Kioshi
Ráno jsem rychle vstal a šel jsem si dát sprchu. Zavázal jsem si ručník kolem boků a utíkal si udělat snídani. Bál jsem se, abych nevzbudil Sakuri, asi by neměla zrovna dvakrát radost. Je nachlazená a v práci si vzala dovolenou, aby si pár dní odpočinula. Teším se už do práce, což se mi často nestáva, ale je to tu s ní už k nevydržení.
Rychle se oblíkám, beru si tašku a málem zakopávam o Sakuriina kocoura Pana Tlapičku. Vztekle po mě prskne a ožene se po mě drápky, automaticky se mu vyhýbam. Už jsem si zvykl, útočí na mě skoro pořád. Ještě musím najít klíče a můžu vyrazit. Máme tu strašný nepořádek. Sakuri se kvůli nemoci uklízet nechce a já na to nemám čas.
Klíče nakonec nacházím v květináči. Netuším jak se tam vzali,ale nejspíš je tam shodil kocour. Ještě odeženu kocoura od dveří a rychle za sebou zamykám. Seběhnu schody, pozdravím sousedku a zkontroluju hodinky. Už mám být za tři minuty v práci.Běžel jsem co mi dech stačil, kličkoval mezi lidmi. Už jen přejít silnici, kousek běžet a budu v práci.
Rozběhl jsem se a do někoho narazil , kdo vycházel z pekárny. Tvrdě jsem dopadl na zem a taška odletěla ode mě.Začal jsem se rychle omlouvat a bál se podívat, koho jsem srazil. Sbíral jsem ze země všechny věci. Nakonec mi nic jiného nezbývalo a já se musel podívat před sebe.
Přede mnou stál vysoký, černovlasý muž s drsnými rysy a odměřeně mě pozoroval. Pod oblečením se mu rýsovalo tělo, se kterým by se nemusel stydět nejeden kulturista. Začal jsem se studem propadat a už cítíl, jak se mi krev hrne do obličeje a já se začínal červenat.
Takeru
Nějaký do blbec do mě narazil, byl jsem naštvaný. Snad kvůli němu nepřijdu hned první den pozdě do práce.
Zvedl jsem se a pozoroval ho, jak sbírá všechny věci a neustále se omlouvá. Byl strašně roztomilý, ale na co to zase myslím. Po chvíli omlouvání, se na mě konečně podívál.
Měl nádherné jasně modré oči, plny rty vybízející k polibku a delší blonďaté vlásky. Měl chlapeckou postavu i vzhled a takové já mám nejradši. Najednou zrudl a byl ještě roztomilejší než před tím.
Kioshi
Díval se na mě upřeným pohledem a já nevěděl co si mám myslet. Byl jsem rudý jako rajče a nevěděl co mám dělat. On si mě neustále prohlížel a pousmál se.
Najednou se ke mě naklonil a podal mi svojí svalnatou ruku. Chytil jsem ho za ruku a oni pomohl se zvednout a já, protože jsem strašné nemehlo jsem zaškobrtl a opět jsem mířil k zemi. Naštěstí mě chytil a já místo na zemi, skončil v jeho náruči. Zrudl jsem ještě víc a srdce mi začalo rychle tlouct a já začínal být čím dál víc nervózní. V jeho náruči jsem ai připadal v bezpečí a bylo mi to velmi příjemné.
Hodiny na náměstí začali odbíjet osm hodin. Ježiši já nestíhám, teď mi začala pracovní doba. Vymanil jsem se z jeho náruče. Vzali si tašku ze země, ještě jednou se omluvil a rychle se rozběhl do práce.
Takeru- Prohlížel jsem si ho a on se najednou začal červenat. Musel jsem se usmát, byl opravdu nádherný. Pomalu jsem se k němu naklonil a podal mu ruku, aby mohl vstát.
Když jsem mu pomohl na nohy tak jsem nějak neodhadl svoji sílu a on se z novu kácel k zemi. Rychle jsem ho zachytil do náruče. Začal dýchat zrychleně a já měl co dělat, abych se udržel a na místě ho nepolíbil. Což se mi vůbec nepodobá.
ČTEŠ
Kluk z vedlejší kanceláře (POZASTAVENO)
RomanceRozběhl jsem se a narazil do někoho , kdo vycházel z pekárny. Tvrdě jsem dopadl na zem a taška odletěla ode mě. Začal jsem se rychle omlouvat a bál se podívat, koho jsem srazil. Sbíral jsem ze země všechny věci. Nakonec mi nic jiného nezbývalo...