Bölüm parçası : Fun - We Are Young
NERISSA COURTNEY
Hayatında ne zaman güzel bir şeyler yer edinse, kısa süreli basit şeylere dönüşüyordu. Bir çikolatanın verdiği haz, adrenalinin verdiği heyecan yada fazla güzel ilerleyen bir ilişki. Zayn Malik'in dudakları güzeldi. Ayrılmak istemediğim kadar. Fakat evrenin kahrolası kuralı, beni ondan ve onun dudaklarından ayırıyordu. Her güzel şey gibi basit öpücüğüm sona erdi. Şimdi benden ayrılacak ve hiçbir şey olmamış gibi davranacaktı. Belkide yarın bunun suçunu alkole yükleyebilirdim. Ondan hiçbir tepki gelmediğinde bendenimi ondan ayırdım ve kalabalığa ilerledim. Bana elini uzatan sarışın çocuğa aldırmadan kendimi yukarı bıraktım. Arkama bakarak Zayn'i görmek istemiyordum.
Bana uzatılan havluya aldırmadan elbisemi üzerime geçirdim ve kalabalığın arasından sıyrılmaya çalıştım. Yol ağzına geldiğimde bir elin beni geriye çekmesiyle durdum. Şimdi ne diyecekti?
"Denizin ortasında o çocukla ne halt yiyiyordun?"
Ne beklediğimi merak ediyordum. Zayn'in basit bir öpücüğü önemseyip peşimden koşacağını mı?
"Seni ilgilendirmeyen şeyler yiyiyordum. Çek elini."
Geçen sefer akıllanıp telefonuma taksi durağının numarasını kaydettiğim için şanslıydım. Yolda bulamasam bile bu sefer kimseye ihtiyacım olmayacaktı.
"Önüne gelen her çocukla gözümün önünde yiyişebileceğini mi sanıyorsun?"
"Hatırlatta bunu bir daha senin olmadığın bir yerde yapayım Tommy."
Yolda ilerlemeye çalıştığımda peşimden geldi. Onu görmezden gelirsem sorun olmazdı.
"Onunla aranda hiçbir şey olmadığını biliyorum. Öyle olsa burada olurdu değil mi?"
"Az önce bunun seni ilgilendirmediğini söyledi Blake."
Zayn'in Tommy'e karşı çıkan sesinden sonra ona bakmadım. Onu zorla öpmüş gibi hissediyordum. Ne diye peşimden gelmişti ki?
"Sen bu işe bulaşma."
Cidden kavga mı edeceklerdi?
Pembe dizilerin baş köşesinde değildim. İkiside benim için deliren çocuklar değildi. Neden benim üzerimden kavga çıkartacak gibi duruyorlardı?
"Az önce bu kızın kolumun altında olması sana bir şey ifade etmiyor sanırım."
Az önce ben onun kolları altında mıydım? Bir şey mi ima ediyordu?
"Hayır etmiyor. Üç hafta önce benim yatağımda olmasının sende bir şey ifade etmemesi gibi."
Ortalıkta benden bir fahişe gibi söz edilmesinden hoşlanmadım. Erkekler neden bu kadar iğrenç varlıklar olmak zorundaydı ki? İkiside aptal erkeklik gururları yüzünden beni kullanıyorlardı. Bu yüzden ikisinide daha fazla dinlememek adına ilerledim. Kırılmış hissediyordum fakat kendimi tuttum. Odama gidecektim ve gece sona erecekti.
"Üç hafta uzun bir süre Blake. Sonrasında benim yatağımda olmadığını sana kim söyleyebilir?"
"Yeter! İkinizinde siktiğim erkek gururları umurumda değil. İkinizinde yatak oyuncağı değilim. Neden def olup başka bir yerde tartışmıyorsunuz? Beni rahat bırakın."
Başım ağrıyordu ve kendimi ağlayacak gibi hissediyordum. Aptal gibi başka bir erkeğe güvenmekte büyük hata etmiştim. Adımlarımı biraz daha hızlandırarak ilerlemeye çalıştım. Yeniden bileğimi tutan kol buna engel oldu.