"Lucrati in echipa. Daca atacati separat, fiecare cum si cand are el chef, o sa muriti dupa primele 5 minute intr-o lupta reala."
"Da, Luna." au raspuns cei 4 baieti de 16 ani pe care ii antrenam.
"Evil." i-am corectat. "Puteti pleca."
Deja ma plictisisem de cate ori le-am zis celor din haita sa,mi spuna Evil. Ieri era sa sar pe unul de nervi, dar Aiden m-a tras la timp in casa. Trecem peste.
Am mers inauntru si am urcat in camera sa ma spal. Cand am iesit din baie, aveam doar halatul pe mine, cu gandul de a merge in dressing. Am deschis usa si in loc sa vad camera in fata mea, am dat de tricoul negru al cuiva. Am ridicat privirea si l-am vazut pe Aiden.
"Hei steluta."
"Pot si eu sa trec, printeso?"
A stat si s-a uitat la mine prefacandu-se ca nu m-a auzit.
"Aiden, te dai tu, sau te dau eu."
"Ma dau dupa un pupic."
A intors obrazul spre mine. Mi-am dat ochii peste cap, dar m-am indreptat spre el. Chiar inainte sa ajung la obraz, a intors capul. I-am simtit buzele peste ale mele si primul impuls a fost sa prelungesc sarutul, dar n-am facut-o. M-am dezlipit de el. O sa dau vina pe incapatanarea mea.
"Trisorule."
"Daca am ocazia sa te sarut, mereu o sa trisez."
"Vai, cineva a devenit romantic? Ce-ti veni, dragule?"
"Dragule?"
"Eram sarcastica. Si aveam de ales dintre asta si 'iubitule'."
"Nu te vad pe tine spunandu-mi asa."
"Stiu. Nici eu nu ma vad. Acum te dai?"
S-a dat intr.o parte, lasandu-ma sa trec. Cat mergeam spre dressing i-am simtit ochii pe mine.
"Stiu ca te uiti la fundul meu."
M-am intors, vazandu-l cand a ridicat ochii.
"Nu poti dovedi."
"Ai uitat cumva ca pot cauta in amintirile tale?"
"Trebuia tu sa ai puteri speciale." a spus stresat.
"Stiu ca sunt geniala, mersi."
"De fapt, esti enervanta."
"Asta spun si eu! Ca sunt minunata."
"Nu-"
"Asta spun si eu!"
"Renunt."
I-am zambit inocent si am mers in dressing. M-am imbracat cu o pereche de blugi negri, un tricou negru simplu, o jacheta de aceeasi culoare si bocancii negri. Cand m-am intors in camera, Aiden nu mai era, dar auzeam apa din baie. Am coborat vrand sa merg sa mananc. In sufragerie am dat de Ethan si Lara. Se uitau la un film horror si nu au auzit cand am venit. Norocul meu. Aveam nevoie de putina distractie.
Am pornit in varful picioarelor pana in spatele canapelei sperand din suflet sa nu-mi simta mirosul. Cand am fost destul de aproape, am sarit cat sa se auda foarte tare pe podea si apoi le-am pus mana pe umar si-am strigat.
"Waaaa!"
"Aaaaaaa!!!"
Au tipat cat sa-i auda toata haita. Daca ma credeti, Ethan are un tipat mai ascutit decat Lara. Au luat amandoi ca arma ce au vazut prima data: Lara a luat o vaza si Ethan... florile din vaza. Serios Ethan, serios?
Am inceput sa rad isteric. Am auzit zgomote de la etaj. Au aparut in camera Kira cu periuta de dinti in gura, Mark imbracat doar cu o pereche de blugi, Jake cu o tigaie in mana si Aiden intr-un halat si niste sosete in mana. Logic ca am inceput sa rad si mai tare.
CITEȘTI
Bloody Moon
Werewolf▶"Ce cauta doi Rogue fara armata pe teritoriul meu?" Nici eu si nici Ethan nu aveam de gand sa spunem nimic. Nu facusem nimic grav, dar preferam sa tinem totul sub control. "Nu ma faceti sa intreb din nou." In continuare nimic. "Raspundeti!" a urlat...