In jurul meu era agitatie. Auzeam din cand in cand vocea cuiva strigandu.ma. Nu raspundeam. Nu voiam sa raspund. Stiam ca in momentul in care o sa revin la realitate, toata durerea o sa ma izbeasca din plin. M.am mai trezit o data. Era cineva care mi.a aparut in minte. Nu.mi pot aminti numele sau cum arata. Tin minte doar culoarea accea intensa de caprui a ochilor sai. Nu.mi pot aminti cine e sau de ce a fost prima persoana care mi.a aparut in minte. Stiu doar ca atunci cand a aparut el, o durere puternica m.a acaparat. Nu intelegeam de unde vine. Parca ceva imi strangea inima. Parca aceasta persoana a luat.o cu el atunci cand a plecat. Unde a plecat, nu stiu. Stiu doar ca a facut.o.
Nu vreau sa simt acea durere din nou, dar as vrea sa.i stiu numele. Sa inteleg ce e asa de important la el. Mereu incerc sa ma gandesc la altceva, dar cumva reuseste sa reapara in mintea mea si ma face sa.mi repet aceeasi intrebare de mii de ori: cine e?
Un sunet enervat incepuse sa se auda in jurul meu. Bipait.uri scurte, dar dese asa cum se aud in spitale. Sunt intr.un spital? Ce caut aici?
O voce a inceput sa vorbeasca peste aparat.
"Daca nu se va mai trezi niciodata?"
"O va face. Sunt sigur." a raspuns alta voce.
"Si daca o va face? Ce se va intampla?"
"O sa faca o criza. Posibil sa ne omoare."
"Partea buna e ca nu e mort."
"Dar e aproape."
Nu inteleg nimic din discutia asta. Cine? Cine nu e mort? Cine s.ar putea sa nu se mai trezeasca? Eu sunt bine. Nu stiu de ce, dar parca nu pot sa mor fara sa stiu numele posesorului acelor ochi caprui.
"Daca e deja mort? Mark, nu am auzit nimic de el de 3 zile."
"Jake, e Alpha.ul Suprem. Daca nu l.a omorat tot argintul ala, nu stiu ce.l omoara."
"Stiu si eu, poate si mai mult argint!"
In mod normal as fi tresarit usor atunci cand a ridicat vocea, dar acum nu simteam nevoia sa ma misc. De fapt, de abia daca mai vedeam importanta in respirat. Dar ceva imi spunea ca trebuia sa aflu despre cine vorbesc.
"Daca nu.l gasim noi, o sa o pierdem pe Evil. O sa intre intr.o depresie din care nu o sa mai iasa niciodata sau o sa moara. Dupa Ethan, nu cred ca mai poate rezista sa.l piarda si pe Aiden."
Aiden! Numele lui! Dupa atata timp, am imaginea lui completa. Fiecare trasatura a fetei o am acum in minte. Amintiri cu el au revenit in mintea mea. Momentele bune si momentele rele. Imi aduc aminte totul. Atunci, ultima amintire cu el, mina invadat gandurile. Ultimele cuvinte...
..."Imi pare rau." mi.a zis.
"Pentru ce?" am zis vazand cum o lacrima de a mea a cazut pe obrazul sau.
"Pentru ca plangi."
Am suras. Trist.
"Nu e vina ta. Haide Aiden. O sa fii bine. O sa... o sa ne razbunam impreuna. O sa.l facem sa plateasca pentru toate astea. O sa-"
"O sa.mi lipsesti." m.a intrerupt inchizand ochii.
...
Aiden! Aiden e mort!
Am deschis ochii brusc, ridicandu.ma. Mi.am plimbat privirea prin toata camera. sperand totusi sa.l vad stand pe un scaun. Sa.l vad venind spre mine si zambindu.mi. Nu era nicaieri. Probabil ca disperarea se putea citi in privirea mea.
Ochii mi s.au oprit pe Mark si Jake, care stateau la capatul patului uitandu.se la mine socati. Atunci mi.am amintit de discutia lor.
"Unde e?" am intrebat fara sa.mi dau seama.
CITEȘTI
Bloody Moon
Werewolf▶"Ce cauta doi Rogue fara armata pe teritoriul meu?" Nici eu si nici Ethan nu aveam de gand sa spunem nimic. Nu facusem nimic grav, dar preferam sa tinem totul sub control. "Nu ma faceti sa intreb din nou." In continuare nimic. "Raspundeti!" a urlat...