"Baran lütfen yapma istemiyorum bırak beni"
"Kapa çeneni sen benim karımsın hala bunu anlamıyormusun"
"Bıraksana beni in üstümden"
Barana noldu niye bu kadar değişti anlamıyorum banyodan çıkıp balkona çıktım uykum yoktu ve bir daha baranı görmek istemiyordum dün çok dayak yemiştim ve dudağımın kenarı patlamıştı kollarım morluk içindeydi
"Zerda ben özür dilerim dün nasıl böyle bir şey yaptım bilmiyorum"
Cevap vermedim onunla asla konuşmak istemiyorum dayanamıyorum artık bu evde
"Hadi gel kahvaltıya inelim"
Elini omzuma koyunca kendimi geri çektim ve gözyaşlarımı bıraktım nasıl birşey yok gibi davranır
"Zerda dün çok sinirlendim sen benim karımsın nasıl bana haber vermeden dışarı çıkarsın benim dostum olduğu kadar burada düşmanımda fazla sen bana anneme gideceğim desen ben seni zaten götürürüm"
"Yeter tamam mı baran artık yeter bana kendini savunmaya kalkma çünkü dün yaptıklarını hiç biri açıklayamaz ben sustukça sen beni dibe çekiyorsun şu halime bak neden berdeli kabul ettin öldürseydin bizi. Sen aslında onu unutamadığın için bunları yapıyorsun yeter sakın bir daha bana dokunma anladın mı yaklaşma istemiyorum"
"Zerda sen istesende istemesende bu değişmicek sen benim karımsın ne kadar şanslısın görmüyormusun ağa karısısın herkes bunu istiyor benimle evlenmek için can atan kaç kız var biliyormusun"
"O zaman bırak beni seni isteyen birini al keşke normal köyden biriyle evlenseydim ben hiç bir zaman ağa karısı olmak istemedim baran"
"Nankörsün zerda burda karnın doyuyor ne istersen önünde kendi evinde böylemi"
"Belki orda aç kalıyordum istediğimi yemiyordum ama insan gibi yaşıyordum sen elinden gelse boynuma tasma takıp buraya bağlicaksın beni"
"Saçmalama sana ne kadar değer veriyorum görmüyormusun"
"Evet bak bu morlukları bunun kanıtı"
Cevap vermeden aşağı indi böyle olmicaktı kaçacaktım kalamazdım burda kızımın odasına gittim onunla vedalaştım baran ona iyi bakardı biliyorum ama ben burda kalamazdım
aşağı baranın yanına indim"Baran konuşabilirmiyiz"
"Söyliceklerin bitmedi mi zerda"
"Beni anneme bırakırmısın dicektim"
"Tamam hazırlan bırakim akşam alırım"
Yukarı çıkıp zeynayı hazırladım aşağı indim anneme vardığımda zeynayı ona verdim anneme sıkıca sarıldım
"Anne bana bir şey olursa kızıma çok iyi bak tamam mı"
"Saçmalama zerda kızını sen büyüteceksin"
"Evet ama yinede söz ver"
"Tamam kızım söz"
"Anne ben baranın yanına gideceğim sen torununla vakit geçir diye sana getirdik baran bana gel demişti biraz birlikte vakit geçireceğiz akşam baran zeynayı alacak"
"Tamam kızım"
Evden çıkıp koşmaya başladım yapmam gerekiyordu bunu artık dayanacak gücüm kalmamıştı sonuçlarını biliyorum ama artık birşeyler yapmam gerek bir ormanlık yola geldim kaç saattir koşuyordum ama bir araba bile geçmemişti artık ayaklarımın üzerinde duramıyordum çok yoruldum burdan kurtulmam gerekiyordu koşmaya devam ettim karşımda bir araba durdu içine baktığım zaman
BARAN
"Ağam"
"Efendim hamza"
"Ağam gelin ağam buraya gelecem diyerek evden çıkmış ama kaç saattir kimse görmemiş"
"Ne diyorsun sen hamza"
"Sen git kontrol et dediğinde gittim gelin ağamın anası öyle dedi"
"Hamza herkesden önce bizim bulmamız gerekiyor kimsenin duymaması gerek"
"Ağam nereye gidecek ki"
"Bilmiyorum hamza ama bir şey olmadan ona bulmamız gerek"
Hemen arabaya binip aramaya başladım ona benim yüzümden birşey olmasına izin veremezdim onu bulmam gerekiyordu mardinde bakmadığım yer kalmadı hava kararmak üzeri nereye gidecek ki tek başına
"Ağam gelin ağamı fırat ağam bulmuş"
"Neredeler şimdi"
" konağa götürüyormuş bütün aşirete haber vermiş"
"Allah kahretsin napacağız şimdi berat"
ZERDA
"Götürme beni geri lütfen bırak gideyim işte"
"Sen töreleri bilmezmisin töreden Kaçış yok ben yakalamasam biri seni bulacaktı zaten"
"Yalvarırım bırak beni"
Kafama silahı koyunca anladım artık kurtuluş yoktu
"Tamam burda öldür beni ama verme beni onlara yalvarırım sana hiç mi vicdan yok sende"
"Yeter artık ağlamayı kes gereken yükmü aşiret verecek"
Telefonla birini aradı
"Rojda ve bilali bulun getirin konağa ben kızı buldum geliyoruz"
"Onlara napacaksınız onların suçu yokki abim bir şey yapmadı"
"Sanki töreyi bilmezmiş gibi konuşma"
"Yapma yalvarıyorum yapma"
"Artık çok geç baran ağa kaybetmek neymiş görecek kızı ve karısının canını alacakları zaman"
BARAN
"Bitti herşey berat fırat bulmuş zerdayı"
"Dur daha hiç birşey bitmiş değil baran"
"Nasıl böyle bir aptallık yapar berat söylesene"
"Oda haklı baran çok üstüne gittiniz hepiniz o daha çocuk sayılır baran ama yaşadıklarına bak bide bu son olanlar kız canına bile kıymayı denedi sen meleğe olan sinirini bu kızdan çıkardın"
"Rozi gibi onu kaybetmicem berat"
"O hayvanın roziye yaptıklarını sende o masum kıza yaptın baran"
Konağa geldiğimiz zaman hepsini odaya kapatmışlar başılarına birini dikmişleridi oda zerdanın başına silahı dayamıştı titriyordu
"Abi nolur kurtar beni ben birşey yapmadım abiiiiiii"
"Bizi kimse kurtaramaz artık zerda naptın sen"
"Ben birşey yapmadım abiii nolur bıraksınlar bebeğimin bir suçu yok o çok küçük abii"
"Ağlama sakın kardeşim ağlama sen çok güçlü bir kızsın ağlamak yok tamam mı abicim"
"Abi ben güçlü felan değilim ben sadece kurtulmak istedim çok özür dilerim abim ben sizi bu duruma düşürmek istemedim"
"Biliyorum abicim ben sana hiç kızmıyorum tamam mı ben senin yaşadıklarını biliyorum sen üzülme şimdi bitecek herşey kurtulacağız tamam mı"
"Abi bebeğim o küçük ona birşey yapmasınlar"
"Abim daha gelmedi o buna izin vermez artık ağlamayı bırak zerda bizim yüzünüzden acı çeken sendin ben bilal'le kavuştum ya oda yeter"
Kendi öz kardeşim gözler önünde ikinci defa öldürülecekti ve elimden birşey gelmiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben çok küçüğüm{TÖRE}
Fiksi UmumGerçek töre hikayelerini merak ediyorsanız okuduğunuza pişman olmicaksınız