Deel 1. Hoofdstuk 8

497 31 0
                                    

*P.O.V. Juul*

Ik word uit mijn gedachten gehaald door Eleanor die me bezorgd aankijkt. "Juul gaat het wel je ziet ineens zo wit?" Ik knik licht en loop verder. "Ik ga naar mijn kamer ik zie jullie later bye" zeg ik en ik loop snel naar mijn kamer waar ik me op mijn bed laat ploffen en hum verward achter laat nadat ik isabella had gepakt.

Ik haal een hand door mijn haar. Isabella komt naar me toe gelopen en knuffelt me. Ik knuffel terug en druk de flashbacks weg. "Lieverd zullen we naar papa gaan?" Ze knikt blij en we lopen samen naar hun kamer toe. Ik klop aan en calum doet open. Hij kijkt me blij aan en knuffelt me. "Hee juul. Kom binnen" ik knik en we lopen met zijn allen naar binnen. Ik zie ashton en luke tegenover elkaar zitten maar er lijkt niks aan de hand te zijn. "Heei" begroet ik ze. Ze staan op en komen naar me toe. Ashton knuffelt me eerst en zegt in mijn oor "het spijt me van vanochtend juul." Ik glimlach naar hem en zeg dat het niks uitmaakt. We laten elkaar los en dan knuffelt luke me meteen als ashton me los heeft gelaten. Zijn armen zitten om mijn middel en die van mij om zijn nek.

Hij legt zijn hoofd in mijn haren en ik die van mij in zijn nekholte. "Sorry juul. Ik wil het graag goed maken vanavond. 6 uur bij je hotelkamer?" Ik knik blozend wat hij gelukkig niet kan zien en laat hem los. Ik knuffel micheal ook die binnen was gekomen en we besluiten met zijn allen films te gaan kijken. Gelukkig val ik nu niet in slaap en ga ik om 5 uur naar mijn kamer om me klaar te maken.

Ik trek een leuke zwarte jurk aan. Foto hierboven de linkse.  Met zwarte hakken en mijn haar krul ik, met een zwart speldje een pluk vast gemaakt. Mijn make up hou ik simpel en ik kijk om 6uur tevreden in de spiegel. Ik hoor een klopje op mijn deur en ik loop naar de deur die ik open doe.

Ik zie Luke staan in een strakke zwarte skinny, witte gympen en een wit blousje. Zijn haren zitten in een kuif en zijn ogen glimmen. "Hey juul je ziet er prachtig uit" glimlacht hij. Ik bloos en doe de deur dicht. Ik ga naast hem lopen en voel hoe hij voorzichtig mijn hand pakt. Ik glimlach, bloos, pak zijn hand steviger vast en verstrengel onze vingers samen. Net als vroeger. Dit word een van de mooiste avonden van mijn leven dat weet ik nu al.

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Ik weet dat het kort is. Het spijt me maar ik wil de date bewaren voor het volgende hoofdstuk! XD

Vote?♥

Comment?

Follow?♥

Isabelle Hemmings Deel 1&2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu