Deel1. Hoofdstuk 6

510 32 1
                                    

*P.O.V. Juul*

Ik stap uit bed omdat ik geklop op de deur hoor en wrijf gapend in mijn ogen waarna ik half slapend op de klok kijk. 3 uur s'nachts. Ik kreun, waarom zo vroeg? Ik loop naar de deur waarna ik hem open. Ik kijk recht in de ogen van luke en gaap nog eens. "Luke wat doe je hier om 3 uur snachts?" Hij kijkt me blozend aan. "Nou ik had een nachtmerrie en kon niet meer slapen. En als ik dit tegen de jongens zou zeggen zouden ze me uitlachen dus ja ik vroeg me af of ik hier mag blijven?" Ik knik en houd de deur open zodat hij binnen kan komen en loop hem daarna achterna. Ik loop hem achterna en kruip weer onder de dekens. Ik zie hem twijfelen maar als ik het dekbed openhoud klimt hij in bed.

We liggen awkward langs elkaar tot hij me naar hem toe trekt en een arm om me middel slaat. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en kruip meer tegen hem aan. Ik krijg het meteen warmer en sla mijn arm om zijn buik heen. Ik voel zijn sixpack onder mijn hand en grinnik zacht. Vroeger had hij geen sixpack maar wel een V line. Hij streelt door mijn haar heen en ik fluister "goodnight" "goodnight juul" ik glimlach en val weer in slaap.

Ik word wakker en zie dat ik nog hetzelfde lig als toen ik inslaap viel, alleen luke slaapt nog. Hij is schattig als hij slaapt. Nee dat mag ik niet denken, je was toch over hem heen? Ik leg mijn hoofd weer neer en teken de blokjes over van zijn sixpack. Zijn buik schokt en hij word langzaam wakker. "Goedemorgen" zegt hij met een hese sexy ochtendstem die ik gemist heb. Nee nee nee juul je hebt die niet gemist. "Goedemorgen" glimlach ik.

We lopen met zijn drieën naar de kamer van de jongens. Waarschijnlijk zijn ze nog niet wakker. Ik klop op de deur net zoals Anna bij frozen en vraag "Do you wanna build a snowman? Come on let's go and play. I never see you anymore, come out the door, like it's gonna way."luke schiet in de lach net als degene achter de deur en de deur vliegt open. "Go away anna" speelt Michael mee. "okay byee" we lachen weer en micheal laat ons binnen.

"Wat zullen we doen?" Vraag ik. "TRUTH OR DARE" roept ashton. So die is hieper. We stemmen in en gaan in een kring zitten. "Ik begin juul truth or dare?" Grijnst ashton. "Truth"antwoord ik aarzelend. "hoelang blijf je hier?" Vraagt hij. "Een jaar" ze knikken en gaan verder.

Als we al bijna een middag bezig zijn en erg hieper zijn geworden vraagt calum, luke om truth or dare. "Dare" zegt hij twijfelend. Hij krijgt een evil grijns op zijn gezicht "Zoen juul voor 3 minuten" micheal geeft hem een por en luke en ik komen ongemakkelijk dichterbij elkaar. Ik kijk in zijn blauwe ogen en zie hem langzaam dichterbij komen. Ik kom ook dichterbij en als onze lippen elkaar raken sluiten we onze ogen. Zijn lippiercing tikt tegen mijn lip aan waar ik aan moet wennen maar wat ook een geweldig gevoel geeft samen met zijn zachte lippen. Oke ik geef toe ik heb hem gemist. Onze lippen gaan sychroon tegen elkaar aan en het geeft me een kriebelig gevoel in mijn buik. "MET TONG" roept calum. "AUW" ik glimlach tegen zijn mond en luke opent zijn mond. Even later voel ik zijn tong voorzichtig tegen mijn lip aantikken en ik open mijn mond twijfelend. Zijn tong gaat voorzichtig mijn mond binnen en verkent mijn mond een beetje. Onze tongen vinden elkaar en op dat moment leg ik mijn handen in zijn nek die eerst nog levenloos langs mijn lichaam hingen.

Hij legt die van hem op mijn heupen en trekt me op schoot. We leggen meer gevoel in de zoen en ik laat een hand van zijn nek naar zijn hart glijden. Hij klopt snel en ik vraag me af of dat door mij komt. Vast niet. Ik houd mijn hoofd schuin zodat we beter kunnen zoenen en ik merk dat luke het er mee eens is. Hij begint me voorzichtig iets wilder te zoenen en we horen om ons heen "5-4-3-2-1-" we trekken terug en glimlachen naar elkaar.

Ik wil opstaan en naast hem gaan zitten maar luke is het daar niet mee eens. Hij draait me om op zijn schoot en legt zijn armen om mijn middel heen en zijn hoofd op mijn schouder. Ik heb dit gemist zijn sterke armen om heen. De andere jongens kijken elkaar met een grijns aan en ik begin met blozen. "Nou uhm luke jij was toch?" Giechel ik nerveus. "Uhm ik heb miet zoveel zin meer zullen we een film gaan kijken?"

Isabelle Hemmings Deel 1&2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu