*P.O.V. Juul*
Ik word wakker van gepraat. "Ze zijn zo schattig. Hij moet echt actie ondernemen" roept een opgewonden stem. "Ssst stil jij idioot je maakt ze nog wakker" ik open mijn ogen en zie alle jongens behalve luke staan. "Ik zei het toch idioot" zegt ashton terwijl hij Michael een klap geeft. Hij houd zijn handen in de lucht en ze lopen de deur uit.
Ik wil me omdraaien maar besef me dan dat ik in iemands armen lig. Ik kijk verward naast me en zie dat luke bij mij ligt. Hij ligt schattig te slapen met zijn mond open waar zacht gesnurk uit komt. Zijn haren zitten in de war en heel pluizig. Ik laat mijn handen er doorheen gaan en voel dat hij er van geniet. Wacht geniet?
"Luke ben je wakker?" Zucht ik terwijl ik mijn handen weg haal. Hij opent zijn ogen en kijkt me pruilend aan. " Niet stoppen" ik zucht maar laat mijn handen toch weer door zijn haar gaan. Hij sluit genietend zijn ogen en glimlacht. Wat er schattig uit ziet. Wat nee dat dacht ik dus echt niet.
Ik glimlach en laat mijn vingers door zijn zachte lokken gaan. Ik kriebel een beetje op zijn huid en zie dat hij kippenvel krijgt. Ik grinnik en laat ze weer door zijn haren gaan. Hij tilt me op en zet me op zijn schoot neer. Hij heeft zijn ogen al geopend en kijkt in de mijne. Hij veegt een verdwaald plukje weg en komt dichterbij. Ik lijk wel in trance, zijn ogen zijn zo mooi. Net voordat onze lippen elkaar raken gaat de deur open en kom ik uit trance. Ik kijk naar de deur en zie Ashton er staan met een geschrokken uitdrukking. Luke zent hem een kwade blik en ik sta ongemakkelijk op van zijn schoot.
"Ik uhm ga me even omkleden" zeg ik en ik ga snel naar mijn kamer. Ik kleed me om in een leuk setje en doe mijn haar en make up. Foto hierboven. Ik loop de deur uit en zie luke kwaad tegenover een kwade Ashton staan. Zo te horen hebben ze niet gehoord dat ik binnen gekomen ben. Ik loop naar ze toe en duw ze allebei de deur uit.
Ik doe de deur dicht en loop naar isabella. Ik zie haar aangekleed en wel met haar poppen spelen. "Hee lieverd wat zie je er mooi uit" ze giechelt en waggelt naar me toe. Ze steekt haar armpjes uit en ik til haar op. Ze knuffelt me en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en loop met haar het hotel uit.
Mijn gedachten slaan op hol. Stel ashton kwam niet binnen hadden we dan gezoend? Stel we hadden gezoend had het dan iets veranderd? Of niet? Ik zucht en haal een hand door mijn haar. "Mama waar gaan we eten?" "Zullen we rondlopen en dan kijken waar?" Ze knikt en legt haar hoofdje tegen mijn schouder. Ik hoor een awh en ik draai me om. Ik zie Eleanor staan met louis hand in hand. "Heei" zeg ik terwijl ik ze knuffel. "Heei" groeten ze. Als louis even met isabella aan het spelen is, tikt Eleanor mij aan
"hee waarom was je nou zo snel weg laatst?" Ik slik en kijk haar moeilijk aan. "Je weet dat ik je vertelde over de vader van isabella he?" Ze knikt. "Nou dat is dus luke" ze kijkt me met grote ogen aan. "Echt? Nee dat meen je niet! Trouwens waarom zou je hierover liegen. O god en toen?" "Hij rende achter me aan en legde alles uit. Toen heb ik hem vergeven alleen het is een beetje ongemakkelijk. Vanochtend zoenden we bijna alleen kwam Ashton binnen. Toen ben ik de kamer uit gevlucht en toen ik terug kwam stonden ze boos tegenover elkaar" ze kijkt me met grote ogen aan. "Echt? O god jij hebt echt zo'n soap leven. Kom ik aan met mijn gewone leven als model en vriendin van louis tomlinson" "hee da is helemaal geen normaal leven hoor" grinnik ik. Ze knikt instemmend en we lopen met zijn allen nandos binnen.
We lopen na dat we hebben gegeten nandos weer uit. Ik sta stil als ik doorheb dat ik word aangestaard door iemand. Ik kijk hem aan en zie nu pas wie het is. Omg nee laat dit niet waar zijn. Dacht ik van hem af te zijn, kom ik hem tegen. Ik sta als aan de grond genageld en als hij door heeft dat ik naar hem kijk krijgt hij een grijns op zijn gezicht. Hij knipoogt en loopt weg.
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Hee i know kort sorrryyyy.
Vote? ♡
Comment? ♥
Follow?♡
JE LEEST
Isabelle Hemmings Deel 1&2
AcakGaat over Juul van Koup, 19 jaar en ze heeft vroeger een relatie met Luke Hemmings gehad. Toen ze beroemd werden en allang een relatie hadden blijkt het dat ze zwanger is. Toen Luke dat hoorde heeft hij het uitgemaakt omdat hij zich te jong vond en...