag dat Ali ook aan het huilen was. Hij zat op de grond en liet Selin op zijn benen zitten. Hij aaide haar hoofd.
'Dit betekent gewoon dat wij stiefbroer -zus worden van elkaar', zei Ali huilend.
'Waarom komt er altijd iets tussen. Net wanneer we gelukkig zijn, gebeurt er wat', zei Selin.

'Ali wil je alsjeblieft komen' vroeg iemand van binnen.

'Ali wie zijn dat..'

'Mijn ouders..'

Selin stond op en pakte Ali's hand.
'Kom..'

'Ali we weten best dat je het niet leuk vind. We weten best dat je in je eigen huis wilt blijven. Maar op dit moment kan het niet. We willen dat je opgroeit met je vader. That's it.'

Selin keek verward.
'Waar moet hij wonen?'
Ali keek naar Selin.
'In mijn vaders huis. Met Jou, en je moeder.'
Selin keek tranen in haar ogen. Ze woonden niet onder hetzelfde dak als een stel, maar als broer en zus.
'Moet hij', vroeg Selin.

Ali's moeder antwoordde.
'Ik ga wonen in Istanbul. Ik en Ali hebben nooit een goeie band gehad, maar omdat ik naar het buitenland ga, moet hij van mij naast zijn vader wonen.
Sevda, een blonde , rijke vrouw. Ze had haar eigen mode ontwerp studio in Istanbul. Daarom ging ze er ook naar verhuizen.
Ali's vader , Mahmud was een super rijke man. Hij had zijn eigen bedrijf, geerfd van zijn vader. Ali had dus hele rijke ouders, wat betekende dat ze ook in een heel groot huis zouden leven. Een villa dus. Selin was er wel enthousiast over, maar Ali totaal niet.

'Selin succes met deze ezel als vader. Pas op voor je moeder, ik waarschuw je deze homo kan vreemd gaan!' Selin grinnikte, maar Mahmud vond dat niet leuk.
Sevda gaf Ali een kus op zijn voorhoofd.
'Ik bel je, ja. Ik stuur geld wanneer je wilt. Ik doe alles voor je. Maar luister naar je vader. En geef niet op met liefde..' Ali keek naar Selin, toen weer naar zijn moeder. Ze had zijn hoofd vast in haar handen. 'Ik weet wat er afspeelt Ali. Maar jammer genoeg kan ik er niks aan doen. Stop niet met haar. Ze is de ware..' fluisterde ze. Ali knikte en Sevda liep weg.
Mahmud stond ook op.
'Het is tijd dat ik maar wegga. Ali, morgen komt er een vrachtauto om alles op te halen. Maak je klaar. En Selin, dat geldt voor jou hetzelfde. Alleen jouw spullen dan, want je vader leeft er nog.'

'Zo snel al?'
Mahmud knikte.
'Hoe sneller hoe beter Selin.'

Mahmud was vertrokken.

'Ik wacht nog steeds op een brief over de scheiding, jij Selin?'
Selin zat op de bank.
'Ssstt... Geef jezelf wat rust Ali.'
Ali ging liggen, en Selin knuffelde hem. Zo vielen ze in slaap. Knuffelend. #RelationShipGoals!❤

Het was 07;30 en er werd aangebeld.
Ali deed de deur open.
'Ja..'
'Ja wij zijn de medewerkers van meneer Mahmud, uw spullen moeten uit huis.'
Ali sprong op.
'SHIT!'
Hij pakte meteen zijn belangrijkste spullen bijeen.
Selin stond op en hielp mee.

Halfuur Later.

'Ali ik denk dat ik maar eens naar huis ga mijn moeder en ik moeten ook de spullen uit huis gooie toch..' .
Ali knikte.
Selin liep weg, tot..
Ali pakte haar schouder beet en draaide haar om.
'Je vergeet iets Selin.'
'Wat?'
Ali gaf een kusje op haar wang en gaf haar een knuffel.
'We komen er samen doorheen oke.. Vergeet niet dat ik van je houd...' Selin knikte.
'Morgen moet ik naar de dokter oke..Kom mee alsjeblieft.'
'Haha we wonen morgen toch in hetzelfde huis.'
Selin glimlachde en liep weg, op weg naar haar oude huis.

STEM AUBB BEDANKT VOOR HET LEZENNN XX

Forced LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu