O konuşmanın üzerinden tam bir ay geçmişti ve baran o zamandan beri yanıma gelmiyordu bütün herşeyi kabul etmişti bide bana suçlu sensin sana dokunmama izin bile vermiyorsun diyerek üste çıkmaya çalışmıştı ama ben yinede ona hak vermiyordum aldatmanın bahanesi olmaz hayır tabi ki kıskanmıyorum ama hangi kız aldatılmayı kabul edebilir ki bide onun çocuğuna hamileyken
"Hanımım araba hazır"
"Tamam geliyorum"
" o gelmicek değil mi yine"
"Toplantısı varmış hanımım çok önemliymiş"
Doktor yine beni aynı güler yüzle karşıladı
"Bugün bebeğimiz nasılmış kontrol edelim"
"Çok vitaminsizsin yemeğine çok dikkat et ben bebeğinde gelişim geriliği görüyorum yoksa bebeğini sağlıklı kucağına alamazsın bu yazdığım ilaçları kullan bidaha ki kontrolde cinsiyeti öğreniriz"
"Tamam teşekkür ederim görüşürüz "
"Hamza bu ilaçları alırmısın bide beni anneme bırak çok özledim"
"Ama hanımım ağamın izni olmadan seni bir yere bırakamam ağamın emri budur "
"Artık evde kalmaktan kafayı yiyeceğim lütfen istersen sende gel ama biraz hava almam lazım"
BARAN
"Ağam hanımını anası gile bıraktım"
"Ben sana konak'tan çıkmicak demedim mi"
"Haklısın ağam ama hanımım çok kötüydü doktorda kötü birşeyler söylemiş ilaç felan verdi "
"Neyi varmış oğlumun"
"Bilmiyorum ağam"
"Tamam sen konağa geç ben alırım geri"
ZERDA
"Anne ben hiç iyi değilim"
"Anlat kızım rahatlatsın "
"Hayır sadece senin dizinde uyumak istiyorum beni bırakma tamam mı anne "
"Kızım kötü birşey mi oldu birşey mi yaptılar sana"
"Anne ben oraya geri gitmek istemiyorum"
"Böyle yapma annesinin kuzusu şimdi uyu uyanınca konuşuruz"
Anneme ne kadar kızgın olsamda ondan başka gidecek kimsem yoktu ki benim birtek o vardı beni anlayan biliyorum o da beni o evde bırakmak istemiyor kim kızını bu halde görmek ister ki.
BARAN
İşlerimi bitirip zerdayı almak için evlerine gittim acaba nolmuştu bebeğe, ilk defa annesine sığınmak istedi benden izinsiz o eve gitmek isticek kadar noldu."Ana zerda nerde"
"Uyuyor oğlum geldiğinden beri kendini çok hırpaladı sonra uyuya kaldı oğul sen ağasın haddim değil bilirim ama noldu kızım bu hale gelecek kadar kötü oldu"
"Sizede hiçbirşey anlatmadı mı"
"Hayır ben kızımı ilk defa böyle görüyorum ağam tamam burda da çok mutlu hayatı olmadı dayak yedi laf işitti ama hiç kendini kapatmadı benim kızım hep içinde saklar dışarı karşı herzaman çok neşeli biri olmuştur "
"Bilmiyorum ana gerçekten kendisini odasına kapatıyor kimseyle konuşmuyor "
"Lütfen kızıma iyi bak ağam ben biliyorum o kendine zarar verir. "
"Sen merak etme ana öyle birşey olmicak"
Zerda yeni uyanmış avluya gelirken onu inceledim aslında yaşına göre çok olgun bir kızdı nekadar çok şey yaşamıştı bukadar ay içinde bebeğim yavaş yavaş kendi belli ediyordu o küçücük bedene kendine yer yapmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben çok küçüğüm{TÖRE}
Fiction généraleGerçek töre hikayelerini merak ediyorsanız okuduğunuza pişman olmicaksınız