Vyšla jsem z pokoje ven a šla po schodech dolu. Na chodbě na mě čekal Louis. Obula jsem si boty a vyšli jsme ven. Louis si se mnou propletl prsty a šli jsme k autu. Nasedli jsme a jeli.
Zastavili jsme u obchoďáku. Naproti byl park, kam jsme se chtěli jít projít.
Louis:,, Půjdeme se nejdřív projít nebo nakoupit?"
Já:,, Asi nakoupit. Ty věci v autě chvilku vydrží." Louis kývl. Museli jsme vzít dva košíky, protože toho bylo opravdu moc. Rozdělili jsme si papírky s nákupem a hledali všechny potraviny.
Po zaplacení jsme všechno naložili do auta. Odvezli jsme košíky a ruka v ruce jsme šli směrem k parku. Procházeli jsme parkem a povídali si. Najednou Louis zastavil. Přitáhl si mě k sobě. Jednu ruku mi dal kolem pasu a tou druhou mi zastrčil vlasy za ucho. Pak mě tou rukou pohladil a nechal jí na mé tváři. Celou dobu jsme si koukali do očí. Dlaň měl položenou na mé tváři a palcem mě hladil po líčku. Pak sjel palcem na mé rty a dvakrát po nich přejel. Sklonil se ke mně a přitiskl své rty na mé. Já jsem mu položila ruce na hruď. Jazykem mi přejel po horním rtu. Pootevřela jsem rty a jeho jazyk si hned našel cestu k mému. Stáli jsme uprostřed parku a líbali se. Nebylo to takové to rychlé líbání, při kterém rychle pohybujete jazykem, který naráží do jazyku druhé osoby. Líbali jsme se pomalu. Bylo to tak procítěné, romantické, nádherné. Oba dva jsme si to užívali. Užívali jsme si tuto chvilku. Užívali jsme se navzájem. Po chvilce jsme se od sebe odtáhli. Louis se mi podíval do očí a usmál se.
Louis:,, Miluji tě!" Pořád se mi díval do očí a opět mě začal hladit po tváři. To bylo poprvé, co mi to někdo řekl. Řekl to tak nádherně. O tom jsem vždy snila. O tom, že mi to jednou řekne někdo ke komu cítím to samé. Vždy jsem se koukala z nebe a zaviděla dívkám, které to slýchávali od svých milovaných. Jak já jim zaviděla. Ani bych si nevšimla, že mi tečou slzy, kdyby mi je Louis nezačal hned stírat z tváří.
Louis:,, Co se stalo? Proč brečíš? Řekl jsem něco špatně?" Zakroutila jsem hlavou. Chytila jsem ho okolo krku a přitáhla jsem si ho blíž. Přitiskla jsem své rty na jeho.
Já:,, Taky tě miluji!" Řekla jsem po tom, co jsem se od něj odtáhla. Louis se na mě usmál a znovu mě políbil.
ČTEŠ
Dva světy (Fanfiction, One direction)
FanficPříběh o dívce, která spadne z nebe Na zemi pozná, co je to strach, smutek, štěstí, přátelství, ale také láska Co se stane poté, co... Chcete vědět víc přečtětě si tento příběh