26.

3.2K 249 17
                                    

Partea I:

"Opreste.te!" am strigat.

Ochii lui Alexander s.au indreptat spre mine.

"Credeam ca Alpha.ul tau stie ca nu decide el daca stam sau nu."

"Da.i drumul." am zis nonsalant.

Aveam de gand sa tip la Aiden mai tarziu. Alexander m.a mai privit o data si apoi i.a dat drumul. Aiden s.a sprijinit intr.o mana de un perete incercand sa.si umple plamanii cu aer.

"Data viitoare nu o sa se mai intample." mi.a zis Alexander si a plecat.

Vampirii au un temperament vulcanic. Daca te iei de ei, sar la lupta si te omoara. Nu ca eu n.as fi tot pe undeva pe acolo, dar asta e partea a doua...

M.am dus langa Aiden sa verific daca e bine.

"Sunt ok." mi.a zis.

"Felicitari. Acum pot sa stiu si eu ce a fost in capul tau?!" am ridicat tonul.

"Stii bine ca nu.mi convine sa stea ei aici!" mi.a zis de asemenea ridicand tonul.

"Nu.mi pasa! Chiar nu.mi pasa de ura ta fata de vampiri. Daca nu vrei sa mai trecem o data prin asta..." am facut un semn din cap spre el, stiind ca ma refer la aproape moartea lui. "... atunci o sa te comporti civilizat si ca un adult, nu ca o mica printesa. Sunt aici sa ne ajute. Invata sa faci diferenta dintre prieteni si dusmani, Aiden." i.am zis uitandu.ma nervoasa la el.

Stia ca am dreptate. Dupa cateva secunde in care n.a zis nimic, m.am intors si am plecat. Am intrat in bucatarie, unde l.am gasit pe Edward la masa cu un pahar cu un lichid rosu intens in el. Sange.

"Buna Evil."

"Hei. N.ai omorat pe nimeni pentru aia, nu?"

"Mi.am adus rezerve." mi.a raspuns simplu.

M.am dus la frigider vrand sa.mi iau ceva de mancare. Cand l.am deschis, raftul din mijloc era plini de sticle si pungi cu sange.

"N.ai gasit un loc mai bun sa le pui?" am intrebat.

"Doar daca imi faci rost de un mini-frigider pe care sa pot sa.l pun in camera." mi.a zis nonsalant, de parca era normal sa fie sange in frigiderul meu. Ma rog, al tuturor care locuiesc... permanent in casa asta, dar nu conteaza acest mic detaliu.

Am luat doua iaurturi cu fructe din frigider, o lingurita si m.am asezat la masa langa Edward.

"Stii ca maine e luna sangerie, nu?" m.a intrebat.

"Asa, si?"

"Nu stii? Varcolacii nu.si pot controla transformarea in timpul lunei sangerii."

"Minunat. O noapte in care va trebui sa ma inchid singura ca sa nu ranesc pe nimeni este exact ce voiam." am zis sarcastica.

"Nu o sa fii singura. Si in plus, am zis ca nu.si pot controla transformarea. Depinde de fiecare daca nu o sa.si poata controla temperamentul."

"Si tu cum crezi ca o sa fie la mine?" am intrebat dandu.mi ochii peste cap.

"Realizezi ca tu ai momente cand te enervezi usor si momente cand esti suspicios de calma, nu?"

Am ridicat din umeri nepasandu.mi prea tare. M.am ridicat si am aruncat cutiile goale de la iaurturi si am pus lingurita in chiuveta.

"Ma rog. E tarziu. Eu ma duc in camera."

"Pa."

Am urcat scarile cu incetinitorul. Cand am intrat in camera, l.am gasit pe Aiden intins in pat si uitandu.se la televizor. L.am ignorat si m.am dus in dressing de unde mi.am luat pijamalele si am intrat in baie.

Bloody MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum