*P.O.V. Juul*
Ik veeg mijn tranen af en druk een kus op zijn kaak waardoor zijn kaken rood worden en sta op. Ik glimlach naar hem loop naar de badkamer waar ik mijn gezicht was en naar de wc ga. Ik loop de badkamer weer uit en zie luke lamguit op bed liggen met zijn ogen gesloten.
Er komt een idee in me op en ik grijns. Ik loop sneaky naar het bed en ga er voor staan. Ik neem een aanloop en plof op hem neer. Zijn ogen springen open en hij neemt een hap adem waarna hij pijnlijk kreunt. Ik glimlach onschuldig en bijt op mijn lip. Hij gromt en draait ons om zodat ik onder lig. Ik giechel en kijk hem onschuldig aan. "Doe dat nooit meer" gromt hij. Ik grinnik zacht en kijk hem vragend aan. "Wat moet ik doen om het goed te maken?" Glimlach ik. Hij grijnst. "Me zoenen" "maar lukey dat wil ik al doen ookal is het geen straf hoor" grinnik ik.
Hij komt dichterbij en blijft plagend hangen als onze lippen elkaar bijna raken. "Oja?" Zijn lippen komen plagend tegen de mijne aan als hij praat. Ik hou mijn adem in en zeg zacht ja. "Dan moet ik maar een andere straf verzinnen he?" Ik kijk hem aan. "Hoeft niet hoor" grinnik ik. "Nou vooruit dan" en met dat drukt hij zijn lippen op die van mij.
"Kom nou" zeur ik terwijl ik luke meesleur. Hij zucht luid en loopt daarna naar me. "Waarom moest ik dit nou voorstellen?" Zucht hij dramatisch. "Ik vind het niet erg hoor" grinnik ik terwijl ik langzamer begin te lopen en zijn hand pak en onze vingers verstrengel. Hij zucht tevreden en trekt me tegen hem aan. "Zo vind ik het niet erg als je zo langzaam loopt. Daarom heb ik het voorgestelt" ik grinnik. Omdat ik me weer beter voel stelde luke voor om gedeeltelijk op zijn kosten te gaan shoppen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. "Ik mag ook kleren voor je uitzoeken he? dan pas je het." Ik knik en glimlach. Ik trek mijn blauwe skinnybroek omhoog en mijn zachte trui naar beneden die omhoog kroop. Ik doe mijn beanie beter op mijn hoofd en zie dat luke me aanstaart. "Wat?" Vraag ik met een glimlach. Hij schud zijn hoofd glimlachend en we lopen in stilte verder. Het is geen akward stilte maar een stilte waar we allebij geen behoefte hebben aan een gesprek en genieten van elkaars aanwezigheid.
We lopen een winkel binnen die de pull & bear heet. Ik laat luke zijn hand los en snuffel door alle kleren. Ik zie meteen een leuk jurkje hangen. Hij is licht roze, strak bij mijn romp en loopt steeds wijder tot de helft van mijn bovenbeen, heeft mouwen tot mijn ellebogen en er zitten steentjes bij de kraag. Ik pak mijn maat en hang hem om mijn arm. Ik loop verder en dan zie ik het. De schoenen waar ik al lang naar opzoek ben. Het zijn laarsjes. Je kan kiezen tussen bruin en zwart. Ze zijn niet zo heel hoog maar wel een beetje. Er zit een rists aan de zijkant en zijn laag. Ik loop er naar toe en pak van allebij de kleuren mijn maat. Ik hou ze in mijn hand en zie luke op me afkomen met veel kleren. "Wat heb jij nou allemaal" hij grinnikt. Ik krijg grote ogen en we lopen samen naar de kleedkamers. We leggen alles in het hokje en ik doe het hokje dicht. Ik doe mijn beanie af en doe een staart in.
Ik trek eerst het jurkje aan wat ik had uitgezocht en kijk in de spiegel. Hij staat me wel mooi. ik stap uit het hokje en zie luke zitten op een krukje. "Luke?" Vraag ik waardoor hij opkijkt van zijn mobiel. Hij krijgt een glinstering in zijn ogen en hij staat op. "Babe die staat je prachtig" ik bloos en hij drukt een kus op mijn lippen. "Deze dan?" Hij knikt glimlachend en ik stap het hokje weer in. Ik trek hem uit en pak een setje die luke heeft uitgezocht. Foto hierboven, was te moeilijk om te beschrijven XD hij heeft best een goede smaak. Het staat me leuk alleen ik weet al waarom hij hem uitgezocht heeft. Mijn kont lijkt groter en mijn borsten ook. Ik loop het hokje uit op de zwarte hakken en ik zie luke zijn ogen verbreedden. "Wow" hoor ik hem zacht zeggen. "W-wauw babe sie staat prachtig" zegt hij terwijl hij opstaat en zijn handen op mijn heupen legt. Hij buigt naar mijn oor en zegt "en zo sexy" ik lach en duw hem weg. "Deze dan?" Hij knikt als een klein kind en ik rol met mijn ogen. "Deze hakken ook?" Hij knikt kritisch en glimlacht. Ik loop de paskamer in en zo gaan we de stapel door.
Ik leg alle foute kleren op de tafel waar je da neer kan leggen en loop met luke hand in hand naar de kassa. Luke wou perse alle kleren kopen die hij had uitgezocht en wat ik had uitgezocht ook dus uiteindelijk zijn het alleen hempjes die niet goed waren. Op elk setje zei hij wel iets.
We leggen de kleren, hakken, riemen, armbandjes, oorbellen en kettingen neer en geloof me het zijn er veel. Ik geef het meisje aan de kassa dan ook groot gelijk hoe ze alles met grote ogen afrekent en het bedrag stamelt. Luke betaalt alles met een grijns en we lopen met ieder 5 tassen de winkel uit.
Na nog in veel winkels zijn geweest loopt hij een winkel binnen waarop staat hünkenmuller o god hij loopt met een grijns tussen al de setjes en pakt er veel. Ik zelf kijk rustig tussen alles en pak een paar schattige. Ik word het pashokje in geduwd met veel setjes en ik geef alle tassen zuchtend aan luke. Ik doe eerst alle dingen die ik heb uitgekozen aan en keur alle 3 setjes goed. Ik pak een setje die luke heeft uitgekozen en pas hem. Hij is veel te bloot dus die is het al nii. Ik doe hem uit en zie een sexy maar leuke liggen. Ik doe hem aan maar krijg het slotje niet dicht. "Luke?" Vraag ik. Ik hoor dat het gordijn opzij schuift en handen op mijn heupen. "Ja babe?" Ik kijk hem verlegen aan via de spiegel. "Ik krijg het slotje niet dicht. " bloos ik. Hij glimlacht lief dat ik me niet hoef te schamen en maakt hem dicht. Daarna kijkt hij me via de spiegel aan. Zijn mond zakt een beetje open en ik giechel. Het ziet er schattig uit. Het setje is licht blauw met witte kant en wit strikje."Babe koop deze please, voor mij?" Smeekt hij kreunend in mijn oor. Ik slik dat klonk echt sexy. Ik knik en hij glimlacht tevreden. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen hem aan. Ik glimlach en duw hem het hokje uit. Ik doe het setje uit en doe mijn kleren weer aan.
******
Ik ga zuchtend op bed zitten en laat alle tassen vallen. Ik doe mijn schoenen uit en laat me achterover vallen. "Babe zullen we straks uit gaan?" Vraagt luke die net binnenkomt. Ik knik. "En isabella dan?" Hij denkt even na. "Die kan wel bij Eleanor blijven als het goed is?" Ik knik glimlachend en sta op.
Ik sta me klaar te maken om uit te gaan. Ik heb net gedoucht en mijn haren zitten in een tulband. Ik trek het nieuwe setje lingerie aan en doe het nieuwe setje kleren aan met mijn zwarte hakken wat ik had gepast vanmiddag. Ik föhn mijn haar en krul de onderste puntjes. Ik doe mijn make up wat bestaat uit een laagje eyeliner, maskara, blush, zwarte glitter ogenschaduw en rode lipstick. Ik kijk tevreden in de spiegel en hoor een klop op de deur. "Binnen" roep ik. De deur gaat open en ik zie luke staan. Zijn mond zakt open en ik giechel. "Goed gekeurd?" Hij knikt duidelijk en ik kijk hem aan. "Jij ziet er ook mooi uit. " ik bekijk hem. Hij heeft een zwarte broek aan met witte gympen, zijn haar zit in een kuif en hij heeft een strak wit shirt aan. Sexy. "Dankje. Lets go. De andere jongens gaan ook mee" ik knik. Isabella kon voor en nacht bij Eleanor slapen.
Op naar een leuke nacht!
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Hee het spijt me dat ik zo laat update. Ik had echt geen idee wat ik moest schrijven. Ik heb het super vaak opnieuw gedaan. Hopelijk vergeven jullie mij met dit hoofdstuk! ;) love you guys! ♥♡
Vote?♥
Comment?♥
Follow? ♥
JE LEEST
Isabelle Hemmings Deel 1&2
DiversosGaat over Juul van Koup, 19 jaar en ze heeft vroeger een relatie met Luke Hemmings gehad. Toen ze beroemd werden en allang een relatie hadden blijkt het dat ze zwanger is. Toen Luke dat hoorde heeft hij het uitgemaakt omdat hij zich te jong vond en...