19

331 43 9
                                    

Pamatujete si ještě na realitního makléře jménem Ryuu nebo na kluka z klubu, který vyjel po Kioshim? Všechny postavy co se zde doposud mihly, mají nějaký další význam pro příběh.




Na dnešek máme naplánovanou zakázku. Měli jsme se zbavit jednoho nepohodlného člověka, který se mému známému nehodil. Měl na něj docela dost informací, které kdyby se dostali ven, tak by to zničilo jeho podnikání a život jeho rodině.

Času jsem měl ještě dost, tak jsem připravil snídani. Položil jsem talíře s jídlem na jídelní stůl. Když jsem naléval pomerančový džus do sklenic, tak přišel z ložnice Kioshi.

,,Dobré ráno lásko" pozdravil jsem ho. Naklonil jsem se k němu a políbil ho.

,,Dobré ráno" odpověděl mi a nesměle se usmál. I já musím uznat, že je roztomilý jak se neustále stydí. No ale ani to ho přede mnou nezachrání. Hold jsem hajzl a to už nezměním.

V klidu jsme se s Kioshim nasnídali a když jsem umýval nádobí, tak mi začal vyzvánět telefon. Podíval jsem se na Kioshiho, který mě upřeně sledoval a hovor zvedl.

,, Ahoj Kaage...dobře...okey vyrážím" a hovor jsem položil.

,,Tak zatím Kioshi. Musím jít pracovat" řekl jsem a šel si pro bundu.  Vyběhl jsem rychle z domu, aby po mě nechtěl nějaké podrobnosti.

Šel jsem směrem do centra, když vedle mě zastavilo černé auto. Rukou jsem zajel k opasku, kde nosím vždy svou zbraň. V tomhle městě si musím dávat pozor, ale já už jsem si zvykl pohybovat se na tenké hraně se zákony a se životem. Otevřeli se dveře a z auta na mě vykoukl Ryuu.

,,Hele šéfe, chápeme, že se chceš po ránu projít, ale rádi by jsme to měli už za sebou." řekl mi Ryuu a začal se smát.

,,Ryuu, Ryuu. Zábavný jako vždy. Byl bys někdo jiný a choval se takhle ke mě, tak už nejsi. To mi věř. " odpověděl jsem na jeho narážku. Nemohl jsem si dovolit, aby mě vyzvedávali před domem Kioshia. Nevím jak bych mu to vysvětloval a o zbytečné komplikace nestojím.

Ryuu vystoupil a uvolnil mi místo spolujezdce.  Sedl jsem si a zabouchl dveře. Otočil jsem se na řidiče.

,,Ahoj Kaage. Ani nevíš jak se mi po tobě stýskalo" řekl jsem a nechal jsem se od něj políbit na tvář. Oddaný jako vždy. To se mi na něm líbilo. Ví co si ke mě může dovolit a co ne. Zadíval jsem se na něj a celou cestu zkoumal jeho černé vlasy a piercing ve rtu a v obočí. No jo, krásný jako vždy. Vůbec se nedivím, že to býval můj milenec a  myslím, že některé vztahy by se mohli obnovit.

Vystoupili jsme před menší vilou. Otočil jsem se na své kluky. Všichni jsme byli v černém a obličeje nám zakrývaly sluneční brýle. Pousmál jsem a kývl na ně. Všichni jsme se vydali směrem k vile.

Divil jsem se, že muž s tak zásadními informacemi nemá vůbec zabezpečený dům. Bylo to celé až nápadně jednoduché. Ocitli jsme se ve vile a u vchodu jsme se museli postarat o tři chlapy. Prošli jsme celý dům až jsme došli do místnosti, kde jsme našli toho kvůli komu jsme tu byli.

,, Ahoj Hideaki. Čekal jsi se na nás?  Ale vlastně, mě to nezajímá" řekl jsem a chladně se zasmál a zmáčkl spoušť.


Měli jsme hotovo už před 12 hodinou a proto jsme si došli s kluky na jídlo. Ryuu ale musel jít, takže se s námi dlouho nezdržel. Ještě jsem měl 4 hodiny, než se Kioshi vrátí domů z práce. Co mám dělat s časem ? Na sezení doma nejsem stavěný. Podíval jsem se na Kaageho. Takže plán mám vymyšlen. Pousmál jsem se.

Sedli jsme do auta a jeli ke Kaageovi. Vešli jsme dovnitř a naše kroky vedli okamžitě do ložnice. Povalil jsem ho na postel a strhl z něj triko. Jeho tělo mě vždycky fascinovalo a vždycky bude. A nejlepší na tom je, že bude moje kdykoliv budu chtít. Jak dlouho už jsem s Kaagem nebyl? A že mi to začínalo chybět. Moje myšlenky přerušil vášnivým polibkem.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


***

,,Ahoj lásko, tak jak jsi se měl v práci" přivítal jsem doma Kioshiho. Na stole už čekala večeře. V očích Kioshiho jsem byl ideální partner. Kdyby tak věděl...




Na obrázku Kaage. Nejvíc se mi na tu postavu vzhledem hodila moje nejoblíbenější postava z TG Uta.







Kluk z vedlejší kanceláře (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat