Deel 2. Hoofdstuk 6

289 17 9
                                    

*P.O.V. Juul*

Even later staat Thomas voor mijn deur. Ik laat hem binnen en ga op de bank zitten. "Wat is er?" Vraagt hij bezorgd. "Ik weet niet wat ik moet doen." Huil ik. Hij slaat zijn arm om me heen en troost me. Ik vertel hem het hele verhaal en als ik klaar ben voelt het alsof er een hele last van mijn schouders is af gevallen. "Je moet met hem praten. Het is duidelijk dat jullie nog van elkaar houden. En het is ook niet leuk voor Isabelle dat ze zonder vader moet opgroeien he? Het beste is dat jullie praten met elkaar." Ik knik en zucht zacht. "Oke, ik zal hem bellen. Echt, bedankt dat je wou komen." Hij glimlacht en staat op. "Ik doe alles om je te helpen." Ik laat hem uit en pak mijn telefoon. Ik doe hem weer aan, negeer alle berichten en ga op mijn doel af. Ik klik op bellen en bijna meteen word er opgenomen.

"Hallo?" Vraagt hij huilend. Ik frons. Heeft hij niet gekeken wie het is? Anders zou hij nooit zomaar opnemen.

"Luke." Zeg ik zacht. Ik hoor hem verschuiven, maar huilt nog steeds.

"Juul." Zegt hij verschrikt.

"Ja, kunnen we binnenkort praten?" Vraag ik zacht.

"Ja, ja natuurlijk." Zegt hij hoopvol.

"Oke, mooi. Doei."

"Doei, ik hou van je."

Ik wacht even en hoor hem harder huilen. "Ik ook van jou." Fluister ik. Ik hang op en voel me opgelucht. Hopelijk gaat alles goed komen.

.
.
.

Een paar dagen later sta ik zenuwachtig te wachten op het vliegveld. Ze komen vandaag naar Nederland toe en dan gaan Luke en ik praten. Isabella is bij mijn zus en die blijft daar slapen. Als ik iemand met rood haar zie lopen roep ik zijn naam en loopt hij op me af. "Hey Juul. Luke is er echt kapot van." Calum en Ashton komt ook op me af lopen en Luke sjokt er wat achteraan. "Hee Juul." Ze geven me een knuffel en dan staat Luke tegenover me. Ik geef hem een kleine glimlach en daar fleurt zijn gezicht al van op. Ik draai me om en loop naar mijn auto. Ze stappen allemaal in en Micheal komt naast me zitten. Ik zet een cd van Green Day op en zing zacht mee. Als ik het gevoel heb dat ik word aangekeken, kijk ik in die richting en merk ik dat het Luke is. Hij kijkt niet weg maar blijft gewoon kijken. Ik kijk wel weg omdat we bijna thuis zijn en loop meteen het huis in. "Hoelang blijven jullie hier?" Vraag ik zacht. "2 weken. We hebben een pauze nu." Ik knik en zucht zacht. "Jullie kunnen in de woonkamer slapen. Ik heb nog wel matrassen." Ze knikken en ik loop naar boven. Ik pak alles en gooi het naar beneden. "Jullie leggen het wel goed he?" Ze roepen wat terug en ik besluit om me om te kleden. Ik loop mijn kamer in en pak een slaapbroekje met een los shirt die over het broekje komt. Ik pak ook warme sokken en leg het klaar op mijn bed. Ik haal eerst mijn make up eraf en doe dan mijn haar in een losse knot. Ik kleed me uit, op mijn onderbroek na, en doe dan het setje kleren aan. Ik draai me om en zie dan Luke staan met grote ogen. Ik schrik en kijk hem geschokt aan. "Hoelang sta je hier al?" Hij hersteld en kijkt me lang aan. "Sinds je je omkleedde." Zegt hij met een hoog stemmetje. Ik zucht zacht en ga op bed zitten. Ik klop naast me en hij loopt een beetje moeilijk naar me toe. Als ik kijk waarom zie ik dat zijn dingetje is gegroeid. Hij gaat naast me zitten en ik zucht. "Leg het maar uit." Hij zucht en begint alles te vertellen.

Ik kijk hem aan als hij klaar is en knik dan. "Ik vergeef je omdat ik va je houd, maar dit is je laatste kans." Hij knikt opgelucht en knuffelt me. Ik knuffel hem terug en snuif zijn geur op. "Ik heb je knuffels gemist." Zeg ik zacht. "Ik heb jou gemist." Ik kijk hem aan en zie hem naar mijn lippen kijken. "Mag ik je kussen?" Ik zucht zacht en knik. "Ja." Hij drukt meteen zijn lippen op die van mij en zucht gelukkig. Ik kus hem terug en voel meteen mijn hart weer vol bloeien met geluk.

Hij dringt met zijn tong mijn mond binnen en zoent me ruig. Hij kreunt zacht als ik op zijn schoot ga zitten. "Je bent zo mooi." Mompelt hij. Hij laat zijn hand vanaf mijn voet naar boven glijden en hij stopt bij mijn heup. Ik zucht zacht en trek dan terug. "Zullen we naar beneden gaan?" Vraag ik zacht. Hij knikt en ik sta op. Ik loop de kamer uit met hem achter me en wandel naar beneden. "Willen jullie pizza?" Ze knikken allemaal ja en ik bestel de pizza's. "We gaan vanavond uit dus zorg dat je er sexy uit ziey Juul." Grijnst Calum en ik begin te lachen. "Ik zie er altijd sexy uit." Zeg ik arrogant en gooi mijn haar naar achter. Hij schud zijn hoofd lachend en kijkt me dan plagend aan. "Ik zie het niet hoor." Knipoogt hij. "Maar vanavond wel." Grijns ik.

.
.
.

Na het eten loop ik naar boven om me klaar te maken. Ik trek een strak, kort zwart rokje aan met daarop een zwarte strakke croptop waar aan de zijkant een stukje uit is. Ik doe ook zwarte hakken aan en stijl mijn haar. Ik doe mijn make up iets meer dan normaal en doe mijn sieraden aan. Ik kijk goedgekeurd in de spiegel en loop naar beneden. "En Calum, is dit sexy genoeg?" Ik draai een rondje en zijn mond valt open net als die van de andere jongens. "Holy shit." Hij legt zijn hand op zijn kruis en vlucht de kamer uit. Ik begin te lachen en zie dat Luke op me af komt lopen. Als ik in zijn ogen kijk zie ik alleen maar verlangen en lust. "Je bent zo sexy." Kreunt hij in mijn oor. "Dus zijn we klaar voor vanavond?" Vraagt Micheal trillend en vlucht de kamer uit. Ashton gaat er achteraan en Luke drukt me tegen de muur. "Ik zal vanavond de jongens van je af moeten slaan." Hij drukt zijn kruis tegen me aan en kreunt zacht als ik terug duw. "Vanavond is van jou."

Omg. Het liedje van B-Brave haha XD

Ik duw hem van me af en loop heupwiegend weg. Als ik ook zo langs de andere jongens loop, kijken ze naar mijn kont. Ik loop voor de jongens uit terwijl ik weet dat hun blik op mijn kont gericht is. Dit word nog een interessante avond.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Vote?♡

Comment?♥

Follow?♡

Isabelle Hemmings Deel 1&2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu