Vzal jsem jí za ruku a šel do obýváku. Rozhlídl jsem se a po chvilce spatřil Karen, Geoffa (Liamoví rodiče), Nicol a Ruth (Liamový starší sestry). Když jsme u nich byli dost blízko, všimla si mně Ruth, rozběhla se a skočila mi do náruče. S klukama si dobře rozumíme s rodinama ostatních kluků. Ruth jsem objal a dal jí pusu do vlasů a tak jsem přivítal i Nicol. Karen jsem jen objal a s Geoffem jsem si potřásl rukou.
Karen:,, Louisi, dlouho jsem tě neviděla. No ty ses nám pochlapil. A vyrostl si."
Geoff:,, Nech ho být prosím tě. Copak sis nevšimla, že tu někoho má?"
Nicol:,, Jo :D Hahaha. A docela mu tu děláš trapas." Zasmála se a Ruth s ní.
Karen:,, No tak nás aspoň představ Louisi!!!" Zasmál jsem se, přisunul si Mel blíž k sobě a ruku jsem jí dal kolem pasu.
Já:,, No tak, tohle jsou Liamovi rodiče Geoff a Karen a jeho starší sestry Nicol a Ruth. A tohle je Mel." Podali si ruce a holky Mel i objaly.
Ruth:,, A vy dva spolu chodíte?"
Já:,, No vlastně ano."
Nicol:,, Tak to ti moc přejeme." Vypískla a s Ruth mi skočily kolem krku. Někdy mám pocit, že jim je jen pět.
Nicol:,, A jak jste spolu dlouho ?" Zeptala se potom, co se ode mně odtáhly.
Já:,, Řeknu vám to jindy. Mel chci ještě představit pár lidí a Liam za chvíli přijde, tak se bavte hezky. Zatím ahoj." Řekl jsem a táhl Mel dál. Seznámil jsem jí ještě s pár lidmi.
Já:,, Jdu si pro pití, chceš taky něco přinést?"
Mel:,, Ne, děkuji."
Já:,, Dobře. Za chvilinku jsem tady, tak nikam nechoď." Šel jsem do kuchyně. Nalil jsem si do skleničky pomerančový džus a pomalu ho vypil. Skleničku jsem položil na stůl a šel za Mel. Když jsem vešel do obýváku, tak ona nikde nebyla. Začal jsem jí hledat. Zeptal jsem se Dan, Perr a Nialla, jestli jí někde neviděli, ale bohužel jen když byla semnou. Chvíli jsem ještě chodil kolem, když jsem jí konečně uviděl. Seznamovala se s Christianem (kamarád všech kluků z kapeli-vymyšlené). Lépe řečeno jí Zayn seznamoval s Christanem. Stál hned vedle ní a držel jí za ruku. Proč jí drží za ruku. Neměl by spíš držet za ruku Perrie a né mojí princeznu?!! V tu chvíli se ve mě začala vařit krev. Rychle jsem vyběhl k nim. Prodíral jsem se mezi lidmi, abych u ní byl co nejdřív. Jak jsem byl u nich, vzal jsem Mel za ruku a táhnul jí do kuchyně. Musel jsem to chvíli rozdýchat. V kuchyni naštěstí nikdo nebyl. Pustil jsem její ruku a šel se opřít o linku.
Mel:,, Co to mělo znamenat." Zeptala se s trochu zvýšeným hlasem.
Já:,, Nechci, aby si byla v blízkosti Zayna, když nebudu poblíž tebe!" Řekl jsem přísným hlasem.
Mel:,, A to jako proč??" Řekla vyčítavým hlasem.
Já:,, Proč??" Začal jsem na ní křičet a otočil jsem se jí čelem. ,, No to si ze mně děláš prdel!! Ty se mě ještě budeš ptát ,,proč"??? Ty nevidíš jak se na tebe pořád kouká??"
Mel:,, Můžeš na mě přestat řvát?? A nepoužívej prosím sprostý slova."
Já:,, Já si budu řvát, jak budu chtít a budu používat slova, co se mi připletou do cesty. A říkám ti po dobrém, že se se Zaynem nebudeš bavit." Ukázal jsem na ní prstem.
ČTEŠ
Dva světy (Fanfiction, One direction)
FanficPříběh o dívce, která spadne z nebe Na zemi pozná, co je to strach, smutek, štěstí, přátelství, ale také láska Co se stane poté, co... Chcete vědět víc přečtětě si tento příběh