,,Ahoj láska, a kedy sa vrátite?" spýtala som sa ho milo. Len sa pousmial. Je docela sexy, to musím priznať. Môže mať takých 26, ale jednoducho ho musím volať 'môj pán' ..
,,Asi zajtra, ahoj zlatko" povedal a zavrel dvere. Vydýchla som si a otočila sa na Petra.
,,Takže.. ty si tu? Ja som vedel, že to bol on. Si nezvestná, Ellen! Ako sa chceš vrátiť?! Nemôžeš tu predsa ostať tu! Oni ťa potrebujú! Veď máš dovolený mobil nie?! Alebo jednoducho zdrhni!" začal so zvýšeným hlasom. Len som k nemu prišla a silno ho objala. Potrebovala som objatie a od pána to teda nebolo možné. Aj keď Peter o mne písal hentie hnusné veci, tak som ho musela objať. Nevydržala som to bez neho.
,,Peter, ja.. nemôžem. Našiel by si ma. Chýbajú mi všetci.. Chýba mi Filip" povzdychla som si. Tiekli mi slzy. Odtiahla som sa od neho a sadla som si s povzdychom na gauč.
,,Kto? Ty chodíš s Lexou?" spýtal sa prekvapene.
,,A? Si si myslel, že potom čo sme sa rozišli, tak si nikoho nenájdem? Už vtedy ma držal Filip. Utešoval ma, keď si ma ty bil." šeptla som.
,,Aha. " povedal a zobral si mobil. Sadol si vedľa mňa a začal si tam s niekým písať. Vstala som, šla som do izby a ľahla som si do posteľe, idem si s niekým písať. Hneď som napísala Filipovi.Ellen: Lásko... Je tady Peter..
Fíla: Co?! Jak?! JAK SE TAM K-RVA DOSTAL?!!!!!! Jdu taky!!
Ellen: Klid! Je jeho bratranec a musí tady být asi do zítra.
Fíla: Já tě potřebuju, Ellen. Vrať se!
Ellen: Já bych chtěla, ale nemůžu! Najde si mě!!
Fíla: Zkus ho přesvědčit, snad tě pochopí. Nechci být zlej, ale mohla by jsi mu navrhnout Eriku.. :'DD
Ellen: TY JSI GÉNIUS! Určitě povolí!! Počkej chvilku!Zamkla som mobil a šla som do obývačky za Petrom.
,,Peter? Myslíš, že by ma vymenil za Eriku?" spýtala som sa jemne.
,,A ako vieš že by som to dovolil?" spýtal sa ma a ani sa na mňa nepozrel.
,,No pretože s ňou chodíš len kvôli tomu, aby som žiarlila?" odpovedala som mu otázkou. High five sama so sebou!
,,Odkiaľ to vieš?" tentokrát sa na mňa pozrel a veľmi podozrivo.
,,Vieš, mohol si jej to povedať, pretože chat môže ukázať komukoľvek. A ťažko sa niektorím ľuďom dokazuje, že si niečo povedal. Aj keď väčšina verí všetkému, čo počuje, ale toto je iná vec. Mali sme dokonalý vzťah, až dokým ti nepreplo. A moja tvrdohlavá povaha k tomu bolo veľké plus, že? Jednoducho som to čítala. Všetko. A nie som štetka a neskočila som hneď na prvého. Ešte som panna, je smutné, že si to o mne myslíš aj po toľkých mesiacoch čo sme boli spolu! A potom čo som ťa milovala som to mus-" nestihla som dohovoriť a prilepil sa mi na pery. Ten .. pocit. Neopísateľný. S Petrom je to také iné.. Keď som sa "prebudila" a uvedomila som si čo práve teraz robím tak som sa prudko odtiahla.
,,Prepáč Peter, ale nie. Už mám niekoho s kým som šťastná a práve teraz sa musím sústrediť na to, ako sa za ním dostať." povedala som.
,,Chápem ťa, Ellen..." šeptol a mne ho prišlo ľúto.Zdár:D
Omg, tak krátké -,- :D 530+ slov :D Milujem vás! Niekedy za deň pribudne až 200votes! No "niekedy" ..stalo sa to možno 2x :D Ďakujem moc<3 Všetkého si vážim<3Časť venovaná viac ľuďom<3 Jednoducho tie komentáre pod minulou časťou..:')) Normálne mi slzy tiekli.. Nedá sa venovať jednému tentokrát :'(
ESTÁS LEYENDO
Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!
De TodoO 15-ročnom dievčati Ellen, ktorá miluje youtuberov. Jej najobľúbenejší je Expl0ited. Sníva sa jej o ňom dennodenne. Lenže nikdy nebude mať možnosť ho stretnúť, objať ho a pozdraviť ho.. Býva neďaleko jeho mesta, stretne ho malou náhodou? Alebo jej...