Bölüm parçası : Gary Go - Wonderful
ZAYN MALIK
Hayatımı sarsacak bir olay değildi bu. Yalnızca işimi yapacaktım.
Üç ay önce, yıllardır uğramadığım şehre gitmemde, belirli insanlara yakın durmamda bir amaç vardı. Görevimi yerine getirmek.
Görevi aldığımda hepsi gibi bunu da çözeceğime güvenmeseydim, asla el sürmezdim. Yirmi dört yaşındaydım ve yalnızca üç senelik tecrübemle buradaydım ama tamamen bu iş için biçilmiş kaftandım.
"Bu görevden kurtulduğumuz için mutluyum."
Harry, yolun yorgunluğunu atmak için gerinirken ses çıkartmadım. Yeterince kurtulmuş hissetmiyordum.
"Somurtmayı kes Zayn, muhtemelen bir üste atanacaksın. Neden hala sorun yapıyorsun?"
"Yalnızca işe fazladan karışan insanların başıma dert açıp açmayacağını düşünüyorum."
Beklediğim valizi aldım ve havaalanının çıkışına doğru ilerledim. İngiltere'yi özlemiştim. Amerika'nın bozuk aksanlı insanlarını ve ucuz çevresini sevmiyordum.
"Atlatacağından eminim."
Ses çıkarmadım ve bizim için bekleyen araca ilerledim.
"Üzülmüyorsun, değil mi?"
"Ne için?"
Sorguladığı konunun ne olduğunu biliyordum. Üzülmek için hakkım yoktu. Onunla olmama başından beri imkan yoktu ve evren bunu katı kurallarıyla bana iletmişti.
"Ben ondan pek hoşlanmıyorum ama... Yaşadığın şeyi anlıyorum Zayn. Gerçekten."
Bir halttan anladığı yoktu. Arabanın bagajına bavulu yerleştirdikten sonra arka koltuğa geçtim.
"Nereye gidiyoruz?"
"Cheapside Caddesi."
Harry, benim yerime yanıtladığında ses çıkarmadım ve telefonumu yeniden açtım. Bir kaç cevapsız aramam vardı ve hepsi annemdendi. Olması gereken kişiden değil.
"Bu konuyu benimle hiç konuşmadın Zayn."
"Neden aptal bir konuyu önemsiyorsun Harry? Boşver gitsin."
İnsanları kendimden uzaklaştırmak elimde olan bir şey değildi. Soğuk ve kaba görünürdüm. İnsanlar umursamadığımı sanırdı. Ve bende sonra, umursamazdım.
Aşk denilen varlığı belirsiz duyguya hiçbir zaman inanmamıştım. Çocukca bir efsaneydi benim gözümde. Daha önce hoşlandığım ve birlikte olduğum bir çok kız olmuştu. Ve sonra... Hepsi elimden kayıp gitti. Siktiğimin hayatı bana güzel olan hiçbir şey göstermedi.
Tıpkı son yaşadığımda olanlar gibi.
Yalnızca Blake ailesini içeri tıkacak yeterince delili elde etmek için gitmiştim. Başarmıştım. Ama bunun yanısıra, elde etmek istemediğim aptalca duygular kazanmıştım.
Nerissa Courtney benim ilk hoşlandığım kız değildi. Ama şüphesiz en çekicisiydi.
Eğer siktiğimin Blake çocuğu ile bağlantısı olmasaydı her şey daha farklı yol alabilirdi.
Onu göreve başlamadan daha öncede görmüştüm. Dört yıl önce gittiğim şehirde onunla daha öncede karşılaşmıştım. Onu öpmüştüm ve sonrasında yaşadığım ilk görevle beraber o da geçmişe öylece karışmıştı.