36.BÖLÜM

87.9K 2.8K 600
                                    

Bide düğün istiyor ya bu adam evli ne düğünü bu kız hiç baranın anlattığı gibi saf masum değil hiç.

Odama geçip üstümü değiştirip yatağa geçtim kapı sesi duyunca hemen gözlerimi kapattım.

"Zerda uyudun mu.?"

Ayak seslerinin yaklaştığını anlayınca sakin olmaya çalıştım ne isticekti ki benden.

"Benim melek karım biliyorum sanada hak veriyorum ama bir tarafta da kardeşim var anla be gülüm bana hak ver ben istermiyim yine aynı olayları yaşayalım ama bizimde çizgimiz buymuş sen çok güçlüsün bununda altından kalkacaksın kalkacağız."

Gözlerim yavaş yavaş dolarken kendimi zor tutuyordum

"Yine aynısı önceden de getirdin eve kadın diyeceksin ama o seni sevmeden önceydi bu sefer bende istermiyim senin üzülmeni"

Daha fazla kendimi tutamadan gözlerimi açtım ve göz yaşlarımı bıraktım.

"Korkuyorum baran çok korkuyorum."

"Ağlamak yok bu gözyaşı sana yasak."

"Nereye kadar böyle devam edeceğiz benim dayanacak gücüm kalmadı baran yapamıyoruz o kadını istemiyorum bu evde sana dokunmasını kokunu bilmesini istemiyorum seni paylaşmak istemiyorum."

"Benim kalbimde hep sen olacaksın sadece sen bunu bil"

Daha fazla konuşmak istemediğim için kollarımı boynuna doladım.

"Sana söz veriyorum bizim aramızda hiçbir şey değişmecek."

"Seni çok seviyorum."

"Bende meleğim bende seni çok seviyorum."

Baran dudaklarıma minik öpücük verip beni kendine çekti.

"Uyuyan güzel hadi uyan artık."

"İstemiyorum"

"Sabah kahvaltısınıda kaçırdık"

"O Zaman dışarda kahvaltı yapalım"

"Benim karım dışarda kahvaltı yapmak mı istiyormuş?"

"Evet baş başa"

"Tamam ben çocuklara bakim sende hazırlan"

"Tamam"

Baran anlımdan öpüp odadan çıktı

Bende dolabımın başına geçip hazırlanmaya başladım. Sade bir makyajdan sonra aşağı indim.

"Ne kadar güzel olmuşsun"

"Birşey yapmadım ki"

"Sen her zaman çok güzelsin"

"Çok acıktım"

"Ya benim çok güzel bir karım var ama tam bir odun"

"Yaa baran"

"Hadi gidelim"

"İlk defa bu kadar çok yedim"

"Tontiş olacaksın böyle giderse karıcım"

"Baran yeter ne tontişliğim kaldı ne odunluğum"

"Seninle sevdiğim için karıcım"

Baranla konağa geldiğimiz  zaman terasta berat'la o kızları beklemiyordum. 

"
Oğul gel bak gardaşın yengen eşin gelmiş"

Kafamı barana çevirdiğim zaman onunda bana baktığını farkettim elimden tutup yukarı çıkardı.

Ben çok küçüğüm{TÖRE}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin