4

1.8K 211 10
                                    

Takeru

Večer jsem měl hrozně nepříjemný pocit a tak jsem se rozhodl si jít zaběhat abych na to přestal nemyslel.

Oblékl jsem se, vzal si pití a vyběhl z domu. Do uší jsem si dal sluchátka a pustil si kapelu In this moment. Je to moje nejoblíbenější kapela a mají moc dobrou zpěvačku. Byl jsem v půlce trasy a rozhodoval se zda to mám vzít tou delší cestou přes park nebo to ne.

Nakonec jsem si řekl, že mě doma stejně nic nečeká a vydal se tou delší. Vběhl jsem do parku a zastavil se abych se mohl napít.

Zkončila mi písnička a já uslyšel z parku vzlykot. Vytáhl jsem si sluchátka z uší a šel se podívat co se děje. Na lavičce někdo ležel, ale přes slabé osvětlení parku jsem té osobě neviděl do tváře.

Posvitil jsem na něj mobilem a zeptal se ,, Jsi v pořád.."

Otočil se na mě a já uviděl zbídačeného Kiosiho se zaschlo krví v obličeji. Polilo mě horko.

,,Kioshi?!! Co se ti ku*va stalo?!!!".

,,Já...Já...Jsem" nestihl to ani doříct a rozbrečel se.

,,Můžeš vstát?".

Byl jsem opravdu vyděšený ale zároveň rozzlobený. Co se stalo ?!? A kdo mu to k*rva udělal?! Kioshi se rychle zvedl ale podlomily se mu nohy a kácel se k zemi. V poslední chvíli jsem ho zachytil, jinak by se udeřil o lavičku. Zvedl jsem ho do náruče a prohlédl ho. Nakonec jsem zvolil, že donést ho do nemocnice bude lepší.

Kioshi

Probudil jsem se v bílém nemocničním pokoji. Nehorázné mě bolela hlava, nos a žebra. Pokusil jsem se nadzvednout a rozhlédl jsem se po pokoji. Otevřely se dveře a do pokoje vešel Takeru s kávou z automatu. Přišel ke mě.

,Kdo Ti to udělal?" zeptal se výhružně.

,,Noo....šel jsem k Sakuri pro svoje věci a otevřel mi její "nový" přítel a trochu jsem se s ním nepohodl..."odpověděl a sklopil jsem pohled na svoje ruce.

,,Takže jejímu příteli se povedlo roztrhnout Ti ret,skoro zlomit nos a pohmoždit žebra? prskl vztekle.

Položil kelímek na stůl a šel si pro bundu.

,,Takeru, kam jdeš??" snad jsem ho něčím nenaštval.

,,Jdu si popovídat s tím co Ti tohle udělal !" křikl po mě.

To snad nemyslí vážně !! Co když mu ublíží?!

,,Ne prosím ! Nechoď tam!! Nechci aby se Ti něco stalo! řekl jsem zoufale, ale za Takeruem už se zavřely dveře od pokoje.

Teď jsem dostal teprve pořádný strach....



Omlouvám se za pauzu a taky za chyby :) Dnešní díl je kratší a takový o ničem, ale co byste po mě 1.1.2016  víc chtěli :D Snad díl trochu potěší :) Další díl je za 18 votes a 5 komentů

Kluk z vedlejší kanceláře (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat