Selin en Ali waren samen in slaap gevallen in de tuin. / Daarna.
07;45'Haha Mahmud kijk eens aan wat een schatjes! Ze hebben het al gelijk naar hun zin, zo te zien.. Wat zien ze er blij uit!'
'Aleyna.. Weetje zeker dat hun niet meer zijn dan alleen stiefbroer en stiefzus?'
'Ja natuurlijk! Ze zijn altijd al hele goeie vrienden geweest..'Aleyna maakte Ali en Selin wakker. 'Goeiemorgen lieverds, wakker worden! We gaan lekker ontbijten..'
'Mam het is volgens mij nog echt vroeg...'
'Ali jij ook wakker worden schat..'
Ali en Selin keken naar elkaar. Ze waren samen in slaap gevallen.
'Goeiemorgen Ali..'
Ali keek diep in Selin's ogen. Ze zag hoe blij hij was dat hij haar zag.
'Goeiemorgen Selin...'Ali en Selin liepen naar boven poetsten hun tanden en gingen omkleden.
Ali klopte op de deur van de badkamer.
'Hallo is daar iemand?'
Ali klopte nog een keer.
'Hallo?'
Hij deed de deur open.
Wat hij zag maakte hem heek blij. Hij zag Selin, die zichzelf aan het opmaken was. Ze was muziek aan het luisteren en was haar haren aan het stijlen. Ze deed ook make-up.
'Ehmm.. Ali?'
'Ja Selin sorry..Ik ga wel..'.
'Nee wacht. Ehmn wil je misschien mijn zwarte horloge pakken uit mijn kamer? Het zit op mijn bureau.'
Ali knikte en pakte haar horloge.
'Dankjewel superheldje..'
Ali keek verward.
'Hoe...'
Selin knipoogde en deed de badkamer deur dicht.'Ik kom zo wel naar beneden' schreeuwde ze.
Ali glimlachde en ging de trap af.
Aleyna en Mahmud zaten aan tafel te wachten op de rest.
'Hey daar ben ik dan' zei Ali enthouasiast.
Selin kwam naar beneden.
'Sorry dat het zo lang duurde. Ik heb vandaag een afspraak, dus ik moest me effe opmaken.'
Aleyna keek verward.
'Een afspraak? Met wie? Je fiancé', vroeg ze knipogend. Ali zat recht tegenover Selin.
Ali keek naar Selin, wachtend op wat ze zou zeggen.
Mahmud keek naar Selin. En begon te praten.
'Selin en ik hebben besloten om een personal coach te hebben. Ze gaat elke dag naar hem toe, hij gaat haar helpen met alles. Haar huiswerk, haar dagelijks leven, met alles. Hij word soortvan haar psycholoog, en privéleraar. En ik betaal alles, omdat het mijn dochter is natuurlijk.'
Aleyna werd superblij.
'Omijngod! Selin ga je weer naar school!'
Selin knikte.
'En ik denk dat Ali dat ook moet doen.'
Ali gaf een kuchje.
'Nou waarom?'
'Ali je kunt zo niet je vaders bedrijf overnemen als je groot bent..'
'Selin ik denk er wel over na oke.'
Selin knikte.
Het was pas 08;35 en ze waren al aan het ontbijten.
'Ik weet dat alles nog niet klaar is, en uitgepakt, maar ik hoop dat alles binnenkort inorde zit', zei Mahmud op een blije toon.
'Mahmud, ik wou wat vragen. Je hebt zo een groot huis, een villa, met 4 verdiepingen en 9 kamers... Hoe voelt het om zo'n groot huis te hebben? Hoe voelt het om alleen te leven in zo een huis?'
'Selin. Ik leef er niet alleen lieverd, en ik voel me ook niet alleen. Ik ben blij met wat ik heb, hamdullilah. Maar deze vraag ga ik over een paar maanden ook aan jou stellen, oke?'
Selin knikte.
Toen stond Ali op.
'Waar is de dienstmeisje pa?'
'Ze heeft vandaag vrij. Maar no problem, doe alles lekker zelf vandaag ja?'
Ali knikte.
'Ik ben blij dat alles goed gaat, hamdulillah, alles is weer beter, er is niks ergs met ons aan de hand!' Zei mahmud.
De telefoon ging af.
'Ik neem wel op,' zei ali.'Pap... Ze bellen van het ziekenhuis?'
Mahmud stond op.
'Maar dat kan niet..'
'Hallo meneer Tosun. Ik moet u spreken. Het gaat over uw ex-vrouw. Mevrouw Fatima, ze staat op sterven..'Mahmud keek geschokt.
'Nee.. nee.. Kan niet! Alles ging zo perfect... Hoe kan dit.. !''Ik kan u garanderen dat ze morgen of vandaag dood gaat. Ik weet dat u haar niet meer spreekt, maar de kinderen.. Ze moeten bij u wonen.'
'U bent DE DOKTER van Fatima, niet haar baasje ofzo? Hoe weet u dit allemaal?'
'Ik ben haar persoonlijke dokter. En als ik iets weet, dan is het dat Seyvi, Fevzi, Amal en Ouassima bij u moet wonen. Zo snel mogelijk. '
De dokter had opgehangen.
'NEE NEE NEEEEEE!!!! NEEEEEEEE! NET DAT ALLES OP ZN PLEK IS MOETEN DIE KUTKINDEREN HIER OOK KOMEN!!!! WAAROM!!!!'
Mahmud gooide de huistelefoon op de grond, en ging naar buiten. Ali en Selin bleven achter.
'Ali hoe gaat dit aflopen?'
'Selin het enige dat ik weet is dat wij nooit moeten stoppen. Stoppen met onze liefde voor elkaar. Geef niet op Selin. NOOIT....'
JE LEEST
Forced Love
Roman d'amourEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.