Kira pov:
Am fugit toti pana la celula lui Kurt. Cand am intrat, se simtea mirosul de sange pe peste tot. L-am vazut stand intr-un colt, prins cu lanturi de argint. Cand a ridicat privirea sa vada cine a intrat, era plin de zgarieturi facute acum nu mult timp si se vede ca fusesera adanci. Hainele erau rupte in majoritar si pline de sange.
"Kurt, e timpul sa faci o plimbare." i-a spus Mark apoi i-a aruncat niste haine pe care le-a luat in drum spre celula.
"Cui ii datorez acest privilegiu?" a intrebat Kurt sarcastic.
"Schimba-te si apoi o sa ne duci in locul din care ai luat-o pe Evil." i.a raspuns Mark fara sa-l bage in seama.
"Si de ce as face asta?"
"Pentru ca daca nu, o sa ma asigur ca nu o sa mai poti face nimic. Nu o sa te omor, o sa te las sa suferi fara sa poti sa urli, fara sa poti sa te misti." l-a amenintat Mark.
Avea o voce pe care o folosea si Aiden cand incerca sa intimideze pe cineva. Se pare ca a mers pentru ca am vazut frica in ochii lui Kurt.
"Bine."
Aiden pov:
Eu si Ethan am fugit cat de repede am putut spre acel copac. Cand am ajuns, nu o vedeam pe Evil de jos. Inainte sa fac vreo miscare gresita, mi-am facut ochii rosii si m-am uitat mai atent. Am vazut parul turcoaz prima data. Apoi am vazut-o miscandu.se brusc si ochii ei in trei culori au facut contact cu ai mei. A sarit din copac.
"Ce cautati aici?! Nu puteti sa ma duceti inapoi! Nu mai sunt pe teritoriul vostru!!" a strigat.
"Calmeaza-te." am zis facand un pas mic spre ea.
S-a dat in spate.
"De ce faci asta, Ethan?" a strigat.
"Evil, nu fac nimic. Trebie sa ne crezi. Aiden este sufletul tau pereche" i-a zis Ethan.
"Si totusi nu o fac. Revino-ti! Este imposibil ca noi sa avem suflete pereche!"
Ethan a facut cativa pasi spre ea.
"Bine. Ai dreptate." i-a spus.
Im venea sa-i strig 'Ce?!!' dar ceva din mine imi spunea ca, de fapt, are un plan. Evil era nedumerita, dar nu s-a dat inapoi.
"O sa fie totul ca inainte." a continuat Ethan.
A mai facut doi pasi spre ea, dar ceva a facut.o sa nu-l creada.
"Nu." a spus dandu-se inapoi.
Se pregatea sa fuga, dar Ethan a fost rapid si a prins-o.
"Da-mi drumul!" a strigat.
Am mers la ei. Am luat-o pe Evil pe sus aruncand-o pe un umar.
"Lasa-ma jos, nenorocit de Alpha!!!"
Chiar ar putea sa-mi sparga timpanul daca ar vrea! Am inceput sa fug tinand-o cat de bine puteam, Ethan la cativa pasi in spatele meu fiind pregatit in caz de orice.
~Ati luat colierul?
Am intrebat-o pe Kira prin link.
~Da. Suntem pe drum inapoi.
~Si noi. Ne vedem acolo.
Am inchis link-ul continuand sa evit copacii milimetric.
Evil pov:
Desi aproape ma izbea de fiecare copac pe langa care trecea, eu tot incercam sa gasesc o cale de scapare. Am ridicat capul si am vazut la cativa metri distanta prapastia.
CITEȘTI
Bloody Moon
Werewolf▶"Ce cauta doi Rogue fara armata pe teritoriul meu?" Nici eu si nici Ethan nu aveam de gand sa spunem nimic. Nu facusem nimic grav, dar preferam sa tinem totul sub control. "Nu ma faceti sa intreb din nou." In continuare nimic. "Raspundeti!" a urlat...