*P.O.V. Juul*
"Lukeyyy" zeur ik. Hij kijkt me grijnzend aan met glanzende ogen van de pret. Hij geniet hier van. Hij geniet ervan dat ik smeek om te weten te komen waar we heen gaan. "Alsjeblieft?" Ik blijf stil staan en kijk hem met puppyogen aan. Ik trek een pruillipje om het nog moeilijker te maken en kijk hem aan. "Asje asje asje asjeblieft?" Hij krijgt het moeilijk zie ik. "Oke maar dan wil ik er vanavond wel iets voor terug" ik knik blij en hij zegt "we gaan eerst iets eten in een restaurant en daarna naar het strand" ik word enthousiast en knik blij. Hij weet hoeveel ik van het strand houd. Ik slaak een blij gilletje.
Hij kijkt me met een glimlachje aan en steekt een verloren plukje weg. Ik glimlach en voel hoe hij mijn hand weer pakt. Ik bloos en kijk naar benden. "Is je hoofd zwaar babe?" Ik bloos nog heviger maar kijk in zijn blauwe ogen als hij mijn hoofd omhoog lift.
Ik verstrengel onze handen met elkaar en we beginnen weer te lopen. We kletsen en komen aan bij een restaurant. "Happy italy" staat er groot op. Ik ruik de heerlijke geur van pizza en kijk luke blij aan. Ik houd van pizza, echt niet normaal. "Zullen we naar binnen gaan?" Ik knik enthousiast en loop achter luke aan naar binnen. Ik ga bij hem staan als we onze tafel aangewezen krijgen en hij schuift mijn stoel naar achter. Ik bloos licht en kijk hem met twinkelende ogen aan.
"Wat wil je eten babe?" Ik bloos om de babe en glimlach. "Ik pak de pizza morrarella En jij?" "Same" ik glimlach naar hem en speel met het servet op tafel. Het drinken wordt geserveerd en ik drink er een slokje van. Ik kijk luke aan en zie dat hij mij al de hele tijd aankijkt. Nu bloost hij en ik giechel. Wow ik giechel dat komt niet vaak voor.
We lopen het restaurant uit en luke pakt mijn hand. Ik bloos en verstrengel onze vingers weer. We lopen in stilte naar het strand en gaan een heuvel op. Ik zie dat er een kleedje ligt, kaarjes, picknick mand en een fles wijn. Ik kijk luke ongelovig aan terwijl hij mij nerveus aankijkt. "En?" Ik glimlach en druk een kus op zijn wang en ga daarna zitten.
"Kijk de zon gaat onder" zegt luke die net een aardbei in zijn mond stopt. Ik kijk naar de zon en het is werkelijk prachtig. "Wauw" stamel ik. "Inderdaad wauw" ik kijk luke aan en zie dat hij niet naar de zon keek maar naar mij. Ik bloos maar kijk niet weg van zijn mooie blauwe ogen. Hij veegt een plukje haar weg en stopt het achter mijn oor. Hij komt langzaam dichterbij terwijl hij me diep in de ogen kijkt en ik ben verstijfd.
Hij kijkt nog even in mijn ogen en sluit de zijne daarna. Hij drukt zijn lippen op de mijne en beweegt ze zacht tegen de mijne. Ik ontdooi en kus hem zacht terug. Ik leg mijn hand op zijn wang en de andere in zijn nek. Hij legt die van hem op mijn heupen en trekt me dichter naar hem toe. Onze lippen gaan zacht tegen elkaar aan zijn lippiercing tikt tegen mijn lip wat wennen is. Ik trek langzaam terug voor adem en kijk in zijn twinkelende ogen. "Juul. Ik weet dat ik stom ben geweest om je te laten gaan. Ik zal dat nooit meer doen en ik zal voor ons zorgen. Isabella jij en ik. Zou je weer mijn vriendin willen zijn?" Vraagt hij schattig. Ik ben even sprakeloos maar weet daarna wat ik moet doen. Als antwoord druk ik mijn lippen op die van hem.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Awhhhh! ♥♡♥♡♥ sweet ze zijn weer bij elkaar! Hee dit is het laatste chaptertje vóór kerst dus:
MERRY CRISTMAS! EVERYBODY! ♥♡
vote? XD
Comment? :)
Follow? ;)
JE LEEST
Isabelle Hemmings Deel 1&2
RandomGaat over Juul van Koup, 19 jaar en ze heeft vroeger een relatie met Luke Hemmings gehad. Toen ze beroemd werden en allang een relatie hadden blijkt het dat ze zwanger is. Toen Luke dat hoorde heeft hij het uitgemaakt omdat hij zich te jong vond en...