8. Díl

38 0 0
                                    

Pohled Louise:

Všichni už byli tady. Čekal jsem na Mel pod schody. Uslyšel jsem za sebou kroky. Otočil jsem se a uviděl tu nejkrásnější dívku na světě. Ona je opravdu anděl. Musím souhlasit s Lux. Opravdu vypadá jako princezna. A jak jsem Lux slíbil, dnes se budu snažit, abych byl jako její princ. Šel jsem jí naproti, nastavil jí rámě a pomohl jí dolu.

Já: „ Lou mi řekla, že ti mám pomoci s těma botama." Ona kývla. „ Pojď, seznámím tě!"

Seznámil jsem jí skoro se všema. Chvilku jsem jí nechal s klukama a šel pro šampus. Podal jsem jí skleničku.

Mel: „ Já jsem alkohol ještě nepila." Šeptla mi do ucha, protože hrála na hlas muzika, takže bych jí neslyšel.

Já: „ Všechno je jednou poprvé. Zkus to." Trošičku se napila.

Mel: „ Je to moc dobrý." Napila se znovu. Usmál jsem se na ní. Po chvilce jsem šel pro další a tak pořád dokola. Asi jí to hodně chutnalo. Zayn šel přehrávat nějaké písničky. Odvedl jsem Mel k baru a šel jsem si odskočit. Když jsem se vrátil, vedle Mel seděl Olly Murs. Povídali si spolu a smáli se. Šel jsem pomalu k nim.

Já: „ Zdárek Olly." Řekl jsem a stoupl si za Mel.

Olly: „ Nazdar chlape. Máš pěknou holku, ale moc stydlivou." Zasmál se.

Já: „ Ale mi spolu nejsme!" Vyvrátil jsem mu.

Olly: „ To mi neříkej. Od tý doby co jsem tady, jste se od sebe nehnuli."

Já: „ Ne opravdu spolu nejsme. Jsme jen kamarádi." Usmál jsem se na něj.

Olly: „ Jasně :D Kamarádi a víc nebo kamarádi s výhodami?!"

Já: „ Jen kamarádi. Nic jinýho."

Olly: „ OK. Když myslíš." Řekl a oba jsme se zasmáli.

Zayn: „ Tak teď pár ploužáků pro všechny zamilovaný a i pro ty co si chtěj jen zatancovat." Řekl a pustil od passenger píseň let her go.

Olly: „ Tak to ti potom nebude vadit, že si půjdu s touhle kráskou zatancovat." Koukl se na mě. „Jasně, že mi to bude vadit." Řekl jsem si v duchu.

Já: „ Jasně, jestli bude Mel chtít." Mel se zvedla a šla s Ollym tancovat. Nalil jsem si panáka a kopl ho do sebe. Pořád jsem je pozoroval. Povídali si a smáli se. Olly na mě mávnul, ať jdu tam. Zvedl jsem se a šel k nim. Oba se na mě podívali.

Olly: „ Tak si taky zatancuj, ať ti nevypadnou oči z ďůlku, nejsi opilej a rudej vzteky." Zasmál se a odešel. Zasmál jsem se. Dal jsem Mel ruce kolem pasu a ona ty svoje dala kolem mého krku. Přitiskl jsem si ji blíž k sobě a ona mi položila hlavu na rameno. I když měla ty boty, byla o pár centimetrů menší.

Mel: „ Co myslel Olly s těma kamarádama?" Šeptla mi do ucha.

Já: „ Co přesně máš na mysli?"

Mel: „ To kamarádi a víc. Co to znamená?"

Já: „ No, to znamená.... No, jako, že jsou dva kamarádi a ty se navzájem mají rádi."

Mel: „ Aha. A to kamarádi s výhodami?"

Já: „ No to je, když spolu dva kamarádi spí. Ale nedávají do toho žádný city a nic jiného. Prostě, když mají chuť na sex tak spolu spí. Jinak se spolu normálně baví, ale nemilují se."

Mel: „ Aha." Zayn pustil ještě několik písniček a mi pořád tancovali. Všiml jsem si, že si chtěl jít Harry zatancovat s Mel, ale Niall a Liam mu něco řekli, Harry se jen usmál a šel pro někoho jiného.

Mel: „ Nepůjdeme si už sednout? Trochu mě bolí nohy a dala bych si ještě šampus."

Já: „ Jasně. Pojď si sednout. Přinesu ti skleničku." Přinesl jsem skleničky a pili jsme dál. Pak přišli i kluci a chtěli jít s Mel tancovat. Tak šla a já se zatím bavil s ostatníma.



Trošku kratší díl :)

Dva světy (Fanfiction, One direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat