Já:,, Půjdu se vykoupat!" Oznámila jsem mu hned, co jsme vešli do našeho pokoje.
Louis:,, Já jdu taky. Půjdu do Niallova pokoje. Radši se tam zamkni, aby se ti tam nikdo nevloupal."
Já:,, Neboj." Usmála jsem se na něj, vzala si pyžamo, vlezla do koupelny a zamkla se. Sundala jsem si šaty a přehodila je přes židli, kterou máme v koupelně. Svázala jsem si vlasy gumičkou, abych je neměla mokrý a vlezla do sprchy. Pustila jsem na sebe vodu a užívala jsem si jak mi po těle klouzaj kapičky vody. Po chvilce jsem se umyla a vylezla ven. Usušila jsem se a olíkla do pyžama, což bylo bílý tílko a šedivý kraťasy. Ještě jsem si dala dolu řasenku a make-up, co mi daly holky na obličej, odemkla jsem a vešla do pokoje. Pokoj osvětlovala jen malá lampička na nočním stolku. Louis akorát koukal na mobil, který měl na nabíječce u okna. Měl na sobě černý kraťasy a šedý triko.Louis:,, Ještě tě bolí hlava?" Zeptal se a ani se na mě neotočil.
Já:,, Ne. Určitě to bylo z tý hlasitý muziky." Kývl hlavou. ,, Co to děláš?" Zeptala jsem se, protože byl pořád na mobilu a ještě se na mě nepodíval.
Louis:,, Napsala mi mamka, ať popřeju za ní Liamovy a že mám všechny pozdravovat, tak jí odepisuju."
Já:,, Aha." Odloží mobil a otočí se na mě. Přejede mě pohledem, uměje se na mě a jde ke mě. Pohladí mě po tváři, sehne se ke mě a políbí mě.
Louis:,, Takhle ti to sluší nejvíc." Řekne, když se odemě odtáhne. Usměju se na něj a on mě znovu políbí. Chytnu ho za krk a tak polibek prohloubím. Dá mi ruce na boky a palcema mě hladí krouživími pohyby. Zajedu mu rukama do vlasů. Mezi prsty sevřu pramínky jeho vlasů a jemně za ně zatahám. On sjede rukama na můj zadek a zmáčkne ho. Zavzdychám mu do rtů. Hned na to vypísknu, protože jsem se ocitla ve vzduchu. Rychle jsem mu obmotala nohy kolem pasu, abych nespadla. Louis se rozešel k posteli, kde nás pomalu položil. Leželi jsme tak, že jsem ležela dole, Louis na mě. Rukama se zapíral vedle mé hlavy a já jsem měla nohy pořád kolem jeho pasu. Pořád jsme se líbali. Louis jednou rukou zabloudil pod moje tílko a začal mě hladit na břiše. Polibkama se začal přesouvat po pradě až ke krku. Rukama jsem ho hladila ve vlasech a potichu jsem vzdychala. Louis mi přestal líbat krk a podíval se na mě.Louis:,, Chceš..." Nenechala jsem ho dopovědět a hned přikývla. ,,Jsi si jistá?"
Já:,, Jsem."
Louis:,,Opravdu?"
Já:,,Ano jsem. Louisi prosím." Usmál se a zase mě začal líbat. Rukama jsem sjela na jeho záda a začala jsem ho hladit. Louis se zase polibkama přesunul na můj krk a pak na klíční kost. Začal mi vyhrnovat tílko a nakonec mi ho přetáhnul přes hlavu. Jelikož spím bez podprsenky, tak jsem nahoře byla úplně nahá. Myslela jsem, že si mě bude chtít prohlídnout, ale on mě začal znovu líbat na krku. Vlastně jsem docela ráda, že si mě neprohlížel, to by mě nejspíš znervozňovalo. Začal mě líbat na klíční kosti. Zapletla jsem mu ruce do vlasů a občas za ně zatahala. Louis mi začal líbat jedno prso a pak si razil cestičku z polibku k tomu druhému. Potichu jsem vzdychala, víc ho tahala za vlasy a on potichu vzdychnul. Polibkama se přesunul na břicho. Ruce jsem přesunula přes jeho záda až k lemu jeho trička a začala jsem ho pomalu vyhrnovat. Přestal mi břicho obklopovat polibky, abych mu mohla tričko přetáhnout přes hlavu. Když jsem tak udělala hodila jsem triko na zem vedle postele. Podívala jsem se mu na jeho hruď pokrytou svalama. Má tak krásné svalnaté tělo. Chvilku jsem na něj koukala a pak jsem ucítila na mé ruce dotek. Louis mě chytil za zápěstí a položil mojí ruku na jeho hruď. Zrovna když mi pokládal ruku na jeho tělo jsem se mu podívala do očí. Když jsem cítila, že se ho moje ruka dotýká, zavřel oči a vydechl vzduch. Pak oči znovu otevřel a kouknul se do mých. Usmál se a dal mi polibek. Rozvázal mi tkaničku na kraťasech. Pak si sedl a posunul se na kraj postele. Pokrčil mi nohy a dal je k sobě. Přiblížil se ke mě a rukama mi sjel po bokách až ke kraťasům.Louis:,, Nadzvedni se." Udělala jsem co po mě chtěl a on mi sundal kraťasy pod zadek. Lehla jsem si zase na postel. Pomalu mi sunul kraťasy dolu a přitom mě hladil po nohách. Když je sundal hodil je k jeho tričku. Vzal jednu mojí nohu a začal mi pusinkovat chodidlo a prsty. Pak se pusinkamy přesouval nahoru po mé noze. Dostal se zase na břicho, pak se zase pusinkamy přesouval dolu po druhé noze a udělal stejný postup jako před tím. Pak jel rukama po mých nohách nahoru a uchopil moje kalhotky. Už nemusel nic říkat a já se automaticky nadzvedla. Pomalu mi stáhnul i poslední látku, která mě zakrývala. Roztáhnul mi nohy a pomalu na mě nalehl, ale neležel na mě celý. Začal mě líbat. Svým jazykem začal masírovat ten můj. Pomalu posouval svou ruku po mém těle. Přes prsa, břicho, podbříšek až do mého klína.
Louis:,, Teď se nelekni." Řekl když se oddemě odtáhl. Přikývla jsem a čekala, co se bude dít. Najednou jsem cítila jak do mě něco strčil. Prst. Začalo to trošičku bolet, tak jsem skřivila obličej.
Louis:,, Dobrý?" Zeptal se. Kývla jsem na souhlas. ,,Dobře... Teď s ním budu chvilku hýbat, ano?"
Já:,, Dobře."
Louis:,, Tak teď!" Řekl a prst vysunul a zase zasunul. Kouknul se na mě a já kývla. Pohyb zopakoval. A znova. A znova. A znova. Začala jsem potichu vzdychat. Louis se mi pořád koukal do očí. A umíval se. Najednou jsem cítila, jak se ve mě něco stahuje. Bylo to divný. A pak ve mě vznikl takový ten ohňostroj. Trošku jsem vykřikla. Louis ze mě vyndal prst a díval se na mě, zatím co já jsem to, co se mi stalo, vydýchávala.
Tak po delší době je tu další díl ;) Tak snad se bude líbit.
Papap
ČTEŠ
Dva světy (Fanfiction, One direction)
FanfictionPříběh o dívce, která spadne z nebe Na zemi pozná, co je to strach, smutek, štěstí, přátelství, ale také láska Co se stane poté, co... Chcete vědět víc přečtětě si tento příběh