4.

8.3K 451 7
                                    

Am deschis usor ochii. O lumina puternica m-a orbit si i-am inchis la loc. Am auzit pe cineva chicotind langa mine.

"Haide Evil! Sau Aiden o sa innebuneasca de tot."

Atunci toate imaginile de ieri m-au izbit din plin. Ce s-a intamplat? M-am ridicat brusc. Prima data nu am vazut nimic, dar m-am obisnuit rapid cu lumina puternica. Am vazut-o pe Kira stand pe un scaun langa mine.

"Ce s-a intamplat?" am intrebat.

"Tu si Ethan ati lesinat imediat dupa initiere. Eu, Aiden, Mark si Jake ne-am interesat si am aflat ca din cauza ca sunteti Rogue de cativa ani, nu mai tineti minte cum e sa ai un lup. Sau in cazul tau, nici n-ai stiut vreodata. Faptul ca lupul a aparut, v-a luat din plin."

"Stai, adica acum o sa am si eu chestia aia cu ochii?"

"Da. Sunt curioasa ce culoare au. Ar trebui sa fie rosii, cum esti o Luna acum, dar nu e sigur."

"In primul rand nu sunt o Luna. Si cum ar trebui sa fac asta?"

Cuvantul 'Luna' imi provoaca repulsie.

"Vorbeste cu lupul tau."

M-am uitat la ea confuza. Ce ar trebui sa fac?

"Concentreaza-te pe ea si apoi spune ceva." a explicat.

Mi-am imaginat un lup alb, mai exact culoarea blanii mele atunci cand ma transform.

Aaaamm... hei.

In sfarsit te-ai trezit.

Am tresarit cand i-am auzit vocea. E ciudat.

E nou si pentru mine. Pana acum nu am putut sa spun sau sa fac nimic. Apropo, numele meu e Devil.

Devil? Imi place.

Ar fi fost culmea sa nu-ti placa. Acum, vezi ca fata aia... Kira se uita la tine de parca ai fi o prajitura.

M-am intors spre Kira. Avea dreptate.

Mereu am.

Nu ma enerva.

"Kira?" am intrebat sa vad daca mai e pe Pamant.

"Cum o cheama?" M.a intrebat dintr.o data.

"Devil."

"Presupun ca trebuia sa ma astept la asta."

"De ce?"

"Toti lupii au nume asemanatoare cu ale noastre. Pe a mea o cheama Karina. Al lui Mark, e Mike."

Numele lui Mark mi-a adus aminte de prezenta Kirei la initiere, stand langa el.

"Apropo, ce e cu voi doi?" am intrebat.

"Suntem suflete pereche."

"Asta explica de ce erai si tu la initiere."

A aprobat.

"Ar trebui sa-l chem pe Aiden."

M-am uitat putin in jur.

"Sunt la infirmerie?"

"Da, de ce?"

"Nu trebuie sa mergi. Plecam."

"Nu stiu daca e o idee atat de buna."

Am ignorat-o si m-am dat jos din patul ala incomod. M-am asigurat ca am hainele mele pe mine si am iesit.

N-ai de gand sa te interesezi si de Ethan?

"Kira, Ethan e bine?"

"Da. Sta cu Mark si Jake incercand sa-l linisteasca pe Aiden."

"Daca Aiden sare pe mine, tu va trebui sa-i ajuti sa-l dea jos."

Bloody MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum