15. Díl

31 2 0
                                    

Druhý den (Narozeninová oslava):

S Louim jsme se vzbudili v půl osmý. Niall s Liamem měli odejít v osm, takže jsme měli ještě půl hodinky. Jen jsme se váleli v posteli. Leželi jsme spolu v objetí. Bylo to krásný. Louis mi občas dal pusu do vlasů. Takhle bych s ním mohla ležet celý život. Bohužel je za pět minut osm. Vstali jsme, šli se oblíknout a vyčistit zuby. Když jsme slyšeli bouchnutí vchodových dveří, vyšli jsme na chodbu. Z pokojů akorát vycházeli i ostatní. Všichni jsme zamířili do kuchyně a nasnídali se.

Zayn: „ Tak mi jedeme. Zatím to tu ukliďte a začněte s výzdobou. Budeme se snažit, abychom tu byli co nejdřív." Dal Perrie pusu vzal klíčky od auta a mohlo se jet. Zayn řídil, Louis seděl na místě spolujezdce a já vzadu.

Přijeli jsme do krámu. Vzali jsme každý jeden košík a Louis dal každému seznam.

Louis: „ Až to budete mít všechno, tak se sejdeme u alkoholu a nějaký vybereme." S Zaynem jsme přikývli na souhlas a dali jsme se do hledání. Po půl hodině jsem měla vše, co bylo na seznamu v košíku. Košík byl skoro plný. Šla jsem tedy k regálu s alkoholem, kde už čekal Zayn s plným košíkem.

Zayn: „ Teď mi volal Louis, že je tu do dvou minut." Oznámil mi. A tak jak řekl i bylo. Za chvilku přišel Louis a měl taky plný košík.
Louis: „ To se už do těch košíků nevejde."

Zayn: „ Tak to půjdeme všechno zaplatit, nanosíme do auta a vrátíme se pro nějaký pití."

Louis: „ Dobrý nápad. A hlavně nikdo na ten seznam nenapsal nic nealkoholickýho."

Nákup jsme šli zaplatit, vše jsme dali do auta (Byl úplně plný kufr) a šli pro pití. S Louisem jsme šli pro nealkoholické nápoje a Zayn zatím vybíral alkoholické. Když jsme šli pomoct Zaynovi, všimla jsem si, že měl v košíku už nějaké vína, šampusy, vodky, rumy, whisky a spoustu dalších. Šli jsme zaplatit a nanosili jsme vše na zadní sedadla. Vyrazili jsme domu. Doma jsme nákup vyložili v kuchyni. Kluci šli dodělat výzdobu a my jsme začaly dělat chlebíčky a jednohubky.

Perr: ,, Dan? Co si vlastně koupila Liamovi?"

Dan: ,, Koupila jsem mu jedny hodinky, které se mu už dlouho líbily. No... a na večer jsem si koupila takový pěkný obleček" Začervenala se.

Perr: ,, To jsem taky dala Zaynovi k narozeninám.... Byla to ta nejlepší noc. Ne že by všechny s ním nebyly úžasné, ale na tuhle žádná neměla. On je vždycky tak úžasný." Rozplývala se tam.

Dan: ,, Liam je vždy tak jemný, ale dokáže být taky jako ďábel. Doufám, že si to dneska pořádně užijem."

Perr:,,Mel a co ty? Taky nám řekni něco ze života."

Já: ,, No.... já... no" Nevěděla jsem jak jim to mám říct.

Perr: ,, Ty si to ještě nedělala?"

Já: ,, Ne" Tak teď jsem musela být červená jako rajče.

Dan: ,, Aha... Tak mi o tom už nebudeme mluvit, je na tobě vidět, že to pro tebe není zrovna téma kam by ses chtěla zapojit."

já: ,, Dobře" Dodělaly jsme chlebíčky a holky napadlo, že by jsme mohly udělat nějakou bouli. Nikdy jsem o tom neslyšela, tak mi holky trošku vysvětlily, co ta jejich bowle je. Nakrájené ovoce v alkoholu. To musím zkusit. Určitě to bude dobré.

Já: ,, Jaké to je?" Zeptala jsem se při krájení vodního melounu.

Perr: ,, Co myslíš?" Myla nádobí. Kluci myčku mají, ale to nádobí ještě budeme potřebovat a kdyby jsme to daly do myčky, tak by to trvalo déle.

Já: ,, Milovat se s někým koho máš ráda?" Začala jsem se červenat.

Dan: ,, Je to.... Jak to říct... Ehm... Prostě je to úžasný. Ty pocity co prožíváš. A když dosáhnete vrcholu je to ještě lepší."

Já: ,, Jaké to je poprvé?"

Dan: ,, Když se máš s někým milovat poprvé, tak budeš strašně nervózní. Budeš se bát, že něco uděláš špatně. Celou dobu si budeš říkat, že to nějak zkazíš. A pak když se to stane, tak to bolí." vyprávěla by dál, kdyby jí Perr neskočila do řeči.

Perr: ,, Neříkej jí takový věci. Pak se bude bát."

Dan: ,, Ještě jsem neskončila, tak mě nevyrušuj!.. Tak jak jsem řekla, budeš se bát. A když poprvé spojíte své těla, tak tě to bude bolet. Strašně bolet. Ale pak bolest přejde a ty ucítíš ten krásný pocit. Ten pocit ucítíš jen s mužem, kterýho miluješ. Můžeš si užívat i s jinými muži, ale to není to pravé. Jak jsem ti řekla, ten nejkrásnější pocit ucítíš jen s mužem, kterýho miluješ."

Za pár minut by měli přijít hosté. Kluci udělali krásnou výzdobu a s holkama jsme všechno jídlo nanosily do obýváku, kde se bude asi nejvíc slavit :D a šly se připravit. Šly jsme se vysprchovat a pak jsme se sešly u mě v pokoji. Vyfoukala jsem si vlasy a chvilku se koukala do zrcadla.

Já:,, Holky, mohla by mi jedna z vás nějak natočit vlasy?"

Dan:,, Ne!" Trošku mně její odpověď zaskočila.

Já:,, Proč?"
Dan:,, Protože máš krásný vlasy a nebudeme ti je ničit. Jsem si jistá, že ti rovný vlasy sluší víc. Že Perr?"

Perr:,, Stoprocentně. Budeš je mít rovný!!"
Já:,, Dobře no."
Perr:,, Pojď si sem sednout, já tě namaluju."
Šla jsem si sednout k ní na židli. Perr mě namalovala a Pak se holky taky namalovaly. Na postel jsme si připravily šaty a vedle postele postavily boty. Akorát jsme uklízely všechny věci, co jsme do teď potřebovaly, když nám někdo vlítnul do pokoje. Všechny jsme vykřikly, protože jsme tam celou dobu lítaly jen ve spodním prádle.

Zayn:,, Já... Ehm... No... Já..." Chvíli na nás koukal a pořád koktal. Odkašlal si a pokračoval. ,, No... Já jsem vám přišel říct, ž-že pár hostů už přišlo, tak aby jste si pospíšily." Mluvil strašně pomalu, jakoby se bál, že řekne něco špatně.

Dan:,, Super... Děkujeme, že jsi nám to přišel říct, ale už vypadni!" Zayn na nás ještě chvilinku koukal, pak se otočil a zavřel za sebou dveře. S holkama jsme se na sebe podívaly a začaly se strašně smát.


Tak tahle část je kratší než ty ostatní :)  No tak mám 99 přečtení a to jsem ani nedoufala, že jich bude tolik :) Asi mám malé ambice a nebo až moc vysoké.. No jak se to vezme... Jinak moc děkuji všem, co mi dali LIKE a bude se jim líbit i další díl...
Jinak se moc omlouvám za pravopisné chyby :)


Dva světy (Fanfiction, One direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat