Na Selin en Yassine weg gingen van Ali en Defne's huis gingen ze meteen slapen. Maar Selin weet niet dat Yassine jarig is, hijzelf is het ook allang vergeten.
Selin
Uff waarom slaapt Yassine nogg...Oke ik snap dat bijna iedereen gestopt is met school. Maar waarom nou. Effe inloggen op facebook. Mijn wachtwoord en mail heeft Yassine geschreven en op mijn bureau gezet. Zoals elk ander code van mijn accounts. Waarom eigenlijk? Maarja..OMG
Zie ik dit verkeerd ofzo? Er staat hier: "Yassine Afkir is vandaag jarig". Klik hier om hem te feliciteren. Omg.. Weetje ik ga zijn vrienden een whatsapp berichtje sturen. Ofnee ik ga wel naar ze toe nu.
Selin is ziek natuurlijk. Hoe moet ze weten dat ze niet haar buren kan storen, in haar pyama, om 06;30 in de ochtend?
*DingDong*.
*KlopKlop*.'Hey Kubra en Mehmet! Jullie zijn toch de vrienden van Yassine?'
Kubra keek verrast, maar Mehmet zette zijn hand op Kubra's schouder. 'Euhm ja.. soortvan we kennen hem net pas. Zijn vrienden zijn Ali en Defne.
'Serieus het is 6 in de ochtend wat is jouw probleem?'
Selin keek verdrietig naar Mehmet. Mehmet schreeuwde naar Kubra. 'Serieus ze is ziek! Ben je dat vergeten Kubra? ' Selin keek verbaasd.
'Wie is ziek?' 'Selin het is beter als je aanbelt bij Defne en Ali oke?' Selin knikte en vroeg: 'Welke nummer wonen ze dan?' Mehmet wijste het huisje aan en deed de deur dicht.*DingDong*
*KlopKlop*Ali deed de deur open.
Opeens stond Selin stil.
Defne was nog aan het slapen.'Ali...' zei Selin.
Selin kwam dichterbij.
'Jij bent het, ik ken je..' zei ze.
'Wie ben ik? Hoe ken je me..'
'Vanillesuiker en diepblauwe ogen.' zei Selin.'Wat herinner je aan mij Selin?'
Selin schudde haar hoofd en keek naar beneden.
'Niks.. Helemaal niks. ' Ali pakte een Jas voor hem en Selin om voor de deur te praten.'Maar hoe weet je dan hoe ik heet Selin. Je maakt me gek weetje dat?'
'Ali ik weet niet wat er met me gebeurt. Ik weet niks, ja dat klopt. Maar dat geldt alleen maar voor mijn hersenen. Mijn hart klopt nog steeds hetzelfde. En dat heb ik niet bij Yassine, maar bij jou.. 'Ali keek naar de lucht. Toen naar Selin.
'Het beste is dat je met hem blijft. En ik met Defne. Ik heb het op dit moment al een beetje druk.. Mijn ouders gaan uit elkaar. '
'Ali waarom wil je niks met mij?'
'Hoorde je de dokter niet? Je hebt ware liefde nodig Selin. Jij en Yassine horen bij elkaar voor je gezondheid. En ik ga vader worden ben je dat vergeten?''Als dit met Yassine, ware liefde is, dan geloof ik niks van liefde. WARE LIEFDE BESTAAT NIET DUS. Ik ga het proberen om te onthouden. Goed?' zei Selin.
Ali knikte.
'Maar waarom ik ben gekomen is anders. Yassine is jarig. Organiseer wat voor hem alsjeblieft.'
'Isgoed ik fiks alles wel. Kom 19;00 naar ons huis. Ik app Ali wel.'
Selin knikte en liep naar huis.Later pas merkte ze op dat ze Ali's jas nog aan had. Toen ze dat merkte ging ze eerst wat eten en viel ze in slaap, knuffelend met Ali's jas.
Yassine maakte Selin wakker. 'Wakker worden slaapkop!!'
Selin stons op. 'Hoezo..'
'We gaan naar Ali en Defne kom kleed je om.' Selin knikte en ging naar haar kledingkast kijken.
'Hmmm wat zal ik aan..'
Yassine knuffelde haar van achter en gaf haar kusjes in haar nek. Selin dacht dat het Ali was...
'Hahaha omg Ali stoppp'. zei ze giechelend. Yassine liep voorzichtig naar achteren. 'Wat..' zei hij.
'Yassine.. sorry..'.
Yassine knikte. 'Ik ben bij Defne en Ali.'En toen realizeerde Yassine dat hij gewoon zijn zieke vrouw achterliet.
'Selin doe deze rode jurk aan, staat je prachtig.' Selin glimlachte en deed de jurk aan. Toen gingen ze weg.
Yassine belde aan en Niemand deed de deur open. De deur stond gewoon open, Yassine schrok daardoor. Opeens zagen ze een groot bord waarop stond; GEFELICITEEEERDDD YASSINE!!!!!.
Yassine was blij geworden en Selin ook. Hij gaf Selin een kus, toen een knuffel. Ali keek Selin verdrietig aan. Pijnlijkste wat je kan aanzien.. Ali liep weg naar boven en kwam terug.Wie er allemaal waren op Yassine's feestje: Kubra, Mehmet, Ali, Defne, Selin, Yassine's ouders en Selin's ouders.
Ze waren allemaal aan het zitten op de bank. Ze pakten Yassine's cadeautjes uit.'Yassine deze zijn van Mehmet en mij voor jouu' schreeuwde Kubra. 'Dankjewel ' zei Yassine. En Kubra knipoogde opvallend naar Yassine.
Ze begonnen te dansen met z'n alle. Yassine danste met Selin, en naast hun dansten Ali en Defne.
Opeens zakte Ali op zn knieen. Hij pakte een doosje uit zijn zak. Een rood doosje. Hij deed het open en er zat een ring in. Iedereen was in shock.. Niemand had dit verwacht. Selin was helemaal zenuwachtig. Haar hart klopte heel snel. Ze was helemaal rood. En toen werd de grote vraag gesteld...
Wil je met me trouwen, Defne?
Defne sprong omdat ze zo blij was em knuffelde Ali. 'Jaa jaaa jaaa!' schreeuwde ze. Iedereen klapte, behalve Selin. Selin stond stil... Ze zag alles voor haar neus gebeuren. De jongen waar ze van hield, vroeg net iemand anders ten huwelijk. Selin rende weg.
Net toen ze weg probeerde te rennen naar huis, BOEM. Een auto raakte Selin..Sorry voor mijn spelfoutjes!
In de volgende hoofdstukken komen er nieuwe personen in mijn verhaal, hiermee bedoel ik de ouders van Selin, en de ouders van Ali.
Dankjewel voor het lezen!!Vergeet niet te stemmen x
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.