Kioshi
Rozhodl jsem se, že v hotelu už nechci strávit ani minutu. Už jsem na to neměl! Sledovat každý den ty zamilované páry. Nejhorší na tom bylo, že tu nebyli nějak tlusté stěny, tak si domyslete, co jsem každý večer poslouchal....anoo...přesně to...
Vešel jsem dovnitř a za stolem seděl sympatický mladík. Měl delší rudé vlasy,v očích žluté kontaktní čočky a ve tváři přidrzlý výraz.
Hned jak mě zpozoroval, tak se postavil a šel mi naproti.
,,Dobrý den, jmenuji se Ryuu a jsem vám plně k dispozici" usmál se, dal si pramen jeho rudých vlasů za ucho a natáhl ke mě ruku.
,,Dobrý den, já jsem Kisohi'' řekl jsem a ruku přijal.
Šel si sednou zpět za stůl a já se posadil na židli naproti němu, neustále se usmíval.
,,Co byste si přál ? " zeptal se mě.
,,Sháním byt nebo dům k pronájmu s ohledem na můj finanční rozpočet.
,,Dobře, tak se na to podíváme... "
Zeptal se mě na několik věcí a pak do počítače zadal pár údajů. Našel dům nebo byt v lokalitě blízko práce, nechtěl jsem zbytečné dojíždět.
Nakonec jsme se jeli na domy podívat. Ten první vyhovoval všemu, ale vůbec se mi nelíbil. Tak jsme se jeli podívat do druhého a já zjistil, že jsme v ulici kde bydlí Takeru.
Dům jsme si prohlídli a byl úžasný. Měl 4 místnosti. Velký obývací pokoj, kuchyň sladěnou do červeno-bíla, nádhernou ložnici, kde bylo místo i na pracovnu a koupelnu s rohovou vanou. Měl dokonce menší zahrádku za domem. Neváhal jsem a okamžitě jsme si s Ryuuem plácli. Takeru neTakeru, ten dům beru a je mi jedno, že je vedle toho jeho... To zvládnu!
,,A kdy se budu moct nastěhovat??"
Ryuu se na mě podíval a usmál se. ,,Hned" řekl a podal mi klíč od domu. Nevěřícně jsem se na něj podíval a klíč jsem si vzal. Domluvili jsme se na drobnostech, na datumu, kdy mám platit nájem a rozloučili se. Stál jsem před svým novým domem...nevěřil jsem, že to bude tak rychlé.
Zajel jsem do hotelu pro své věci a vrátil se do svého nového domu. Vešel jsem dovnitř, otevřel jsem okno a zjistil jsem, že vidím Takeruovi do obýváku a částečně i do ložnice....no to mi chybělo a chtěl jsem zatáhnout závěs, když jsem si všiml nějakého modrovlasého kluka jak se tam producíruje jen v ručníku.
,,No to si ze mě děláte pr... , to si našel už někoho dalšího ? zařval jsem přes celý barák.
Jenže jsem si jaksi neuvědomil, že mám otevřený okno... Ten kluk se otočil a podíval se na mě. Já jsem okamžitě sjel pod okno na zem, aby mě neviděl. Začal jsem okamžitě rudnout. No to mi to pěkně začíná v novém domě, povzdechl jsem si..
Omlouvám se, že jste museli čekat na další díl ( musela jsem se učit na přijímačky ) ale konečně ho tu máte ;) :)
ČTEŠ
Kluk z vedlejší kanceláře (POZASTAVENO)
RomanceRozběhl jsem se a narazil do někoho , kdo vycházel z pekárny. Tvrdě jsem dopadl na zem a taška odletěla ode mě. Začal jsem se rychle omlouvat a bál se podívat, koho jsem srazil. Sbíral jsem ze země všechny věci. Nakonec mi nic jiného nezbývalo...