12.

5.9K 335 12
                                    

Cateva secunde toata lumea se uita la mine si eu la ei. Le studiam expresiile tuturor, sau aproape... totusi era toata haita acolo. Unii dintre ei exprimau teama, altii uimire si cei care stiau deja de puterile mele erau indiferenti.

Incepusem sa ma satur de liniste asa ca am strigat.

"Ce?! N-aveti ce face?! Toata lumea la casele lor!"

Stiam ca aveam inca ochii rosii, ceea ce i-a facut pe toti sa ma asculte. I-am vazut si pe prietenii mei indepartandu-se.

"Aiden, Kira, Mark, Jake, Ethan, Lara! Voi unde mergeti?" am intrebat.

I-am vazut oprindu-se si venind precauti spre mine.

"Am crezut ca vrei sa mergem si noi..." a spus Mark usor.

Am zambit nervos.

"Ati crezut gresit. In caz ca n-ati observat, Kurt a fugit si noi suntem conducatorii haitei. Toata lumea la vila!"

Am strigat.

"Da Evil. Acum Evil!"

S-au lovit unii in altii si le-a luat ceva pana sa inceapa sa fuga toti. In afara de Aiden care doar se uita la mine. Am oftat nervoasa.

"Esti bine?" m-a intrebat

Am pufnit barjocoritor.

"Nu. Asta nu a fost ultimul lui atac. Mai ales ca acum stie ca fac parte din haita, o sa se alieze cu foarte multi Rogue, deci urmatoarea lupta va fi un masacru."

"Nu si daca iti folosesti puterile. Atunci o sa putem sa-i invingem pe toti."

"Nu neaparat. Nu pot sa-i omor pe toti o data. Inca nu-mi stapanesc puterile destul de bine si as putea omori pe cineva din haita. Sau chiar mai multi. Trebuie sa incepem antrenamentele dure."

"Haita mea e pregatita de un razboi." mi-a zis defensiv.

"Aiden, uita-te in jur."

S-a intors si s-a uitat la ce a ramas dupa lupta. Varcolacii morti din haita noastra erau putini, dar erau. Corpurile trebuiau predate familiei.

"In cateva minute o parte sunt deja morti. Nu sunt multi, dar sunt." i-am spus.

"Sunt din cei tineri."

"Exact. Cei care au mai multa energie, deci rezista mai mult in acest sens. Pe ei trebuie sa ne concentram."

"Bine. Am inteles. Acum haide. Ne asteapta la vila."

Am aprobat din cap si am mers. In sufragerie, stateau toti pe canapele, asteptandu-ne.

"Bine. Cred ca voi doi ar trebui sa ne spuneti exact cine e Kurt." a zis Mark adresandu-se mie si lui Ethan.

"Kurt e unul dintre acei Rogue care conduc mereu un atac asupra haitelor." a spus Ethan.

"A incercat de mai multe ori sa ne convinga sa ne alaturam lui, dar n-am acceptat. Acum ca stie ca facem parte dintr-o haita, o sa stranga cat mai multi Rogue si o sa ne atace pana o sa murim noi sau el." am continuat.

"Cu alte cuvinte, suntem in razboi." a concluzionat Ethan.

"Si cum ripostam?" a intrebat Kira.

"Pentru inceput, antrenamente. Vom avea nevoie de ajutorul vostru." a spus Aiden.

"Mark si Kira, voi o sa ii antrenati pe cei de la 25 la 30 de ani. Ethan si Lara, voi ii luati pe cei intre 20 si 25. Jake, ii iei pe cei peste 30 de ani care mai pot sa lupte. Eu si Aiden o sa ii luam pe cei intre 15 si 20 de ani." am explicat.

Bloody MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum