Voor alle lezers : dit is een speciaal hoofdstuk!
De dag van Selin en Yassine's bruiloft.
'Omg mama die jurk is zooooo moooi! Bedankt Anne (mama in het turks) Love Youuu Sooo much!' Selin's moeder had tranen in haar ogen. Ze wist wat ze meemaakte, ze was ziek. Ze vond dat Selin dat nooit had verdient. Yassine had een smoking aan. Ali had ook een smoking aan. Defne had een roze jurk aan. Iedereen was heel mooi aangekleed. Gizem wqs gekomen met haar vriendje. Alles was oke. Het was gewoon een kleine zaal met alleen familie, super leuk dacht Selin.Selin
Ik ken de helft van deze mensen niet. Ik voel me zo ongemakkelijk...Ik denk dat niemand weet wat ik heb..Iedereen knuffelt me van hey Selin gefeliciteerd! Ik ben van ehmm thanks.. Ik ken niemand hier gewoon.. Ik wil naar Ali. Maar anders is onze hele plan verpest... We hebben alles zo perfect gepland.. Toch weet ik niet zeker of het gaat lukken.Yassine en Selin zaten op een mooie stoel. Een " troon " soortvan. Selin keek voor zich uit. Er waren ongeveer 40 mensen,omdat er alleen familie was gekomen. Iedereen wou op de foto met haar. Iedereen zag er enthousiaster dan haar uit. Zelfs haar nichtjes waren meer opgetut dan haar. Het was walgelijk dit allemaal, vond Selin. Ze kon niet wachten tot het plannetje kon beginnen. 'Wauw Selin wat zie je er prachtig uit!' zei een man met een dikke snor. 'Euhh..dankuwel, maar wie bent u?..' De man stond stil en keek ineens heel serieus. 'Ik ben je opa Selin..' Selin draaide zich om en zei: 'Als je er voor mij was geweest zou ik je heus wel herinneren. Je was nooit bij mij..Je steunde mij niet. Daarom herinner ik BIJNA NIEMAND IN DEZE ZAAL!!' schreeuwde selin. Iedereen was stil e keek naar Selin. Yassine pakte haar hand vast en nam haar mee naar buiten. 'Wat is jou probleem? Serieus dit hoort onze leukste dag te zijn.. Waarom verpest je het...?' Selin keek verdrietig naar de grond en toen naar Yassine. 'Je hebt mij nooit begrepen..Je zal me nooit begrijpen Yassine..'. zei ze, en liep weg naar binnen.
Het was tijd om te ondertekenen, dat ze definitief getrouwd waren. Iedereen zat op zn plaats. Yassine en Selin zaten op de troon helemaal vooraan. Ali fluisterde nog snel : 'Vergeet ons plannetje niet..' Selin knikte. Toen begon de preek. 'Wilt u Yassine, Selin Yilmaz aannemen als uw echtgenote?''JA!!' schreeuwde Yassine, en iedereen begon te klappen.
'Wilt u Selin, Yassine Afkir aannemen als uw echtgenote?' Het was effe stil. Selin stond gebukt naar de microfoon. Iedereen keek Selin aan.
Ali keek haar aan van, 'Selinnnn Plaannnetjeee ben je het vergeten'??
Ali keek naar Selin, Selin naar Ali.Ali liep naar Selin toe en fluisterde in haar oor; 'Doe alsof je het vergeten bent Selin . Vergeet onze plannetje niet..' Selin keek op naar Ali..
'Ali..Welk plannetje..?' Ali keek met grote ogen.. 'Herinner het je.. alsjeblieft je moet weg hier..'. Selin werd bang van Ali. Ze stond op.
'Wie ben jij..?' zei ze tegen Ali. Yassine stond ook op. 'Selin dat is Ali..' zei hij. Selin keek naar Yassine. 'Ja ik wil met hem trouwen ja. Ja jij bent de liefde van mijn leven. Ja JA JA!!'Iedereen was blij en begon te klappen. Yassine knuffelde Selin en Selin keek naar Ali. Iedereen was blij en enthousiast. Behalve Ali. Er was muziek bij, iedereen begon te dansen. Yassine en Selin gingen ook dansen. Ali bleef daar achter. Hij hoorde niks, hij zag niks. Zijn leven was gewoon ingestort, letterlijk en figuurlijk. Defne kwam en praatte tegen Ali maar Ali hoorde haar niet eens. Het enige wat hij zag was Selin. Hij zag niks anders. Zij was de middelpunt van zijn hele leven, wat hij nu pas heeft gemerkt. 'Ik ben te laat.. Ik ben echt dom. Hoe ben ik ooit zo dom geweest..Om haar hier te laten.. In de donkere wereld.' 'Ali wat zeg jij?' Ali keek naar Defne, en keek terug naar Selin. Hij hoorde nog steeds niks. Hij begon te huilen, stapte in zijn auto en reed weg. Hij ging naar het strand om daar te zitten.
Op het bruiloft zaten ze nogsteeds te dansen. Toen stond Selin stil.
'Jij ruikt niet naar vanillesuiker..' Yassine keek haar raar aan. 'Lieverd waar heb je het over..?' Selin liep achteruit. 'Je hebt geen diepblauwe ogen..'. Yassine keek naar Selin, 'Ik ben Yassine geen Ali..'
'Als ik niet met Vanillesuiker ben getrouwd.. Met wie ben ik dan getrouwd..?' Yassine begon te lachen en knuffelde Selin. 'Met mij hallo...' Selin duwde hem van haar af. 'Ik moest niet met jou trouwen...' Yassine werd boos en gaf Selin een klap.Iedereen werd stil. 'Ik ben niet met mijn Engel getrouwd... Ik ben getrouwt met een monster..'
Sorry vooe mn spelfoutjes xx
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.