Takeru- Stál jsem před dveřmi do Sakuriina bytu a snažil se vydýchat. Celou cestu z nemocnice až sem jsem totiž běžel co mi síly stačily a že to nebyl zrovna kousek. Konečně jsem popadl dech a zabušil na dveře, div jsem je nepromáčkl. Během chvilky se rozletěly dveře a mezi nima se objevil svalovec zhruba tak vysokej jako já a za ním schovaná stála Sakuri.
,,Chceš ty dveře dopr*ele vyrazit?! A co tady vůbec chceš?! " nepříjemně zavrčel.
Jeho tón hlasu mě nehorázně rozzuřil a já ho chytil za triko a přirazil na zeď .
,,Takhle se mnou ty parchante mluvit nebudeš!" prskl jsem na něho.
Pustil jsem ho na zem a začal po něm řvát ,, A jak sis mohl dovolit takhle zřídit Kiosiho ?!"
Celkem ho zaskočila moje reakce, ale jak uslyšel Kiosiho jméno, začal se smát.
,,Ty myslíš..toho....toho... vyhublýho malýho buzíka ?!" a začal se smát ještě víc.
To už jsem ale nevydržel. ,,Jak si ho nazval?!" zařval jsem na něj a vrazil mu pěstí do nosu.
Sakuri se rozbrečela a svalovcovi zmrzl úsměv na rtech.
,,Si děláš!! A co seš jeho matka, že ho bráníš? najednou se zastavil a podíval se na mě a začal se smát.
Bože jak já ten jeho smích nesnáším!
S vítězným pohledem se na mě podíval a řekl ,,že ty si jeho příítel" a začal se zase smát
,,Tyvolee Sakuri jak si s ním mohla být! Vy buzeranti jste fakt nechu..".
Nestihl to ani doříct a já mu vrazil takovou do obličeje, že se skácel k zemi. Sakuri se rozbrečela a sesunula se k svalovcovi. Ten ji jenom odstrčil a zvedal se, ale já ho uzemnil další ránou. Najednou mi hlavou probleskly vzpomínky...
Ne ! To se nesmí stát!
Koukl jsem se na něj. Tekla mu krev z nosu a natýkal mu obličej. Podíval jsem se na Sakuri, která ho objímala a brečela.
NE! Už se to znovu opakovat nebude! Rychle jsem vyběhl z domu a šel jsem se projít, abych si pročistil hlavu. Už nikdy ! Nesmím nikomu ublížit !
Stalo se to jednou a díky tomu se mě zřekli rodiče i můj bratr, který mě teď z celého srdce nesnáší. Nikdy by jste mi nevěřili, ale je to pravda.. Já ho zabil.. A pocitu viny se už nikdy nezbavím ! Přál bych si na to zapomenout, ale nejde to! Už to nejde vrátit a výčitky svědomí mě pronásledují už několik let...
Opravdu krátký díl - až budu mít čas tak bude delší slibuji :*ale opravdu nestíham :)
Btw. Koho myslíte že Takeru zabil?
Další díl napíšu až bude 25 votes a 8 komentů
ČTEŠ
Kluk z vedlejší kanceláře (POZASTAVENO)
RomanceRozběhl jsem se a narazil do někoho , kdo vycházel z pekárny. Tvrdě jsem dopadl na zem a taška odletěla ode mě. Začal jsem se rychle omlouvat a bál se podívat, koho jsem srazil. Sbíral jsem ze země všechny věci. Nakonec mi nic jiného nezbývalo...