Hoofdstuk 14 - Love My 'Family'

121 9 1
                                    

08;45 In de ochtend, tijd om te gaan..

'Papa...' zei Selin verdrietig.
Selin's vader keek op. Zijn naam was Faissal, hij was half marokkaans en halfturks. Maar zijn vader was Turks, daarom is zijn achternaam Yilmaz.
'Selin.. waarom laat je mij achter..? Ze zijn niet eens getrouwd. Je moeder ging vreemd Selin. Hoe sta je nog steeds achter haar?'
'Pappie ik hou van je.. Dat weet je.. Ik ga je elke dag bezoeken met Ali. Niet boos zijn plies..'
De deur werd hard dichtgesloten, dat betekende: Selin doe snel ik wil naar mn nieuwe huis x je moeder.
'Maar hoe Selin.. Hoe sta je nog steeds achter haar? Waarom ga je achter haar aan?'

'Pap ik ga niet achter mama na. Ik ga achter ware liefde aan. Geluk, blijdeschap..'

Faissal gaf Selin een knuffel.
Selin was op weg, op weg naar een nieuw deel van haar leven.

Selin's moeder heet Aleyna. Ze is een bloedmooie vrouw, met een lichtgetint huid en lichtgroene ogen.

'Mahmud is hartstikke blij dat je ermee akkoord bent gegaan lieverd.'
'Akkoord met wat..?'
'We gaan toch bij hem wonen Selin. Ben je het vergeten askim?'
'En papa dan?'

Aleyna dacht diep na.
Hoe moet ik nu antwoorden? Als ik de waarheid zeg, dan wordt ze boos op mij. Ik moet het beste voor mezelf doen. Ookal lieg ik.. Ik moet mijn dochter beschermen. Beschermen tegen Faissal.

'Hij heeft jou achter gelaten..Hij houd niet van jou Selin.'

Selin begon te huilen.

'Niet huilen mooi kindje van me.. Je hebt nu een nieuwe vader; Mahmud. En je hebt ook een nieuwe broer; Ali.

'Ali..' zei Selin.

'Ja dat klopt, zo heet hij. Maar kom we gaan uitstappen lieverd we zijn er al.'

Selin en Aleyna stapten uit.

Mahmud stond voor de deur. Hij groette ze heel enthousiast met een blije zwaai. Ali zat op de grond (trap aan het begin van het huis) hij zag er helemaal niet blij uit. Aleyna stapte uit en pakte nog effe een paar spullen.
Mahmud pakte de spullen uit haar hand en ze liepen samen naar boven.
'Ali, Selin. Kom maar met mij mee' riep Mahmud enthousiast.
Ali stopte Selin.

'Wacht..'
'Ja Ali?'
'Selin.. Ik moet iets zeggen het is heel belangrijk..'
'Ehm oke zegmaar?'

Ze herinnert zich niks Ali. Wat probeer je? Gisteren toen ze met jou inslaap viel? Die ene dag toen we gezoend hadden op het strand? Is ze vergeten. Enige wat ze herinnert is dat ze verliefd op mij is. Maar ze weet niet eens waarom..

'Selin kom vandaag na de dokter een gesprekje voeren oke?'
'Ja thanks, ik herinner me weer dat ik een afspraak heb.'

Ali en Selin liepen naar de woonkamer.

'Selin ik ben heeelll blij dat je nu hier woont met Ali en mij. Je moeder en ik denken eraan om over 2 maanden te trouwen. Als het kon zou ik het gewoon morgen doen, maar alles reserveren enzo, duurt best lang snappie?'

Selin knikte.

'Je kamer is 2 trappen omhoog, en dan de linker. De rechter is Ali's kamer. Jullie kamers zijn naast elkaar. Er zit een klein raampje tussen jullie muren in, met een gordijntje, dus vergeet dat niet om dicht te doen!'

'Waarom is er een raampje?'
'Selin, vroeger dachten Sevda en ik dat we veel kindjes zouden krijgen, dus dan konden onze kinderen spelen snapje.'
'Maar waarom hebben jullie maar 1 kind?'

Mahmud keek naar beneden.
'Selin we hebben niet maar 1 kind..'

Ali stond op en liep weg naar boven.

'Ik heb 5 kinderen.. 1 daarvan is Ali. De andere 4 zijn van een andere marokkaanse vrouw. Ze heeft nu kanker.. Ik stuur haar maandelijks geld. Dat je het weet.'
'Hoe heten ze, jongen meisje?'
2 Jongens, Seyvi & Fevzi.
2 Meisjes, Ouassima & Amal.
De jongens zijn allebei 23 en de mejsjes zijn 22. '
'Wow.. En als er bijvoorbeels iets gebeurt met uw ex. En dan?'

'Dan komen ze hier wonen..'

Ali kwam naar beneden.
'Kom Selin we gaan naar de dokter. '

Selin stond op en ging weg.

In de auto.

'Ali waarom heb je mij dit nog nooit vertelt?'
'Selin. Ik schaam me voor mijn vader. Daarom zei ik niks.'

Ze waren de hele autorit stil.

Ze waren bij de dokter.

'Ha die Selin' Hoe is het ermee!' vroeg de dokter enthouasiast.
'Goed met u?'
'Perfect! Ik zie dat je Ali hebt meegenomen..'
'Hoe kent u mij', vroeg Ali.
'Ik weet alles. Waarom denk je dat ik een dokter ben' grapte hij.

'Selin de uitslagen zijn positief. Je gaat steeds meer vooruit. Eerst was het niet zo goed. Ik weet al waarom, maar je moet meer moeite doen om het te begrijpen.'
Selin knikte.
'Dan zie ik je volgende week weer oke?'

Eenmaal thuis aangekomen. (13:00)
'Selin wil je om 20 uur naar de tuin komen? Ik ga effe naar buiten oke..' zei Ali.
Selin knikte.
Ali was buiten met een paar vrienden, en Selin was haar kamer aan het optutten. Thuis waren ze bezig met het neerzetten van allerlei nieuwe spullen.

20:00
Ali zat te wachten op Selin.
Waar blijft ze nou dacht hij.
Selin's kamerlicht was aan.
Wat Ali wou zeggen was erg belangrijk, daarom was hij ook best zenuwachtig.
Hij begon met het oefenen op wat hij zou zeggen, hij wou graag dat Selin meer zou herinneren.

'Selin.. Ik ben al heel lang verliefd op je.. Sinds ik je zag. Je straalde wat uit. Je straalde mooiheid uit. Je bent gewoon perfect, het mooiste wat ik ooit in mijn hele leven gezien heb gewoon. Alles wat je zegt, wat je doet, alles aan jou is perfect Selin. Je bent zo perfect, ik kan het niet verwoorden.. Het enige wat ik nu wil zeggen is: Ik hou heel veel van je Selin.. Ik hou van je tot de dood.. Vooraltijd.'

Inmiddels 23:00
Ali was in slaap gevallen op de bank in de tuin, wachtend op Selin..
Selin kwam rustig naast hem zitten. Ze zette zijn hoofd op haar schouder en fluisterde in zijn oor.

'Ik hou ook heel veel van jou superheldje...❤'

Forced LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu