6.

7K 406 8
                                    

S-a auzit o bataie in usa. Cand am deschis am dat de un Aiden nervos.

"Ce ai?" l-am intrebat.

"Vino odata jos ca Amitis ma scoate din minti!"

Mi-am dat ochii peste cap.

"Bine, bine. Vin imediat." i-am raspuns inchizandu-i usa in nas.

M-am dus la baie unde m-am pieptanat si m-am asigurat ca arat macar okay. Mi-am pus la gat lantul cu ceas si am iesit. In sufragerie, Amitis statea de vorba cu Aiden. Sau ma rog, Amitis vorbea si Aiden era exasperat. O fi el Alpha, dar il respecta pe Amitis si nu i-a dat ordine niciodata. Nu ca batranul ar asculta oricum, dar na. Cand m-a vazut, Aiden a venit la mine cat de epede putea.

"Bun. Ai venit. La antrenament cu tine." mi-a spus impingandu-ma spre usa.

"Dar voiam-"

"Nu vrei nimic." m-a impins afara impreuna cu Amitis si a inchis usa.

Voiam sa mananc. Daca lesin pentru ca mor de foame, el o sa aiba de suferit. M-am dus pe terenul de lupta si Amitis voia sa incerce aceeasi tactica de ieri.

"Stai putin. Hai astazi sa incercam altfel." i-am spus.

"Bine, fie. Dar eu la tine ma asteptam sa merga cu enervarea."

"Ei bine, n-a mers. Asa ca zi altceva."

"In regula. Inchide ochii."

M-am incruntat dar am facut-o.

"Imagineaza-ti nori de furtuna care se aduna deasupra haitei."

Mi-am imaginat nori negri plini de tunete si fulgere.

Nimic.

Am deschis ochii.

"Mai incearca." mi-a spus.

Mi-am dat ochii peste cap. Nu prea credeam ca o sa se intample ceva, dar... Un tunet s-a auzit deasupra noastra. Am simtit picuri reci cazandu-mi pe piele si am deschis ochii.

"Foarte bine, Evil. Acum gandeste-te la soare si la vreme frumoasa."

M-am gandit la toti norii de ploaie indepartandu-se facand loc soarelui. Ploaia s-a oprit dintr-o data si cand am deschis ochii, era senin de nici nu zici ca acum cateva secunde tuna si fulgera. Am zambit, vrand sa incerc ceva. Fara sa inchid ochii, mi-am imaginat cum norii se aduna si formeaza litere. Cand m-am uitat in sus, pe peste tot era senin cu exceptia norilor care formasera numele meu pe cer. Arata mult mai bine acum.

"Pai, mersi Amitis. Cred ca am terminat aici."

M-am intors sa plec, dar intrebarea lui m.l-a oprit.

"Evil, de unde ai colierul?"

"L-am gasit ieri in camera. De ce?"

"Nu sunt sigur, dar cred ca e obiectul tau protector."

"Huh?"

"Fiecare Bloody Moon are un obiect care o protejeaza de orice vraja venita din afara. Nu functioneaza decat la ea."

"Are logica. Adica, nimeni din casa nu stia de unde provine."

"Atunci, acest colier te va proteja de orice vraja venita din afara. Aici intra si constrangerea vamirilor. Dar sa nu-l pierzi, Evil. Nu functioneaza la altcineva, dar daca ajunge distrus, iti pierzi puterile de Bloody Moon si Aiden nu o sa mai fie sufletul tau pereche."

"Inteles. Nu-l pierd. O sa-l port mereu, asa ca nu prea vad cum."

"Bun."

"Ne mai vedem Amitis."

Bloody MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum