Part 8

1.6K 113 4
                                    

,,Ano?" povedala som nérvozne..
,,Počul som od Matúša, že... Si aj plakala kvôli mme" hneď ako to dopovedal tak som hodila po Matúšovi vražedný pohľad..
,,Nechcem to teraz riešiť" povedala som tichšie a práve niekto zaklopal. Šla som tam a zase tam bol ten chalan s tou pizzou..
,,Ahoj" povedal a ja som ho tiež odzdravila a podal mi 5 krabíc pizz! Vidno že Matúš je nehorázne hladný. A do druhej ruky mi podal dve dvojlitrové koly. Položila som to na stolík vedľa mňa a šla pre peňaženku do izby a keď som sa dole vrátila tak tam bol Matúš so svojou peňaženkou a práve odchádzal ten chalan.
,,To som sa trepala hore len tak?!" hrala som sa na urazenú ale potom sme sa s Matúšom dali do výbuchu a Explo na nás len nechápavo pozeral. Bože, ja mám teraz môjho idola v kuchyni a ... nemám slov.
,,Ellen, poď, ukážeme Explovi tvoju nádhernú izbičkuuu" povedal provokatívne a ja som ztuhla. Tie plagáty .. uhhh! Takže aby som vám to vysvetlila. Nechala som si vytlačiť veľký plagát Expla s jeho podpisom, to mám tak 0,5mx1m a potom tam mám Explove plagáty z kamošov a ešte niake čo som si dala vytlačiť. On si bude snáď o mne myslieť, že som fakt závisláčka. Než som sa nazdala tak Peter s Matúšom už boli na schodoch aj s pizzou, a colou. Rozhodla som sa volať Expla Peter. Predsa len ho musím vnímať ako normálneho obyčajného chalana. Už som šla za nimi a oni práve stáli pred mojimi dverami.
,,Takže toto je moje kráľovstvo" povedala som, sklopila som zrak a otvorila im dvere. Matúš vedel ako moja izba vyzerá, už ju videl cez skype. Peter sa na mňa usmial a vôbec som nečakala, to čo urobil. Objal ma. Silno ma objal a ja som sa zase usmievala ako sfetovaná veverička. Tiež som ho silno objala a po chvilke sme sa odtiahli a bez slova sa na seba pozerali. On je ešte dokonalejší než vo videách.. a teraz stojí v mojej izbe a pozerá sa na mňa. Kebyže mi toto niekto povie pred pol rokom tak sa mu zasmejem do ksichtu a poviem mu "Hahaah, snívaj ďalej" .. presne to by som urobila.
,,Budeme pozerať Disturbiuuuuuuuuuuuu" zvolal nadšene Matúš a my s Explom, pardon, Peterom zasmiali.
,,Len to nie" povedala som keď som si uvedomila čo je to za film.
,,Prečo?" spýtali sa obaja naraz
,,Viem čo je to za film a raz som ho pozerala, ale len do polky. Potom som ani nechcela vedieť ako to skončí. Je to hrozné" povedala som a v hlave sa mi teraz odrážali zábery z toho filmu. Je to o susedovi vrahovi a jeden mladý chalan ho sleduje a proste.. je to nechutné, ten sused je psychopat.
,,Ale Ellen" namietal Matúš a dal psie očká. Potom sa pridal Peter. Omfggg! This is so cute!
,,No dobre" povzdychla som a Matúš a Peter si dali high five. Sadli sme si na moju krásnu čistú posteľ, ale za chvilku asi nebude keď vidím tu pizzu. Sadla som si medzi nich a akože cítila som sa docela napjate. Toto bude dlhý deň..
Pohľad 3.osoby:
Šlo to rýchlo. Ellen, Peter a Matúš sa dopozerali až dokonca toho filmu. Raz keď sa Matúš zdržal telefonátom vo vedľajšej izbe tak si dala Ellen s Peterom pusu.. Ďalej nech vám o tom povie ona sama!
Ellen:
Pozerali sme sa na seba a pomaly sme sa k sebe približovali. A je to tak.. Je skutočnosť a ja sa tu bozkávam s najdokonalejším chalanom na svete. Chvilku sme sa bozkávali a potom sme sa od seba odtiahli. Pane bože, čo sa to teraz udialo??!

Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang