De volgende ochtend om 07;00.
Ali stond op met een zware hoofdpijn.
Aleyna liep door het huis met een pan en een lepel. Ze sloeg hard op de pan.
'OPSTAAN AYAYAYAYAYAYAYYYYY HET IS OCHTEND!'
Ali deed de deur van zijn kamer open.
'Ik moet niet opstaan?'
'BOEIT ME NIET WAT JE DOET ALIIIIII, ONTBIJT IS ONTBIJT!'
'Aiinee man wats dit. Ik wil slapen, ik had een wilde nacht...' zei Seyvi.
Fevzi sloeg hem in zijn nek.
'Vriend hou effe je bek man' zei hij lachend.
'Waar heb je het over Seyvi?'
'Niks hoor Madame.. Is het goed als ik je Madame noem?'
'Jahoor lieverd!'
Seyvi glimlachde.
Selin deed haar kamer deur open.
'Goeiemorgeeennn prinses Selin' zei Seyvi.
'Hoi allemaal.'Iedereen ging zich omkleden en kwam naar beneden voor het ontbijt.
Aan tafel.
'Lan kijk die chimeid één gekke kont olmmm' zei Seyvi.
'Seyvi man is dienstmeisje niet doen aub' zei Fevzi.
'Okeemannn wajow' zei Seyvi weer.(Ik ga ouassima, amal, seyvi en fevzi voortaan Afstammelingen noemen. Ik heb geen zin om al die namen te noemen daarom.)
De afstammelingen zaten bij elkaar, Ali zat naast Mahmud, en Selin naast Aleyna.
Seyvi wou meteen beginnen met eten.
'Wat denk jij Seyvi, wacht, we gaan met zn allen beginnen.'
'Ewajah wat denk jij Mahmud is 5e klassers diner of weet ik veel, denkje is huis van Erdogan (❤❤❤☝) fzzo?'
'Of je bent stil Seyvi, of je gaat weg.'
'Vriend wats jou probleem?'Mahmud stond op.
'Ik ben niet jouw vriend, ik ben jouw vader!'
Seyvi stond ook op, hij wees naar Mahmud omdat hij wat wou zeggen.'Jij hé!! Weetje w.....' zei Seyvi, en toen ging de bel.
Seda het dienstmeisje deed de deur open.
Het was Rachid.Rachid had een paar mapjes bij zich.
Hij stak zijn op.'Selamun aleykum!'
'Aleykum Selam' zei iedereen terug.'Ik kom voor Selin', zei hij met een knipoog.
'Ben jij haar vriendje?' Vroeg Seyvi.
'Euhm nee. Ik ben haar personal coach. En Selin ik heb super goed nieuws!''Ben ik aangenomen op Inholland?'
'Jaaaaaa! Supergoed van je Selin, maar voordat je hbo mag doen moet je een extra jaartje mbo volgen om alles in te halen' zei Rachid.
Aleyna gaf Selin een knuffel.
'Gefeliciteerd lieverd.'
Seyvi en Mamud zeiden ook gefeliciteerd.
'Maareh Selin kom je?'
'Zie je niet dat ze nog aan het ontbijten is?' zei Ouassima.
'Oke. Ik wacht wel voor de deur' antwoordde hij terug.'Maarja dames en heren dan ga ik maar eens. Kusjessssss' zei Selin.
Ze deed haar schoen aan en deed de voordeur open, richting de knappe Prins.
Ali pakte haar beet bij haar arm.'Selin stop..'
'Is er iets Ali?'
'Ik vertrouw die gozer helemaal niet, het voelt alsof hij je gaat gebruiken.'
'Ugh niet zo jaloers doen broer. Ik ben single, ik wil dat niet vooraltijd blijven.'
'Oja..'
'Wat oja Ali?'
'Ik was vergeten dat je ziek was..'
'Tja ik kan er niks aan doen hé.'
'Selin wacht.'
Ali pakte een pen en schreef op Selin's hand.
'Kom vandaag om 16;00 langs het water. Ik wacht daar op je, ik moet nodig met je praten.'
'Isgoed Ali, doei.'
Ze kneep in Ali's wang en liep weg.
'Hoe heb je mij ooit kunnen vergeten allerliefste Selin.. Ik ben nooit gestopt..nooit gestopt met het houden van jou. Je bent nog steeds mijn alles. Ik hou van je..' zei Ali terwijl Selin met haar rug toegekeerd liep naar Rachid's auto.'Well Well Well meneertje Ali' zei Ouassima, met haar armen over elkaar.
'Verliefd op je stiefzusje?'
Ouassima liep rondjes om Ali, ze maakte hem oncomfortabel.
'Waarom ben je opeens zo stil jongetje? Waarom weet niemand dat jij hopeloos verliefd bent op zo'n trutje?'
'Ze is geen trut Ouassima, jij bent een trut..'
'Eh eh eh! Nee nee jongeman, zo gaan we niet tegen mij praten. Wil je dat mensen achter je geheimpje komen?'
'Serieus wat wil je van mij?'
'Dat zeg ik nog niet. Ik ben er nog mee bezig. Maar het enige wat ik nu van jou wil Ali, is dat je wat voor mij doet.'
'Wat?'
'Je moet een jongen voor mij fiksen.'
'Nou nou op wie is Ouassima verliefd?'
'Een man, hij heet Mehmet. Zijn vrouw heeft duidelijk iemand aangereden, dus hij wou meteen scheiden.'
'Mehmet? Serieus? Je maakt toch geen grap met mij Ouassi?'
'Zie ik eruit als een grap?'
'Isgoed Ouassima.. Als dat is wat je wil.'
'Ow en nog iets..'
'Wat?'
Voordat Ali nog wat kon zeggen duwde Ouassima haar lippen tegen die van Ali aan voor 5 seconden.
'Je bent zoooo aantrekkelijk Ali' zei ze vastgrijpend aan zijn kraag.
'Oke laat me los..'
Ouassima draaide zich om naar haar en gaf een knipoog terwijl ze wegliep.'WhattttTheF.....'
Ali liep naar zijn kamer, en zag dat Mahmud op zijn bed zat.
'Ali ik moet met je praten.'
'Pap ik wil terug naar school'.Mahmud stond op en gaf Ali een dikke knuffel.
'Ik ben trots op je Ali..'
'Thanks Pa..'
Mahmud gaf Ali een klopje op zn schouder en liep weg.
Ali ging slapen, en werd wakker om 15:45.
'Tijd voor de waarheid.'Ali reed snel naar zijn bestemming en tot zijn schrik zag hij daar iemand naast Selin zitten. Het was Rachid. Hij had zijn arm over Selin's schouder gedaan.
'Hoi Selin..' zei Ali op een verdrietige manier.
'Laat haar met rust ze moet even genieten van het uitzicht.'
'Ze praat wanneer ze wilt, wie denk jij wel niet dat je bent?'Rachid stond op.
'Ik wacht wel in mijn auto' zei hij.
Ali knikte en ging naast Selin zitten.
'Selin...'
'Ja Ali?'
'Ik moet je dit al heel lang vertellen.Selin ik ben echt verliefd op je ik zweer het met heel mijn hart. Zelfs toen ik was getrouwd met Defne.. jouw ogen.. ze geven mij een wondergevoel. Ik ben zo verliefd op je dat elke keer als ik je zie.. dat mijn hart veel en veel sneller klopt. Zo diep ben ik verliefd op je... '.
Selin stond op, Ali daarna ook.
'Wat wil je hiermee zeggen Ali? Was ik ooit ook zo verliefd op jou?'
'Ben je nog steeds Selin.'
'Maar...'
Voordat Selin nog wat kon zeggen zoende Ali Selin. Hij zoende haar lang en diep, zijn ogen waren geslote , en zijn handen waren langs haar gezicht, en toen op haar schouders. Ali trok zich terug, maar Selin stopte niet. Haar handen gingen van zijn haar naar zijn wang, naar zijn schouder, ze werd helemaal gek.
Toen trok ze zich terug.'Ali.. Vanillesuiker, diepblauwe zee oogjes, mijn superheldje... Ali ik herinner me alles over jou.. ooh Ali.. wat ben ik toch verliefd op jou..' Selin zoende hem weer.
Toen keken ze elkaar aan, diep in elkaars ogen.
'Dit is dus ware liefde..' zei Selin.
'Hoop het maar...' zei Ali.
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.