Louis:,, Tak jak se cítíš?" Usmál se.
Já:,, Zrovna teď... nejsem schopná.. normálně uvažovat." Jeho úsměv se ještě víc rozšířil. Políbil mě. Tak teď na mě přišla ta nervozita.
Já:,, Mám... Ehmmm... No" Nemohla jsem se vymáčknout. Achjo. Jsem nervózní, že to pokazím. Přesně jak říkala Dan.
Louis:,, Co jestli máš?"
Já:,, No... jestli to chceš... to..." Koukal na mě se zvednutým obočím a úsměvem na tváři. Určitě se mi směje, že to nedokážu říct.
Louis:,, No tak. Nadechni se a vydechni. Uklidni se a pokračuj." Tobě se to řekne.
Já:,, No.. jestli ti to mám... oplatit?" Nahrnula se mi krev do obličeje.
Louis:,, Jak bys mi to chtěla oplatit?" Na co se mě to ptá? To snad nemyslí vážně?
Já:,, No... Jestli ti ho mám.." Nevěděla jsem jak to říct. On zakroutil hlavou.
Louis:,, Prosím tě, kdo ti něco takového řekl?" Tak teď jsem musela být červená úplně všude.
Já:,, S holkama jsme se tak trošku bavily." Řekla jsem potichu a podívala jsem se jinak.
Louis:,, Mel, podívej se na mě." Otočila jsem hlavu a podívala jsem se mu do očí. ,,Já nechci, abys mi to nějak oplatila. Nechci, abys někdy něco takového dělala. Ano?"
Já:,, Ale holky říkaly" Nenechal mě dopovědět.
Louis:,, Je jedno, že ti to holky říkaly. Já to po tobě nechci. Ano?"
Já:,, Dobře." Usmál se a políbil mě.
Louis:,, Tak... A co ti ještě holky říkaly zajímavého, ohledně tohohle?"
Já:,, Že to poprvé bolí." Zašeptala jsem a podívala se jinam. Louis mi mezi prsty stiskl bradu a otočil mi hlavu tak, abych se mu dívala do očí.
Louis:,, Nemůžu ti slíbit, že tě to nebude bolet, ale můžu ti slíbit, že budu dělat všechno proto, aby tě to nebolelo. Ano?" Kývla jsem. ,,Nekývej tou hlavou a řekni to nahlas, prosím."
Já:,,Ano." Louis se ze mě zvedl a začal si sundavat látku, která ho zakrývala. Podívala jsem se na strop a jen čekala. Cítila jsem, jak se kolem mě prohnula postel a pak jsem uviděla Louisuv usměvaví obličej.Louis:,, Opravdu to chceš?" Kývla jsem. ,,Řekni to nahlas!"
Já:,, Ano, chci." Najednou jsem ucítila, jak se svým přirozením tře o můj klín.
Louis:,, Dej mi ruce na záda. Kdyby tě to bolelo tak mě začni škrábat nehty, nebo se do mě můžeš zarýt!"
Já:,, To by tě ale bolelo."
Louis:,, Aspoň tu bolest budu prožívat s tebou." Řekl a políbil mě.Louis:,, Jsi připravená?" Zavzdychala jsem, protože se o mě nepřestal třít.
Já:,, A-ano. Jsem." Kývl, začal mě líbat a pak do mě začal vstupovat. Najednou jsem ucítila bolest, která se začala zvětšovat. Bylo to hrozný. Zaryla jsem mu nehty do zad. Slyšela jsem, jak syknul od bolesti. Cítila jsem, jak se mi po tváři kutálejí slzy. Ta bolest byla příšerná. A čím víc do mě vstupoval, tím víc to bolelo. Přestal. Prstem mi setřel slzy. Dal mi pusu a razil si cestu z polibků až k mému uchu.Louis:,, Promiň. Nechtěl jsem, aby tě to tolik bolelo. Nechtěl jsem, aby tě to vůbec bolelo. Moc mě to mrzí." Začal mi šeptat do ucha.
Já:,, To je v pořádku."
Louis:,, Už jsem v tobě celý. Chvíli počkám, než si zvykneš a pak se zkusím pohybovat." Oznámil mi.
Já:,, Dobře." Dával mi polibky na celý můj obličej. Občas mi šeptl do ucha nějaké krásné slovo a pak mi zase začal dávat polibky.Louis:,, Zkusím se hýbnout. Jsi připravená?"
Já:,, Ano." Přitiskl své rty na ty mé. Začal se pomalu pohybovat. Když se pohnul poprvé, tak to pořád strašně bolelo. Po pár přírazech se začala bolest stupňovat až to nakonec nebolelo vůbec. Začala jsem si to užívat. Byl to zvláštní pocit cítit někoho uvnitř sebe. Holky říkaly, že se kluci pohybují rychle, ale Louis ne. Pohyboval se strašně pomalu. Bylo to tak procítěné. Tak krásné. Romantické. Přiložil své rty na mé. Potichu jsme si vzdychali navzájem do rtů. Začala jsem zase cítit takový ten divný pocit.. A po chvilce přišel zase ten ohňostroj. Nebyla jsem schopná vnímat. Začala jsem zhluboka dýchat. Když jsem to trošku rozdýchala začínala jsem být aspoň trochu při vědomí. Louis ležel vedle mě. Dal si ruku kolem mě a přitáhl si mě na svojí hruď. Chytl peřinu a přikryl nás. Rukou mě hladil po zádech a dával mi pusinky do vlasů. Svojí hlavu a jednu ruku jsem měla položenou na jeho hrudi. Cítila jsem jak mu rychle bije srdce a slyšela jeho zběsilý dech. Pootočila jsem hlavu, políbila ho na hruď a hlavu položila do stejné polohy, jako před tím.Louis:,, To bylo nádherný... Děkuju ti."
Já:,, To já děkuji tobě."
Louis:,, Nemáš mi za co děkovat." Dal mi pusu do vlasů. Otočila jsem na něj hlavu a usmála se. On mi úsměv oplatil a dal mi polibek na rty. Položila jsem hlavu zpět na jeho hruď a užívala si, jak jeho ruka přejíždí po mých zádech nahoru a dolu.
ČTEŠ
Dva světy (Fanfiction, One direction)
FanfictionPříběh o dívce, která spadne z nebe Na zemi pozná, co je to strach, smutek, štěstí, přátelství, ale také láska Co se stane poté, co... Chcete vědět víc přečtětě si tento příběh