Bölüm parçası : Luke Bryan - Roller Coaster
NERISSA COURTNEY
Kafayı yemek terimi, benim için uydurulmuş olabilirdi. Şey... Sanırım şu sıralar yanlızca bununla yaşıyordum. Zayn Malik'i göremezken onun adına kurduğum planı nasıl işleve koyabilirdim ki?
Ona zaman tanımak adına, onunla uğraşmayı bir süreliğine kesmiştim. Bu bir haftayı aşan uzun bir süre olsada... Beni çıldırtıyordu ama gururuma yenik düşerek onu aramak istemiyordum. Peş peşe onun yanında bitmek... Sanırım fazla yüzsüzce oluyordu. Ve, bir ihtimal beni özler diye ona zaman tanımalıydım. Yani umuyorum ki yokluğumu hissederdi. Ne kadar imkansız olsada...
Bu yüzden vaktimi onu düşünerek değilde, evde pineklemekle geçiriyordum. İki gün sonra okuldan tamamen kurtulacaktım. Marie, babama hamile olduğunu bu gece söyleyecekti ve ben evde olmamalıydım. Bilinirki bu hamilelik haberinden sonra karı-koca arasında iğrenç derecede romantik bir yakınlaşma ortaya çıkardı. Ve ben onların yatak odalarından gelen sesleri dinlemeyi gerçekten istemiyordum.
Bu hafta içerisinde uğraşmam gereken başka bir şey daha vardı. Her yaz olduğu gibi belirli bir tarihte bir kesim nehir çevresinde toplanırdık. Bir çeşit eğlence gecesi... Geçen sene olduğu gibi. Bu seneyle geçen sene arasındaki tek fark, Tommy oraya sevgilim olarak gelmeyecekti. O artık benim eski sevgilimdi ve eğer gelirse, onu yeniden görmek pek iyi sonuçlanmayabilirdi. O ve aptal arkadaşları benim gibi her sene orada olurlardı.
Şimdi düşündümde oradan bu sene gerçekten uzak durmalıydım.
Aslında bir yandan iğrendiğim o herifi özlüyordum. Gerçekten ona olan sevgimden mi bilmiyordum ama, geçen gece rüyamda onunla öpüştüğümü görmüştüm. Ertesi sabah kesinlikle kendimi lanetlemekle uğraşmıştım. Eski sevgilisini unutamayan bir zavallı. Olmak istediğim son şeydi.
Belki de bu yüzden Zayn'e ihtiyaç duyuyordum. Onun beni sürekli terslemeleri ve aptalca tavırları, beni ona dahada yakınlaştırıyordu. Umuyorum ki bu aptal oyunun sonunda ona fazla bağlanmazdım. Gerçi yaz bittikten sonra onu bir daha görmeyeceğimden emindim. Zaten burada yaşamıyordu ve onun hakkında bildiğim bir şeylerde yoktu. Elimdeki gerçekliğini hala tespit edemediğim numara dışında. Bu numarayı bir gün kullanacaktım fakat o gün, bu gün değildi.
Mutfak sandalyesinde oturmaktan bunaldığım için salona adımladım ve kendimi televizyonun karşısındaki koltuğa bıraktım. Babam, doğum günü hediyesini üç gün önce vermişti. Annemin bütün fotoğraflarını birleştirerek bir duvar kağıdı oluşturtmuştu. Benim bilmediğim bir çok fotoğrafını. Şüphesiz aldığım en güzel hediye buydu. Bir iki gün içerisinde odamdaki eşyaları boşaltmak için geleceklerdi. Yeniden alışverişe çıkmam gerekiyordu fakat bunun için oldukça üşeniyordum.
Ama o duvar kağıdı için bununla uğraşabilirdim.
Marie, benim için bir şey almamıştı. Yaz tatilinde gitmek istediğim bir ülke için bilet alacağını söylemişti. Tatil iyi gelecekti. Fakat bunu şimdilik ertelemiştim. Televizyonda gezinirken aklıma yapmak istediğim dövme geldi. Belkide ara verme süresi oldukça uzun sürmüştü. Yapacak başka bir işim olmadığına göre, birilerini arayarak oraya gidebilirdim. Ya da oraya tek giderdim ve Zayn'in bir şekilde dövmeyi yapmasını sağlardım. Ve ardındanda, onu nehirdeki eğlenceye davet ederdim. Yüzme biliyor muydu ki? Bilmese bile en azından izlemek için orada olabilirdi. Üstelik onun bu kadar basir bir şeyi beceremeyecek olma düşüncesi gerçekten komikti. Zor olacaktı ama Zayn Malik'i hala tanıyamadığım için vereceği tepkiden emin değildim. Yani... Bir ihtimal beni onaylayabilirdi.