Kioshi
Ráno jsem se probudil a nemohl pohnout se zápěstím a prsty. Myslel jsem,že mě ta bolest složí. Co se dá dělat zavolám panu x že do práce dorazím později a budu muset k doktorovi. Naštěstí to v práci pochopili a já jsem byl na cestě do nemocnice.Takeru
Přišel jsem do práce a Kioshi nikde. Mrkl jsem na hodinky, asi zaspal. Najednou se ozvalo zaklepání a vešel pan x.,,Dobrý den Takeru, nevím jestli vám to Kioshi řekl,ale dorazí dnes do práce dýl. Prý musí k doktorovi snad to nebude nějak vážné. Zvládnete to tu sám než dorazí?" řekl a podíval se na mě.
,,Jistě, zvládnu to tu sám. Dnes není tolik práce jako obvykle" odpověděl jsem mu a falešně se usmál.
Snad se mu nestalo nic vážného.
Kioshi
To není možný! Proč já? Já toho kluka tak nesnáším. Grr... No jasně že to mám zlomené a teď jdu do práce se sádrou. Chci vidět jak s tím budu psát na počítači. Zpropadenej modrovlasej kluk. Teď jen musím vymyslet co řeknu Takeruovi. Asi nejlehčí výmluva bude, že jsem cestou do práce spadl. Ha a už to mám vymyšlený a ani to nebolelo.Už jsem otevíral dveře do náší kanceláře.
,,Ahoj Takeru, moc se omlouvám,ale cestou do práce jsem spadl a zlomil si ruku."řekl jsem a pokusil se o úsměv.
,,Ježiš ty seš fakt pako, to se muže opravdu stát jen tobě" řekl a začal se smát.
Achjo...kdyby si tak věděl Takeru jak to bylo doopravdy, ale to ti říct nemůžu, protože by mě ta modrovlasá mlátička zabila.
Ichiro
Válel jsem se na gauči a koukal na telku. Byla to fakt nuda, ale lepší než abych teď někde musel pracovat.Klaply dveře a z chodby se ozval Takeru ,, čau Ichiro."
,,Čau bro" křikl jsem na něj zpátky.
,,Neuvěříš co se dneska povedlo Kioshimu"
,,No ? Poslouchám" řekl jsem a ušklíbl se. Copak? Že bych mu tu ruku fakt zlomil ?
,,Cestou do práce spadl a zlomil si pravou ruku, takže to znamená, že budu v práci dýl, protože levou rukou toho moc nenapíše."
,,Dobře. Vyřiď mu ať se brzy uzdraví a že pořad platí to co jsem mu včera řekl." To se mi zase něco povedlo! Teď spolu budou trávit ještě víc času. Kurva!!!
,, Co platí?"
,,No to, že zajdem na pivo" řekl jsem a nevinně se usmál. No to určitě...pivo...snad mu to chlapečkovi dojde co jsem mu včera řekl a bude se toho držet!
Další díly teď nebudu vydávat pravidelně. Nemám teď na psaní náladu a ani čas. Omlovám se, snad to pochopíte.
ČTEŠ
Kluk z vedlejší kanceláře (POZASTAVENO)
RomanceRozběhl jsem se a narazil do někoho , kdo vycházel z pekárny. Tvrdě jsem dopadl na zem a taška odletěla ode mě. Začal jsem se rychle omlouvat a bál se podívat, koho jsem srazil. Sbíral jsem ze země všechny věci. Nakonec mi nic jiného nezbývalo...