Deel 1. Hoofdstuk 11

462 33 1
                                    

*P.O.V. Juul*

Ik word wakker van kusjes op mijn lippen. Het zijn hele zachte en lichte kusjes dat ik ze bijna niet voel. Het voelt wel fijn dus doe ik alsof ik slaap. Op een gegeven moment stopt het en ik hoor een sexy hese ochtendstem zeggen "ik weet wel dat je wakker bent babe" ik open mijn ogen met een grijns en kijk hem aan. "Ik vond het wel fijn net" zeg ik en ik tuit mijn lippen. Hij glimlacht en drukt een kusje op mijn mond. Ik knik tevreden en glimlach. Hij grinnikt en kijkt me lief en stralend aan.

Ik stap uit bed en loop naar mijn kast. Ik voel de blik van luke op me branden en ik kijk hem aan terwijl hij met een grijns in bed naar me aan het kijken is. "Kun je het zien?" Hij knikt met een drede grijns en ik schudt mijn hoofd. Jongens...... zul je nooit begrijpen. Of zoals ik altijd zeg, jongens.... zijn rare wezens.

Ik pak uit mijn kast een leuk setje en leg het op bed neer waar Luke me nog steeds aandachtig bekijkt. Ik pak mijn undies en loop naar de badkamer. Ik doe hem op slot en stap in de douche als ik alles heb uit gedaan.

Na een paar minuten eronder gestaan te hebben en alles heb gedaan, stap ik eronder uit en wikkel een handdoek om me heen. Ik doe mijn undies aan en wil mijn kleren aan doen als ik zie dat het er niet ligt. "Shit" Ik kreun en loop de badkamer uit in een handdoek.

Ik zie Luke helemaal klaar op bed zitten en als hij mij ziet komt er een grijns op zijn gezicht. Hij staat op en loopt naar me toe. "I-ik was uhm mijn k-kleren v-vergeten" stotter ik. Hij grijnst en staat voor me stil. Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar een grote spiegel die tegen de muur hangt. Hij gaat achter me staan met zijn armen om mijn heupen. hij legt zijn hoofd op mijn schouder en kijkt me lief aan via de spiegel.

Hij pakt de handdoek van mijn lichaam af en een gevoel van verlegenheid overspoeld me. "Niet doen" zeg ik blozend. "Waarom niet juul? Je bent prachtig. Kijk eens naar jezelf" ik kijk voorzichtig in de spiegel en zie een meisje met, lange bruine haren wat nat over haar schouders ligt, make up loos gezicht en groene ogen terug kijkt. Ik kijk naar de jongen naast me die me lief aankijkt. "En? Prachtig toch?" Vraagt hij.

Ik schud mijn hoofd. "Ik bedoel kijk naar mijn lichaam, vette buik, slobber armen, onderkin en dikke witte benen." Ik kijk somber naar mijn lichaam en voel hoe Luke mijn kin omhoog lift. "Luister eens juul, je bent prachtig, je hebt geen vette buik maar een mooi plat buikje, je hebt geen slobber armen maar mooie armen, je hebt geen witte benen juist bruin en je hebt al helemaal geen onderkin want als je je kin tegen je borst aanlegt heeft iedereen een onderkin" zegt hij lief en ik zie dat hij eerlijk is.

Ik knik en hij grijnst tevreden. Ik pak mijn kleren en trek het langzaam aan. Ik doe mijn haar in een messy bun en doe lichte make up op. Ik kijk tevreden in de spiegel en pak mijn mobiel. "Kijk eens hoe mooi je bent babe. " ik glimlach en hij drukt een kus op mijn wang. Zijn lippiercing voelt koud aan tegen mijn wang en ik bloos.

Hij glimlacht en we lopen samen de deur uit. We lopen hand in hand naar de kamer van de jongens en kloppen aan. Ashton die een broodje aan het eten is kijkt ons met een grijns aan. Hij kijkt naar onze handen en zijn grijns word breder. "Zo zo weer bij elkaar zie ik?" Ik knik verlegen en voel het bloed naar mijn wangen stromen.

We zitten met zijn allen op de bank. Nou ja ik zit op luke zijn schoot. Dat wil hij per se. We zitten te bedenken wat we gaan doen. "ik weet iets!" Roep ik opgewonden. "Vertel!" Roept micheal net zo enthousiast terug. "Nou kijk iemand begint en die zingt een stukje van een liedje diegene die het liedje raad mag het volgende liedje zingen oke? En als het stukje van het liedje geraden is zingen we het hele liedje. " ze knikken enthousiast en calum begint.

Uh oh

New urvasi urvasi

Uh oh

It's my birthday

It's my birthday

Het schiet me tebinnen wat het is. "Ik weet het! It's my birthday van Will.I.am"

Calum knikt en we zingen het lied nu helemaal. "Oke nu ik"

Hold me tight, read my lips

Don' t need a word to say

Lay me down, blow my mind

Lets take it al the way

Tell me will you love me tomorrow

Like you love me tonight

So we can worry about it tomorrow

Just give me tonight

Zing ik. "Yellow claw till it hurts" zegt ashton nadat hij me met mond open heeft aangekeken. "Wow juul dit was echt mooi" ik glimlach verlegen en op dat moment komt isabella aanlopen. Ze klimt op mijn schoot en gaat zitten. Ik grinnik en streel door haar haar heen.

Ik geniet van de pizza in mijn mond. Ik sluit mijn ogen van genot. Als ik ze open zie ik dat alle jongens de pizza naar binnen aan het proppen zijn. Ik zucht en eet mijn pizza langzaam op.

Ik voel me langzaam moe worden en gaap. "Ik ga naar mijn hotel kamer doei jongens" ik geef ze ieder een knuffel en een kus op de wang behalve bij Luke dan. Hij houd me stevig vast en drukt zijn zachte lippen op die van mij. Ik kus hem zacht terug en laat mijn handen door zijn haar gaan. Hij trekt me dichter tegen hem aan waardoor we tegen elkaar geplakt zijn en hij pakt mijn heupen vast. Ik trek terug voor adem en druk en zacht kusje op zijn wang. Ik draai me om en loop gapend naar de deur met een slapende isabella in mijn handen.

Ik leg haar op bed en kleed me om in een shirt van luke die hij hier had laten liggen. Ik poets mijn tanden en haal mijn make up eraf. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik een bericht heb van mijn zus. Er staat in dat ze wil weten hoe het gaat enzo. Ik stuur terug met wat er allemaal is gebeurt en leg mijn telefoon weer weg. Ik stap in bed en val al gauw in slaap.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Sorry kort i know. Maar had weinig inspiratie x. Wat is een goede shipnaam voor luke en juul?

Vote? ♥

Comment?♡

Follow?♥

Isabelle Hemmings Deel 1&2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu