Dupa ce mi-am spalat parul cu o tona de sampon pentru a scapa de sos, m-am schimbat cu o pereche de pantaloni scurti negri, un tricou alb si tenisi gri. Aiden a propus sa mergem putin sa alergam si eu am fost de acord. De cand am venit in haita, n-am mai facut alergari sau antrenamente.
Mi-am uscat rapid parul si apoi l-am descalcit, prinzandu-l intr-o coada de cal. Am coborat la parter unde ma astepta Aiden.
"Gata?" a intrebat.
"Nu, am coborat doar sa vad daca mai esti in viata."
Si-a dat ochii peste cap si a iesit afara. Am iesit dupa el si am mers normal pana unde incepeau copacii.
"De aici pana la prapastie." am spus.
"S-a facut."
Am pus amandoi un picior in fata celuilalt.
"3..." am inceput. "2...1, Start!"
Am pornit amandoi. Cum eu sunt foarte incapatanata, trebuia neaparat sa-l intrec. Avea viteza si a tinut pasul cu mine... primele 5 secunde. Apoi l-am depasit usor. Alpha Suprem. Okay. Cand prapastia a intrat in raza mea vizuala, am incetinit din ce in ce mai mult pana m-am oprit pe margine. Aiden a ajuns la cateva secunde dupa mine.
"Am castigat." i-am spus zambitoare.
"Nu mai fac intreceri cu tine." a spus vizibil enervat.
In schimb, eu eram amuzata de situatie.
"Alpha draga, trebuie sa inveti ca nu te poti pune cu mine."
"Alpha draga?" a intebat surprins.
"Are ceva?"
"Nu chiar. Doar ca e ciudat."
"Nu te mai purta ca si cum ti-as fi spus 'iubitule' sau as fi folosit cine-stie ce alt apelativ tampit."
"Atunci o sa folosesc eu un apelativ tampit. Ce zici, steluta?" a accentuat ultimul cuvant.
"Iti arat eu steluta."
In clipa urmatoare, am sarit pe el si l-am daramat. Si asta nu e mare lucru avand in vedere Dwayne Johnson-ul de aici.
M-am intins pe iarba si am inceput sa rad.
"Ha, ha. Ce amuzant."
S-a ridicat si m-a tras de picioare ridicandu-ma si punandu-ma pe umarul lui.
"Da-mi drumul, stalpule!"
"Stalp? Serios? De unde ai mai scos-o si pe asta?"
"Esti cu doua capete mai mari. Tu de unde crezi ca am scos-o?"
"Chiar nu cred ca e intrebarea potrivita."
"Ha, ha. Perversule."
"Lasa ca-ti arat eu."
A inceput sa se invarta. Nu e chiar un sentiment pe care un om l-ar suporta fara sa i sa faca rau. In schimb, eu radeam. S-a oprit si m-a lasat pe iarba. Eu neputand sa ma opresc din ras. Probabil ca ma crede nebuna, dar... nu, de fapt ar avea dreptate. Dupa vreun minut, m-am oprit in sfarsit.
"Tu nu ai toate facultatile mintale." mi-a spus uitandu-se la mine ca la felul 16.
"Spune-mi ceva ce nu stiu."
"Hai sus."
Mi-a intins mana sa ma ajute sa ma ridic. Logic ca incapatanarea din mine nu m-a lasat asa ca m-am uitat la el si apoi m-am ridicat singura. Si-a dat ochii peste cap.
"Ma rog. Hai sa ne intoarcem."
"Cat o fi ceasul?"
"Nu stiu. Trecut de 19, cred."
CITEȘTI
Bloody Moon
Werewolf▶"Ce cauta doi Rogue fara armata pe teritoriul meu?" Nici eu si nici Ethan nu aveam de gand sa spunem nimic. Nu facusem nimic grav, dar preferam sa tinem totul sub control. "Nu ma faceti sa intreb din nou." In continuare nimic. "Raspundeti!" a urlat...