Zavediem "menšie" pravidlo xD -že ma to nenapadlo skôr- každá desiata časť bude mať minimálne tisíc slov ok? ;D a s touto máme už len 4! (V skutočnosti 5, ale 100.časť bude výnimočná koncom, takže uvidíme ;P) Taak a teraz idem do písania xP
Ellen:
,,Ty bastard!" počula som Petra z predsiene. Čo sa to tam deje? Vstala som, z rýchlosti som šmarila notebook vedľa seba, div že nepadol. Pribehla som k vchodovým dverám.
,,Čo sa to tu deje?" naštvane som sa pozrela na Petra, ktorý sa na mňa práve otočil celou hlavou. Má natrhnutú peru. Pohľad som obrátila na poštára stojacieho naproti mne s rozbitým nosom.
,,Ja za nič nemôžem, on ma vyprovokoval." povedal kľudne Peter a mykol ramenami.
,,Joj, Peťko sa nechal vyprovokovať." slizko sa zasmial ten poštár. Z milého a sympatického chlapíka sa vyklube taký slizký a nevychovaný idiot. No ako myslí. ,,Zbohom!" povedala som hlasne, zabuchla som mu pred nosom a otočila som koliečkom, čím som zamkla. Opatrne som objala Petra.
,,Čo sa stalo? Poď, ošetrím ti to." povedala som a jemne som sa odtiahla.
,,Nerieš to. Proste mal blbé kecy ohľadom teba. Si len moja a niaky bastard toto hovoriť nebude. No ok, už to nerozoberajme." povedal mierne naštvato a sadol si na sedačku. Zobrala som vreckovku a pomaly som mu račala zotierať krv z pery. Nastala chvíľka, kde som sedela na ňom a pozerala som sa mu do očí a on mne. Pomaly som sa približovala k nemu a priložila som pery na tie jeho.Lana:
Hrozne som si sadla s Anette. Je hrozne fajn baba. Mám ju moc rada, dnes ideme spolu do Starbucks na niake to latté a pokecať. Petr je teraz veľa preč, nahráva novú pesničku od Slzy a tak. Nedávno sa jeho mama dostala do nemocnice, má vážnu chorobu, tak teraz ju chodieva často navštevovať. Keďže mňa moc v láske nemá, tak som tam bola za tie dva týždne len raz, čo Peter tam chodí skoro každý deň. Mám taký pocit ako keby toto bola taká pauza. On stále pracuje, je s rodinou a ja skôr s priateľmi a tak po na nákupoch. Už to proste nie je také ako na začiatku. Je pravda, že sa toho veľmi zmenilo, a to neviem či zmenilo k lepšiemu alebo k horšiemu.Z môjho premýšlania ma vytrhla pesnička na mojom zvonení. Od Jasmine Thompson- Ain't Nobody. Tá baba má u mňa rešpekt. Ja ako štrnásť ročná by som to nenaspievala. Volá mi Anette. Jedným ťahom som to zdvihla, lenže ona to práve zrušila. Uh. Začala som sa hrabať v kontaktoch a trvalo mi celú večnosť kým som ju našla. Som blondína, mohla som to vytočiť z posledných hovorov. Priložila som mobil k uchu a čakala kým mi to zdvihne.
,,Ahooj!" natešene som ju pozdravila.
,,Ahoj, poslyš kde trčíš? Už je dávno pět." povedala mierne naštvaným hlasom. Ooops.
,,Co? Mě ukazuje, že je čtvrt na pět. Sorry, hned jsem tam." hneď som to zložila a položila som mobil na stolík. Bežala som k zrkadlu. Pozrela som sa na seba. Účes je ok, outfit- treba zmeniť vršok, legíny sú ok, topánky žiadne, to si dám šedé vansky. Bleskovo som otvorila skriňu a vzala som si šedé tričko s potlačkom mimoňa. Prezliekla som sa a vzala som mobil, dala ho do kabelky a zobrala som kľúče a za mnou zamkla. Docela super výkon, postupne sa zlepšujem, ak ide o takéto situácie. Áno, presne tak, nestalo sa mi to prvýkrát. Vyšla som z paneláku a akurát mi teraz pojde električka. Vlastne električka tadialto ide každú chvíľu. Veď sme v Prahe. Čakala som asi dve minúty a prišla, samozrejme som si stihla kúpiť lístok. Raz som musela platiť pokutu, pretože som si zabudla kúpiť lístok. Cvakla som si ho a zostala som stáť. Dve zastávky predsa vydržím. Keď už bola moja tak som vystúpila a rýchlym krokom som šla k Starbucks. Vošla som dnu a zbadala som tam Anette sediacu v rohu ako priam čumí do mobilu, usmieva sa a zrejme s niekým chatuje.
,,Baf!" zakričala som a ona sa mykla. Všetci na mňa upreli zrak.
,,Sorry, pokračujte dál." zasmiala som sa a sadla som si naproti Anette.
,,Já tě zabiju." zasmiala sa a ja s ňou.
,,Já tě taky milujuuu." usmiala som sa a pribehol k nám čašník.
,,Dobrý den, co si přejete?." milo sa na nás usmial.
,,Dvě karamelové latté." povedala milo Anette a on len prikývol a odišiel.
,,Hmm, neni k zahození." zamrmlala som a vytiahla som si mobil. A s ním aj powerbank /prenosnú nabíjačku. Zapojila som ho aby sa nabíjal a odomkla som ho. Taak a idem poodpisovať. Ellen sa mi už dlho neozvala, možno by som jej mala napísať. Predsa len je to človek bez ktorého by som to nebola ja čo som teraz..Ellen o trochu neskôr:
Nerada ale vlastne aj rada to hovorím, ale mám taký pocit, že som tehotná. Rozhodla som si to overiť. Ale že by som na prvýkrát otehotnela? Áno, stratila som to až s Petrom, v deň keď mi urobil to prekvapenie a asi aj dieťa. (p.a: zdá sa mi to smiešne._. xD) Býva mi zle a moc jem. Asi využijem situácie keď Peter nie je doma a pojdem si do lekárne kúpiť test. A rovno viac. Vstala som a šla som do izby. Vybrala som si zo skrine volné tričko a legíny. Najprv som si dala do poriadku vlasy a dala som si ich to copu. Prezliekla som sa a vzala som mobil a kabelku. Nazula som si conversky a zamkla som. Vyšla som schody dole a vyšla som von. Tuto za rohom je lekáreň takže som si to namierila tam. Vošla som do lekárne a bola tam mladá baba a práve bola na mobile a niečo písala.
,,Dobrý, prosím tri tehotenské testy." usmiala som sa na ňu a ona sa trhla.
,,Dobrý, hned to bude." povedala a vybrala to zo šuflíka a podala mi to, ,,bude to -domyslite si, ja nemám potuchu koľko to stojí xD-" zaplatila som jej a testy som si dala do kabelky.
---
Som doma a sedím na posteli. Stále nad tým rozmýšlam.. Všetky tri vyšli pozitívne...Už to začína byť niečo iné, že?
Milujem vás a ďakujem, xoxo❤↠↠
ESTÁS LEYENDO
Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!
De TodoO 15-ročnom dievčati Ellen, ktorá miluje youtuberov. Jej najobľúbenejší je Expl0ited. Sníva sa jej o ňom dennodenne. Lenže nikdy nebude mať možnosť ho stretnúť, objať ho a pozdraviť ho.. Býva neďaleko jeho mesta, stretne ho malou náhodou? Alebo jej...