Je tu další díl, jen se chci omluvit za to, že je trochu kratší než ty ostatní.
Olly:,, Tak jsem jí postříkal vodou. No měla jsi vidět, jak šílela." Zaslechl jsem Ollyho, když jsem byl u nich blíž. Mel se hned na to, co to dořekl, začala smát. Když jsem byl těsně u nich, tak jsem si odkašlal. Oba dva se na mě hned otočili a Mel se přestala usmívat. DO HÁJE.
Olly:,, Čau, co potřebuješ?" Zeptal se a pořád se pohupovali do rytmu pomalé hudby.
Já:,, Chtěl jsem Mel poprosit o tanec. Můžu?" Zeptal jsem se jí. Užuž se nadechovala, že něco řekne, ale do řeči jí skočil Olly.
Olly:,, Jasně, že můžeš. Já si jdu dát skleničku, nebo dvě s Liamem..... Možná jich bude víc." Řekl a Mel se začala smát. Olly ji vzal za ruku a hřbet ruky jí políbil. Poplácal mě po zádech a odešel. Přistoupil jsem k Mel blíž, dal jí ruce kolem pasu a ona ty své položila kolem mého krku.
Já:,, Promiň." Řekl jsem po nějaké době, co jsme spolu tancovali. Mel zvedla hlavu a podívala se mi do očí. ,, Prosím odpust mi to.... Jsem vůl neměl jsem na tebe křičet."
Mel:,, To si neměl."
Já:,, Já vím. Promiň."
Mel:,, Musím si to nechat projít hlavou."
Já:,, Dobře." Sundala své ruce a odtáhla se odemě. Nechápavě jsem se na ní podíval.
Mel:,, Chci si jít popovídat s Liamem. Jsou to jeho narozeniny, tak jsem chtěla být aspoň chvilku s ním." Přikývl jsem.
Já:,, Jdu s tebou!"
Mel:,, Ne.... Chci jít sama."
Já:,, Chceš být sama s Liamem, nebo chceš být beze mě?" Povzdychla si.
Mel:,, Jen si myslím, že jsme spolu skoro... vlastně pořád. Chci si jít na chvilku popovídat s klukama o samotě. Prosím, nech mě jít." Teď jsem si pro změnu povzdechl já. Co s ní mám dělat. Jasně, že bych chtěl být s ní. Nechci jí pustit samotnou nikam. No... ona samotná nebude, ale nechci aby chodila beze mě. Ale copak se jí dá odolat. Je krásná.. ne, je nádherná. A jak nosí boty na podpatku, aby byla vetší, je roztomilá, ale to ona vždycky. A ještě ke všemu když se na vás kouká takovým způsobem, jako teď na mě. Achjo.
Já:,, Dobře. Ale když tam bude Zayn, tak se vrať sem."
Mel:,, Ne... Nebudeš mi zakazovat se s ním bavit. Je to můj kamarád a tvůj taky. A bydlí v tomto baráku a mi dva taky. Jak chceš zařídit aby jsme se neviděli?? To prostě nejde!! Je to náš kamarád a tak to i zůstane. A já ti taky nezakazuji se bavit s jinými dívkami."
Já:,, Ale oni se na mě nekoukají, tak jako Zayn na tebe."
Mel:,, Nevím jak na mě Zayn kouká, protože si toho nevšímám, ale ostatní dívky se na tebe koukají, tak... tak... No prostě jako by chtěly, aby si byl jen jejich. Taky ti nezakazuji se s nima bavit, tak proč mi to ty zakazuješ??"
Já:,, Možná proto, že tě ještě nikdo nezradil." Řekl jsem tak trochu šeptem, ale jsem si jistý, že to slyšela, protože se na mě nechápavě podívala. Jen jsem zakroutil hlavou, jako ať to neřeší.
Já:,, Dobře, tak běž. Já půjdu zatím za Harrym, ale pak si tě najdu. Chci si s tebou ještě zatancovat a znovu se ti omluvit. A budu se omlouvat, dokud mi to neodpustíš." Usmál jsem se na ní. Sehl jsem se a dal jí pusu na tvář. Ona se na mě usmála, otočila se a šla směrem k Liamovi, kde jsem zahlídl i Zayna. Pozoroval jsem je. Hned co k nim Mel přišla se Zayn usmál. Mel šla k Liamovi, dala mu pusu na tvář a bavila se s ním. Zayna si nevšímala. Achjo... Budu se jí muset omluvit. Opravdu jsem to přehnal.Už asi hodinu se bavím s opilím Harrym. Nechápu jak to mohl tak rychle stihnout. No on se opíjí vlastně hned :D . Šel jsem najít Mel, aby jsme si zatancovali. Rozhlížel jsem se, ale neviděl jí. Tak jsem kousek popošel a znovu se rozhlídl kolem dokola. Když jsem se otočil, tak jsem jí zahlídl. Ale nebyla sama. V tý chvíli se ve mě začala vařit krev. Úplně rozzuřenej jsem se vydal k nim.
ČTEŠ
Dva světy (Fanfiction, One direction)
FanfictionPříběh o dívce, která spadne z nebe Na zemi pozná, co je to strach, smutek, štěstí, přátelství, ale také láska Co se stane poté, co... Chcete vědět víc přečtětě si tento příběh