"Petrecere?!" am intrebat mirata.
"Da. Acum ca relatia noastra e una....aproximativ normala, e timpul ca lumea sa intalneasca Luna Suprema." mi.a raspuns Aiden.
"Nu poti sa le trimiti o poza?" am intrebat nemultumita.
"Cred ca stii deja raspunsul la asta. In plus sunt doar cateva ore si nu trebuie sa porti o rochie sau altceva, doar sa fii prezenta."
Am oftat enervata stiind ca n.am cum sa castig.
"Cand ajung?"
"Primii care vin sunt niste prieteni vechi. Ajung in vreo 2 ore, asta insemnand in jur de ora 11. Petrecerea incepe la 19."
"Bine." am raspuns maraind usor.
Eram gata sa ma intorc sa merg afara pentru antrenamente cand mi.am amintit de Edward.
"Aiden, ce vom face cu vampirii? Restul varcolacilor nu vor fi multumiti cand ii vor vedea. De.abia s.au obisnuit membrii haitei."
"Nu vom face nimic. Sunt Alpha.ul Suprem. N.au curajul sa zica nimic in preajma mea. Vor fi nemultumiti, dar nimic mai mult."
"Daca zici tu...."
Am iesit afara mergand pe terenul de antrenament. Mark, Kira si Jake se ocupau deja de varcolacii prezenti. Cand m.au vazut indreptandu.ma spre ei, cei trei mi.au zambit, restul haitei indreptandu.si coloana si stand drepti.
"Luna." au strigat drept salut.
Mi.am dat ochii peste cap. Desi am acceptat ca sunt perechea lui Aiden si nu ma mai deranjeaza faptul ca e un Alpha, tot nu imi place sa ma strige cineva 'Luna'. I.am auzit pasii lui Aiden in spatele meu.
"Alpha." au strigat membrii haitei.
El a dat usor din cap drept raspuns, venind langa mine. Kira, Mark si Jake s.au asezat in dreapta si in stanga noastra stand toti impunatori in fata haitei pe care eu si Aiden o conducem.
O ora mai tarziu, am intrat in vila, urcand in camera sa fac un dus dupa ce i.am invatat o miscare de atac pe pustii de 15-16 ani. Prietenii lui Aiden trebuia sa ajunga intr.o ora, deci aveam mai mult timp decat as fi avut nevoie ca sa fac un dus si sa ma schimb. M.am spalat cu gelul de dus cu aroma de vanilie, stergandu.mi corpul, dupa ce am iesit, cu un prosop negru, pufos. Am iesit din baie, doar cu prosopul pe mine, dand de Aiden care statea intins pe pat uitandu.se la baseball. A facut ochii mari cand a vazut 'tinuta' mea, ridicandu.se si venind spre mine.
"Nici prosopul nu poate sa fie alta culoare?" m.a intrebat.
"Ei bine, negrul nu e o culoare." am zis inainte sa ma sarute.
M.am desprins prima.
"Ai nevoie de un dus." i.am zis.
"Stiu, dar baia era ocupata. Sau preferai sa intru peste tine?"
"Iese din discutie."
"Asa credeam si eu."
Eu sunt genul de fata, careia i se pare ciudat si total neinteresant sa faci dus cu un baiat. Spuneti.mi ca sunt ciudata sau nebuna sau cum ati vrea, ca eu nu.mi schimb parerea.
Aiden a intrat in baie, iar eu am mers in dressing. M.am imbracat cu o pereche de blugi negri rupti pe alocuri, un maieu negru simplu, camasa noua rosu cu negru in carouru si bascheti negri. Cand m.am intors in camera, Aiden nu iesise inca de la dus. Am coborat in sufragerie, unde l.am gasit pe Jake uitandu.se la un film.
"La ce te uiti?" am intrebat asezandu.ma langa el.
M.am uitat spre ecran, nevenindu.mi sa cred la ce se uita.
CITEȘTI
Bloody Moon
Werewolf▶"Ce cauta doi Rogue fara armata pe teritoriul meu?" Nici eu si nici Ethan nu aveam de gand sa spunem nimic. Nu facusem nimic grav, dar preferam sa tinem totul sub control. "Nu ma faceti sa intreb din nou." In continuare nimic. "Raspundeti!" a urlat...