TATTOO |Chapter Twenty Two - Fray

1K 90 11
                                    

Bölüm parçası : Jack Savoretti - Written In Scars

NERISSA COURTNEY

Zayn Malik, sanatın ta kendisiydi.

Ona öyle delice bir seviyede bağlanmıştım ki, onu benimle paylaşmak isteyen her dişiye karşı saldırmaya hazırdım.

"Size söylüyorum. Ben suçsuz olan tarafım bir halt yapmadım!"

Ve yapmıştım da. Yoğun mutlulukla geçirdiğim bir geceyi tedirginlikle sonlandırmamı sağlayan Victoria adı verilen sarışın şeytanın beden hali var olmasaydı, çok daha sakin kalabilirdim.

"Çekeştirmeyi kesin! Beni asla oraya sokamazsınız!"

Tüm gece Zayn'in üzerinden çekmediği o alıcı bakışları beni tedirgin etmeye yetmişti. İki erkek arkadaşımı benden güzel kadınlar yüzünden kaybetmiştim. Ve Victoria sarı bir afet olarak gecenin her anında Zayn'e dokunmaya fırsat bulmuşken,

elbette onu rahat bırakamazdım.

"Bayan tekmelenmeyi kesin ve şuraya girin, aksi halde sizi kefaretle bile buradan çıkartamazlar."

Demir parmaklıklara tıkılmamak için tüm gücümü kullandım ve bu sadece tüm polis memurlarının dikkatini çekmeme neden oldu. Bir kaç dakika sonra aptal bir kafesin içinde sirk maymunu gibi dikiliyordum.

"Buna pişman olacaksınız! Sizin kız arkadaşınız yok mu Tanrı aşkına?! Size diyorum kahrolası aptallar!"

"Muhtemelen kadını öldürmüş olsaydım beni bu kadar kısa sürede bulamazdınız!"

"Tanrım çıkartın beni!"

Kimsenin beni önemsememesi üzerine demir parmaklıklara ardı arkasına tekmelerimi savurdum ama hiçbir işe yaramadı.

Kahrolası lanet herifler yanlış kadını içeri tıkmışlardı. Erkek arkadaşımı ayartan sürtük dışarılarda geziyordu.

Neyseki yüzündeki büyük tırnak izleri uzun süre öyle kalacaktı.

"Kahretsin." Diye mırıldandım. Zayn onun için kıza zarar verdiğimi duymamalıydı. Aksi halde inmek bilmeyen egosu tatmin olacaktı.

"Çıkarın beni burdan!"

Beni umursamadan işlerine devam eden insanlara birkaç küfür savurduktan sonra yere çömeldim. Zayn ile en son iki gece önce beni zorla götürdüğü yerde görüşmüştüm. Eğer o yılan Zayn ile haberleşmezse, sorun olmayacaktı.

İlk önce buradan çıkmam gerekiyordu.

Babamın bu durumdan haberdar olmaması gerekiyordu. Aksi halde okul kaydımı Amerika'ya aldıracağından emindim. Düşünmeden hareket etmiştim. İçinden tek başıma çıkmam gerekiyordu.

Aklıma gelen fikirle demir parmaklıklara vurmaya başladım.

"Telefon hakkımı kullanmak istiyorum!"

Filmlerin klasik cümlesini böylece kullanacağımı hiç düşünmemiştim ama buna ihtiyacım vardı. Jordan'ı arayacaktım. Bay Dipsy, bana yardımcı olacaktı.

"Size diyorum aptal herifler! Çıkartın beni."

"Lanet sürtük çeneni kapat artık aptal kadın!"

Bana hakaret eden aptal herife karşı hakaretler dizeceğim sırada başka birisi bunu benim için yaptı.

"Hiçbir kadın bu ağır ithamları haketmiyor Jeremy. Bu aptal şımarık bir Amerikan olsada."

Harry Styles tüm ciddiyetiyle görüş alanıma girdiğinde neler döndüğünü anlayamadım. Belki de beni izlemişti ve buraya tıkılmama sebep olmuştu. Bilmiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATTOO || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin