Nadat Selin was weggerend uit Yassines verjaardag feestje.
'Selin? Selin!?' riep iedereen.
Ze zagen Selin op de grond liggen, ze had overal bloed en lag er half bewusteloos bij. Ali en Yassine bukten tegenover Selin. Ze waren erg geschrokken. 'SELIN! SELIN!' schreeuwde Yassine.
Gelukkig leefde ze nog. De auto was zomaar weggereden. Mehmet belde de politie, Yassine's ouders waren ook heel bezorgd.
'Ali...' zei Selin.
Yassine zuchtte. 'Ik ben Yassine, niet Ali...' zei hij.
'Boeit niet... Ik wil Ali...'
Ze kon gewoon praten, maar ze kon niet bewegen.
Yassine stond aan de kant en liet Ali alleen met Selin.
'Ali.. Ik weet wie me heeft overreden..'
Ali keek met grote ogen naar Selin.
'Wie..Selin Wie!?'
'Jouw....' zei Selin, en viel flauw.
Ali keek op en keek rond. Hij keek wie er allemaal waren. 'Waar is Defne?' Mehmet keek op, 'En waar is Kubra?' zei hij. De ambulance was aangekomen, en op dat moment kwamen Kubra en Defne ook aanrennen. 'O mijn god, wat is er hier allemaal aan de hand?' vroeg Defne.
De ambulance medewerkers pakten Selin op en zetten haar in de wagen. Ali stond op en duwde Kubra op de grond.
'Jullie hebben het gedaan! JULLIE! WAT IS JULLIE FUCKING PROBLEEM MAN! WAAROM HEBBEN JULLIE DIT HAAR AANGEDAAN!?' Mehmet kwam op voor Kubra en gaf Ali een vuist. 'MEHMET IK WEET NIET VOOR JOU MAAR JOU FUCKING BITCH HEEFT MIJN VRIENDIN OVERGEREDEN!!!' Yassine stond stil. 'Kubra..Defne..?'
Yassine gaf Defne een harde vuist op haar gezicht. Het was 3 tegen 2. Ali en Yassine keken elkaar aan.
'Jij hebt mijn VROUW afgepakt' zei Yassine tegen Ali, hij kwam steeds dichterbij Ali. Kubra Defne en Mehmet renden weg, ze wisten niet eens waarheen.
'Yassine ik weet niet voor jou maar ik had net gevraagd aan Defne of ze met mij wou trouwen, hoe moet ik Selin van je afpakken?' Yassine en Ali stonden voor elkaar. De ambulance was weggereden.
Ze liepen rondjes om elkaar heen en praatten. Net als in die cowboyfilms je weet toch. 'Wat ziet Selin in jou, wat ik niet heb..?' Ali zuchtte en stopte met lopen. 'Wat is er Ali'tje, bang?'
'We moeten zeker weten wie het gedaan heeft, wie Selin heeft overgereden..'.
Yassine knikte. 'Dit is nog niet afgelopen Ali.' Ali stapte in zijn auto, opweg naar het politiebureau. Yassine stapte ook in zijn auto, opweg naar het ziekenhuis.
Shit dacht Yassine, hij had het best koud. Hij ging naar huis om een jas te pakken en vond Ali's jas. Hij pakte die jas en deed hem meteen aan. ( zonder te weten dat het van Ali is. )Op het politiebureau.
'Meneer ik wil camera beelden bekijken van mijn straat is dat mogelijk?' De man aan de balie (naam vergete sorrry) keek op en lachte. 'Jongeman denkje dat het zo gemakkelijk is? De hoofdpolitie moet er eerst akkoord mee gaan.' Ali keek naar rechts. En toen naar links, toen weer naar de lachende man. Hij sloeg op de balie. 'MENEEER!!! DE LIEFDE VAN MIJN LEVEN STAAT OP STERVEN, IK WIL WETEN WIE HET GEDAAN HEEFT.' De man van de balie stond op. 'Meneer ik..' Toen werd hij onderbroken door een brede man. Hij was de hoofdpolitie. 'Jongeman, ik weet waar jij het over hebt, ik ben net geïnformeerd door Yassine Afkir. Dus kom maar mee.' Ali dacht , shit yassine hoe krijg je dat voor elkaar. Toen kwam ali binnen in een kantoor. Het was best groot, ongeveer evengroot als een klaslokaal. Het was er erg donker. Er was een grote tafel met 12 stoelen, maar er zat niemand, in het kantoortje waren alleen de hoofdpolitie, 2 bewakers en Ali.
De hoofdpolitie ging zitten op de stoel. 'Kom jongeman. Ik moet het je onmiddelijk laten zien.'Wat Ali zag was ongelooflijk. Een vrachtauto, een soortvan Jeep reed af op Selin. Defne kon het niet zijn, want zij was gewoon in de zaal toe het gebeurde. Maar ze heeft er sowieso mee te maken dacht Ali. Selin stak over, en Kubra reed haar aan. Toen ze haar aanreed, reed ze weer terug naar achteren, en toen weer verder. Later zag je dat iedereen naar buiten rende, maar Defne rende de andere kant op, ze wist dat Kubra het zou doen.
'Meneer hoe lang kan ze hier gestraft voor worden?' 'Minimaal een jaar..' zei hij. Ali schudde zijn hand, en ging naar het ziekenhuis, wat nog een halfuur rijden was.
'Kubra..Kubra...Ik maak jou dooood Kubra.. Waarom zou je dat Selin zomaar aandoen. Waarom?'Selin was nog in de opereer kamer, haar hersenen waren zwaar aangetast, zeker erger omdat ze ook nog jonge alzheimer heeft.
Defne en Kubra kwamen aanlopen. Achter hen liep Mehmet. Yassine stond op. 'Met welk lef komen jullie hier...' zei hij bot. Defne begon te huilen. 'Ik was het niet Yassine..IK zweer het je..'. Kubra gaf Defne een klap. 'Fucking Leugenaar!' zei ze. 'Yassine, kom alsjeblieft mee' zei Kubra tegen hem, met een schuin lachje. Yassine keek om naar Defne en liep mee met Kubra.Ze waren in de kleinste wachtkamer van het hele ziekenhuis, er zat niemand. Er was geen balie, niks. Yassine zat op een stoel. 'Wat wil je zeggen Kubra. Ik kan niet wachten op jou in de gevangenis te zien.. Wauw..' Kubra zette haar wijsvinger op zijn mond. 'Sssttt...' zei ze. ' Yassine bleef stil. Ze stond op, en zat op Yassine. 'Ik, jij, wij horen bij elkaar. Zogezegd zo gedaan. Yassine begon het warm te krijgen, en hij begon Kubra te zoenen.
Ali was aangekomen bij het ziekenhuis. Hij zag Defne en Mehmet. 'Waar zijn Kubra en Yassine!?' vroeg hij snel. 'Ze zijn naar beneden gegaan om te praten ofzo.' zei Defne. Ali zocht ze overal.
En hij had ze eindelijk gevonden.
Ali kwam binnenstormen, en zag Kubra halfnaakt op Yassine zitten.
'Tfoeeee... Neejoh kan gewoon niet...' zei hij. Hij pakte zijn telefoon en maakte een foto, als bewijs.
'Wat doet mijn jas hier? Hij hoeft zulke dingen niet aan te zien.' Ali pakte zijn jas en liep de deur uit.Toen kwam de dokter.
'Zijn jullie de vrienden en familie van Selin Yilmaz/Afkir?' Selin's ouders waren inmiddels al aangekomen.
'We hebben slecht nieuws. Ze heeft maar 20% kans om het te overleven. De aanrijding heeft heel veel effect gehad op haar ziekte. Ze heeft letterlijk 95% vergeten. Als ze de andere 5% vergeet, gaat ze dood. Dus iemand moet haar wat laten herinneren, een geur of iets dergelijks.'
Ali liep naar de deur waar Selin sliep. 'Of een kus...'.✨✨✨✨
Thanks voor het lezen!!!! Vergeet niet te stemmen, dit is mijn favoriete hoofdstuk tot nu toe er komen nog leukere aan!! Sorry voor mn spelfoutjes...xxx
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.