CineTube}}Part/Nepart? REALDAY|SPECIAL 40K

756 52 24
                                    

My day on Cinetube♥♡✔✝

Prišla som o 17:23 pred Kino Hviezda v Trenčíne. Bolo tam hrozne veľa dievčat. Každý tam kecal s kamoškou alebo kamošom no ja som nemala ísť s kým, takže som tam bola s bratom. Hore pri vchode som zahliadla jednu babu s Áčka. Pousmiali sme sa na seba a ďalej som hľadala jednu z mojich spolužiačok. Nenašla som nikoho. Stála som tam asi 10-15 minút s bratom a naraz som zbadala moje najlepšie kamarátky s ktorými som sa naposledy videla pred letnými prázdninami a teraz na novej škole nemám toľko času ich navštíviť.
,,Babyyyyy!!!" začala som kričať a polovica davu sa na mňa začalo pozerať zatial čo som ich obímala.

O 18:08
No to som dopadla ako sardinka. Pred chvíľou prišli youtuberi a ja som zbadala mávajúceho Expla. Umrela som. Už som pred dverami a len som čakala kým nás pustia na lístky. Pustili nás a ja som len ukázala lístky, dali mi na ruku razítko "CineTube" a mohla som ísť. Dlho som si vyberala miesto a nakoniec som si sadla do tretieho radu od zadu. Po chvíľke tam boli všetci a Ati začal príhovor. Všetci sme kričali ako o život, hlavne keď sa tam prechádzali a tak. Bolo to tak nereálne! Videla som ľudí môjho života naživo!

Asi o 20minút

,,Idem na WC, ok? Hneď som tu." povedala som bratovi a vyšla som zo sály. Pane bože! Tam pri WC-kách je Vadim! A tam je Natyla!! Preboha! Idem si pre mobil! Hnala som sa za bratom.
,,Daj mi mobil, Vvvaďák s Natylou sú na chodbee" povedala som udychčane a roztrasenými rukami som zobrala mobil a zdrhala som na chodbu. Prišla som k Natyle od ktorej práve odišlo jedno dievča.
,,Ahoj, uděláš si se mnou fotku prosím?" usmiala som sa na ňu a pokúsila som sa odfotiť selfie. Rozmazané.
,,Já to odfotím jo?" milo sa na mňa usmiala, bola hrozne milá. Zobrala mi mobil a odfotila to.
,,Děkuju moc" pousmiala som sa a odišla som odtial. Bola tam mega rada na Vaďáka. No, nevadí, aj tak sa k nemu niekedy dostanem. Po chvíľke odišiel, aj keď horko ťažko, pretože ho tam šli roztrhať o neho. Chvíľku som čakala pred zrkadlovou sálou, ktorá bola teda zavretá a púšťali tam asi po štyroch na minútu. Fallenka vyšla von. Omfg! Dostala som sa k nej.
,,Ahoj Fallenko, můžeš se mi podepsat?" automaticky čeština. Podpísala sa mi.
,,I odfotit?" bolo mi to hrozne trápne. Ale keď už som tam bola pri nej. Odfotila to ona.
,,Děkuju moc, můžu tě jěště objat?" povedala som so slzami na krajíčku. Youtuberka, ktorú sledujem od 2K je predomnou a ja ju idem objať.
,,Jasně" bola milá. Objala som ju.
,,Bože, Fall, nevěřím." usmiala som sa na ňu a odišla som. Chvíľku som stála v hale. Zrak sa mi umiestnil pred zákulisie, keď tam už Fallenka nebola. Bolo tam asi tridsať ľudí, väčšina dievčat no a tak som sa behom pár sekúnd dostala pred dvere a práve otvorili a pústili ma dovnútra. Šikulka som. Neverím. Som v zákulisí. Sadla som si pri Petra, ktorý sa tam rozprával s Momou. Zdalo sa mi to, alebo bol akýsi nérvozny? Ja sa mu ani nedivím, len mi to bolo ľúto.
,,Prosím ťa odfotíš to ty?" spýtala som sa ho.
,,Jasné" povedal a zobral mi mobil. Mala som tam už nastavený snapchat. Omylom odfotil Momu s neviem kým.
,,Daj to na my story" povedala som s miernym úsmevom na tvári.
,,Kurva,piči ja neviem ako, ja nemám snapchat." ponadával si pre seba. Dal to na my story.
,,Kľud, hlavne kľud." potlapkala som ho po ramene. Boha, Ellen, čo to robíš. Vyzeráš tak v pohode, pri tom si v strese.
,,Moma máš fotku na my story" povedal a šiel konečne fotiť správnou stranou foťáku. Odfotil nás. Mám fotku s Explom.
,,Podpíšeš sa mi prosím?" povedala som rýchlo. Podpísal sa mi.
,,Ďakujem" a odišla som. Stála som tam a rozhliadala som sa okolo seba. Predomnou sa objaví Vaďák.
,,MÁTE EŠTE 15SEKÚND!" zakričal ten neviem ako sa volá, ktorý nás púšťal. Okej, klídek. Prišiel za tebou sám Vadim Tkačenko. Automaticky som šla fotiť.
,,Rychle, rychle, nemáš čas!" zasmial sa zlato Vadim. Rozmazane som to odfotila.
,,Ukaž" ten jeho úsmev, aweee. Odfotil to a hneď som to uložila.
,,KONEC!" zakričal henten pri dverách.
,,Děkuju mooc" poďakovala som a rýchlo som šla odtial. Bola som v hale. Tam som zbadala moje najlepšie kamošky.
,,BABY JA SOM BOLA V ZÁKULISÍ. BABY JA MÁM FOTKU S EXPLOM A VAĎÁKOM!!" došla som za nimi a celá vyklepaná som začala hovoriť. Objala som ich.
,,Božeee! A hadaj čoo. Maky chalan mi povedal, že to je všetko v pohode, pretože sa mi triasli ruky, božeee!" my sme sa tam všetky rozpíjali úplne. Šli sme teda pozerať chvíľu videá. Nakoniec som aj tak šla na chodbu. Je mi ľúto, že som takto prepásla cez 3-5 videí.
,,Ták, a teď je autogramiáda vedle v zrkadlovým sálu!!" zakričal a všetci sa nahrnuli na chodbu. Ou maj gat, ak túto tlačenicu prežijem, som pánko. (Jeah, som:33) Už som bola kúsok od dverí. Vedľa mňa som zbadala moju novú spolužiačku.
,,Ninaa, čaaau." bola som mierne prekvapená, pretože som ju tu nevidela.
,,Ahoj." ona sa mega nádherne usmieva.
,,Som ťa tu hľadala pohľadom ale nenašla som." povedala som mierne nérvozne.
-
Už som tu. Všade je mega ľudí. Teraz hneď na pravo v strede bola Carrie Kirsten. Stála som vedla nej, tak nenápadne a hneď predomnou na stoličkách sedel Blazer s Maky. Pozerala som sa na neho a tak som sa zamyslela. On je nádherný. Usmievala som sa na neho jak slniečko na hnoji, čo on sa zatiaľ rozprával s Maky. Všimol si ma po chvíľke (Paja je hrooooozne skóry:D kks. Som bola asi 10cm od neho a on si ma všimne až za chvíľu) a pekne sa pousmial.
,,Jo, ty čekáš?" spýtal sa a ja som mierne prikývla. Podpísal sa mi.
,,Já bych tě chtěla nejřív obejmout." povedala som fakt ticho. On ma znérvozňoval. On je dokonalý. Blejzrr. Nahla som sa k nemu a objala som ho. Odfotili sme sa.
,,Děkujuuu" poďakovala som a rýchlo som od neho zmizla a bola som pri Carrie. (S ňou som to akosi neobkecávala. To snáď ani nemusím opisovať.)
Hm, idem k Nejfejkovi.
,,Jé, ahoj prosím podepíšeš se mi?" hamblivo som sa ho spýtala. Podpísal sa mi a ja som ho objala. Pane bože, ja objímam Nejfejka!
,,A odfotíš se se mnou jěště?" pousmiala som sa na neho a odfotili sme sa.
,,Děkuju moc!" poďakovala som sa a odišla som. Idem k Atimu. Je tam docela dosť ľudí, ale aj tak viem, že tam nebudem čakať ani 5 minút, ja sa vždy všade prervem (sry ľudia, ale ja to čo chcem musím mať xD) No bolo tam asi dvadsať ľudí obklopujúcich Atiho. Ja som bola hneď pri ňom a bol docela v strese.
,,Lidi, prosím, netlačte se!!" zvýšil hlas, prišlo mi to ľúto.
,,Ati, klidek, ono to bude v pohodě." povedala som tichšie a dala som tak nenápadne pred neho môj zošit s podpismi. Podpísal sa mi, ja som schovala ten zošit a čakala som, kým príde na mňa rad a odfotí sa so mnou. Tak pol minuty som tam čakala na fotku. Chcela som ho aj objať, no nechcela som ho zaťažovať. Teraz pôjdem k Explovi a Matúšovi. Tuto som čakala asi najdlhšie, ale pred očami mi zmizol Explo, no chcel ísť aj Matúš, ale ešte sa mi stihol podpísať a odfotiť. No nevadí. Počkať. Hm, možno to o mne neviete ale ja som úchyl na vlasy. A vždy, keď som pozerala Pájovo video tak som sa pozerala na jeho vlasy a aké by to bolo, keby som mu ich prehrábla. (Omfgsh, nesúďte ma.xD) Vrátila som sa k Blejzrovi, chvíľku som tam čakala. Bola som pred ním. Je asi o 10cm vyšší. Pozrel sa na mňa pohľadom, akože čo chcem.
,,Já ti přišla jen prohrábnoout vlasyy" povedala som úplne chillovo. Veď #yolo, ale aj tak nechápem ako som mu to mohla spraviť. Fakt som to spravila.
,,No pekne, teraz bude na fotke škaredý." povedala niaka babka čo šla s vnukom sa s ním odfotiť.
,,On je vždy nádherný." prepálila som ju pohľadom a šla som ďalej.

Troška preruším.. Keďže sa nič extra nestalo pri tej autogramiáde (no, ehm.. Ako u ktorého youtubera xD) Taak to asi preskočím. Však mám zo všetkými fotku-teda s tými čo tam boli. (Ati, NejFake, Explo, Matúš, Vaďák, Vidrail, Maky, Carrie, Fallenka, Moma, Blejzr, Natyla.. Myslím, že sú to všetci) takže preskočíme rovno ku koncu.

Bola som na pódiu, kde pokračovala autogramiáda. Uuuh, tu je Vaďák, od neho ešte nemám podpis. (Cítim sa jak podpisovo-fotkový maniak)
,,Ahoj Vadime, napíšeš mi tam taky že mě miluješ?" ohh, Ellen, ty si taká postihnutá krava.
,,Ne, to nemůžu" povedal a chcel odísť, medzi tým som spozorovala ako Natyla sa na mňa pozrela ako na mokrú 13-ročnú fanynku posadnutú Vaďákom, nie, tak to neni. Chcela som si z neho urobiť iba srandu.
,,Počkej, tak se mi aspoň podepiiš." zadržala som ho, podpísal sa mi a odišiel. Hm, idem k Matúšovi, aj keď už som tam bola, nevadí. Sedel na jednej z tých sedadiel (mi vypadlo to slovoo.. No na tých sedadlách, kde sedeli diváci počas premietania videí) a ja som stála za ním. Kks tak ma fascinoval jeho tyrkysový zapletaný copček. Tak trošku som mu tie vlasy tak chytala. (Ehm, pozeralo sa na mňa asi 15 ľudí, ale okej #yolo), otočil sa a pozrel sa na mňa "hnusne". Musela som sa zasmiať. Ďalej sa venoval fanúšikom. A ja som ďalej pokračoval.
,,Už prestaň. Upozorňujem ťa už druhýkrát, inak na teba pošlem sbskára." povedal mierne naštvato.
,,Si zlý." protestovala som.
,,Ty si." začal tiež.
,,No ale ty si začal prvý." povedala som, aj keď som vedela, že opak je pravdou.
Troška skrátim rozhovor, trval tak 4 minúty, možno viac.
,,Okej, tak sa dohodneme na mieri, okej?" spýtal sa ma.
,,Okej, ale ešte sa so mnou odfotíš, pravda, budeš taký milý?" spýtala som sa ho. Nastavil ruku.
,,Daj haj fajf, platí." povedal a dala som si s ním high five. Odfotila som to cez snap. S predným bleskom, keďže už bola tma. Tá fotka vyzerala ako po kalbe. Obaja sfetovanýý. No tak som zdržala Matúša trošku a no už šiel. Musel ísť. Tak som si s ním dala znova high five.
,,Tak čauu Matúš." povedala som a šla som. Explo ide tiež, no tak .. Sa tam vopchám tiež. Šiel cez dosť veľký dav a všetci ho objímali. Aj ja som stihla. Nádhera. Objala som Expla. Ale pre mňa bol najdôležitejší Blejzr alias Pája.

Hups, zabudla som na medzi scénky čo boli počas autogramiády. Hmm. Dám to ako flashback, okej?

*Stála som na chodbe, pane bože, tam sedí Pája s Carrie. Je mi blbé tam ísť len za ním. Keď za Carrie nemám potrebu ísť. Niekedy si ju pozriem, ale .. No to je jedno. Stála som tam a pozerala na tú dokonalosť sediacu na schodoch. #stálejerečoBlejzrovi Usmievala som sa na neho jak .. No na to ani neni prirovnanie. Zdvihol hlavu. Hups, všimol si ma. Úsmev mi opätoval a ďalej sa rozprával. Oumajfakinggáš! On. On. Sa. Na. Mňa. Usmial. Umrem. Okej, dnes asi nezaspím. On, oh. Ten pocit sa nedá ani opísať. Hanička vie, že Hani? Okej, kľud, vydýchni sa. Idem za Vidrailom, znova. Objať hoo! Je tam s niakými dvoma fanúšičkami a rozprával sa. Prišla som za ním.
,,Můžu tě obejmout?" spýtala som sa hamblivo.
,,Samozřejmě." príjemne povedal a ja som ho objala. Objatie, od niekoho koho mám fakt rada. Toto mi chýbalo.
,,Děkuju." povedala som a rýchlo som odcupitala. Znova som stála na tom istom mieste. Okaaaj, tam je Nejfejk. Už som pri ňom bola asi 5krát a celkovo som ho objala šesťkrát. On bol tak krehký, normálne som sa bála, že ho zlomím. Bol tak ochotný. Stál tam sám, na chodbe. YouTuber s pol miliónom odoberateľov a s najlepšiou myšlienkou stojí sám. Stále tomu nechápem. Každopádne už všetci youtuberi pomaly odchádzali. Pohľadom som sa rozlúčila s mojou platonickou láskou Pájou alias Blejzrom.*

Ľudia, takto by som to ukončila. Máte niake otázky, pýtajte sa kľudne do komentov, na všetko odpovedám. Teraz zhrniem moje pocity z akcie a podobne. Celkovo som si akciu brutálne užila. Najväčší a najlepší zážitok v živote. Boli slzičky šťastia, aj smútku. Neskutočné. Počítala som s 2,5K slovami ale teraz je 2054 slov no.. Takže lásky moje.. Neľutujem tejto akcie, na jednu stranu možno aj málo ale to nechcem riešiť. Písala som toto skoro 3 týždne, I'm sorry. Ťažko sa mi to písalo. Teraz to je také moje obdobie, niektorí, čo ma poznáte dlhšie tak viete, že toto je docela ťažké a psychicky to nezvládam. No každopádne, časť by mala byť čo najskôr, ako sa mi bude dať. Loool, 2121 slov:D som unavená a dnešok bol divný, všetci sa správali úplne divno.. #zdravím#AgrouškaAKlosy

40K. Štyridsať tisíc. 40 000. 40 tisíc.

Ľudia, vy mi spôsobíte raz infarkt. Neuveriteľné. Vážim si toho, hrozne moc. Ani si to nezaslúžim:') Slzičky. Ani neviem, ako mám vám poďakovať.

ĎAKUJEM MOC, STE ÚŽASNÍ❤

Milujem vás, teším sa na vás pri ďaľšej časti❤✋

Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن