Petr/Hoggy:
Vylezl jsem ze sprchy a hodil na sebe oblečení. Vzal jsem si fén z poličky a vysušil si vlasy. Dal jsem fén zpátky a odemkl jsem dveře. Zamířil jsem do obejváku a to co jsem tam viděl mě fakt zarazilo. Byl tam Fíla a líbal se s MOJÍ přítelkyní!! Dostal jsem nervy. Jak jen.. Uhh. Hlasně jsem zakašlal a tím jsem upoutal jejich pozornost. Odtrhli se od sebe a Laně začali stékat slzy z tváře. Ukápla mi slza a radši jsem rychle opustil tu místnost a zamířil si to hned ven. Jak jen to mohla udělat?! Nechápu to. Co nejsem moc dobrej? A jěště k tomu s bráchou. Od něho jsem to nečekal...
Lana:
Začli mi tiecť slzy. Neviem, prečo som to spravila, som proste krava. Prehnala som to, nemala som to urobiť, nechať sa uniesť! Fíla sa na mňa ľútostne pozrel. Vstala som a šla za ním. Sedel na múriku a tiekli mu slzy. Mrzelo ma to, bolelo ma to. A ako moc. Fakt som netušila čo mu mám povedať. Prišla som za ním a pohladila som ho po chrbáte. Uhol sa mojej ruke.
,,Já.. ehh.. Petře.. je mi to hrozně líto. Mrzí mě to.. fakt jsem se jen nechala unést.. byl to jenom moment.. Prosím. Prosím. Omlouvám se.. Odpusť mi to" zlomil sa mi hlas už len pri prvých slovách. Tiekli mi slzy jedna za druhou a nemohla som ich zastaviť. Prečo som to spravila.. Som taká krava. Neveriacky sa mi pozrel do očí a pomaly odkráčal do domu. Sadla som si tam, kde pred chvílou sedel a hystericky som sa rozplakala.Fíla:
Jsem debil. Je to jeho holka přece! Jenže srdci neporučíš. Líbí se mi a fakt k ní cítím něco víc. Teď jsem jim pokašlal jejich dokonalej vztah. Tak na půl toho lituji a na půl ne. Byl to dokonalej pocit, líbat se s někým koho tak méně miluješ. Ano, ano, poznám ji jen krátko, ale tak .. Hned jak jsem jí prvníkrát uviděl v té nemocnici tak mě okouzlila.. Pamatuji si to vše..#flashback
,,Prosím, když už tak ne tady při mě" řekl jsem, když jsem slyšel jak se tady Petr s někým líbá.
,,Jéé! Ty jsi se vzbudil!! Čau bráchooo" natěšeně vykřikl Petr a objal mě.
,,Čau.. a kdo je tá holka vlastně?" pohledem jsem ukázal na tu nádhernou holku.
,,Ahoj Fílo, já jsem Lana.. jsem Petrova-" zasekla se.
,,Je to tajemství.. Nemůžeš to nikomu říct. Ani to co se teď stalo. Je to moje přítelkyně.." řekl Petr. Vyval jsem oči.
,,Promiň Lano, ale tobě může být asi tak jak mě.. A snad víš kolik je mýmu bráchovi, že jo?" tázavě jsem se na ní podíval.. Že mi to nedoplo, když se tady líbali..
,,Ano.. Jen.. Miluju ho a prostě je mi to jedno...Neřeš to, hlavně to utaj" řekl jsem a ona se mi podívala do očí. Jsem jsem přikývl. Bylo mi to líto, je totiž nádherná, jenže patří mému bráchovi, takže můžu zapomenout
#flashback#endPeter:
Prihlásil som sa na fanpage a pozrel nové upozornenia. Bolo tam pár správ, tak som postupne odpísal na každú z nich, aj keď len bodkou alebo niakym smajlíkom. {Peter, akého si predstavujem}. Ostalo mi hrozne teplo, tak som šiel do sprchy sa trocha schladiť. Ellen aj tak {už som šla písať stejne, že Sarus_1 ? :D} šla von s niakym chalanom. Nie, nemyslite si, je to kamarát! Aj sa tak správa. Ellen by ma určite nepodviedla. Verím jej aj ona mne, to je hlavné. Vyzliekol som sa a vstúpil do sprchového kúta. Zapol som vlažnú vodu..Ellen:
Šla som s Mike-om von. Áno, s ním. Peter nenamietal a ja tiež nie. Uzavreli sme to.. všetko čo sa medzi nami v minulosti stalo je za nami. Boli sme na mojom obľúbenom mieste pri Váhu. Sedeli sme tam a len tak sme sa pozerali. Je tu chládok a príjemne teplo.
,,A ako ste na tom s Petrom? Hmm? Už ste pokročili ďalej?" uchechtol sa Mike. On mal vždy také blbé pripomienky, ale samozrejme zo srandy.
,,Bože, Mike. Prestaň s tými úchylnými narážkami!" zasmiala som sa a "buchla" som ho do ruky, ,,Ááá.. ty? Našiel si si už niaku?" jemne som sa pousmiala. Mike si to zaslúži, vlastne si to zaslúži každý. Okrem tých kuriev a sukničkárov, no do tej skupiny nepatrím ani ja, ani Mike.
,,Noo.. je tu Amanda, teda Amy. Len sa správa inak.. Takže pochybujem, že to nebude len friendzone. Takže som stále voľnýý" zasmial sa.
,,Tak ju niekam pozvi alebo sa jej spýtaj, prečo sa tak správa alebo či má chalana, keď sa inak správa." povzbudivo som sa na neho usmiala. Približoval sa ku mne a prilepil sa mi na pery. Ako reflex som mu strelila silnú facku a hneď som začala utekať smerom domov. Po chvilke som sa zastavila, aby som sa rozdýchala. Už som bola skoro doma, takže som už šla len krokom. Ja som si myslela, že to bolo všetko fajn, ale ono nebolo.. Videla som Lanu ako uteká smerom ku koňom /do vedľajšej časti mesta/, ale nechala som to tak. Otvorila som dvere a keď som vošla dovnútra tak som ich zatvorila. Vyzula som sa a zabočila som do obývačky. Sedel tam niaky chalan. Neviem, že by sme mali návštevu..
,,Ahoj... co tady děláš?" otočil sa a spýtal sa ma.
,,Ahoj.. čo tu robím ja? Ja tu bývam, skôr čo tu robíš ty?" spýtala som sa ho nechápavo. Hrozne sa mi podobal na Hoggyho brata, ale ten by tu čo robil? Je to možné, ale .. No neviem..
,,Já jsem přišel se svým bráchou Petřem. Joo.. já jsem Fíla. A ty jsi? Tak trošku se mi podobáš na Explovu přítelkyni Ellen" usmial sa na mňa a podišiel ku mne. Tak áno, bol to Hoggyho brat.
,,Áno, ja som Ellen" povedala som a rovno som ho objala. Tak čo? Keď je tu teraz na návšteve, tak sa aj tak zblížime.Fíla:
Nečekal jsem, že se to takhle zvrtne. Je to blbý. Ellen je jěště hezčí než ve videích a omnoho hežcí než Lana {sorry Violet:D}, a to je co říct.
,,Čau, Fílo. Dlouho jsem ťe neviďel kámo. Žekneme že už od bžezna" přišel Explo s tou jeho "dokonalou" češtinou, jemně jsem se zasmál a Ellen se mnou.
,,Čaauu" postavil jsem se a dali jsme si chlapské objetí {chápete, že?}Lana:
Vošla som do boxu ku Alcose a jemne som ju pohladila. Objala som ju okolo krku...
,,Ahoj.. Lana?" ozval sa za mnou známy hlas.
,,Tomiiii" skočila som na neho a silne som ho objala.
,,Vieš koľko si tu nebola? Toľko toho mi musíš povedať!" objatie mi opätoval.
,,Noo.. ja ... ani neviem.. Bude mi to tu chýbať, keď budem na intráku..." zašeptala som skleslo.
,,To bude snáď fajn.. ja sa ti postarám o Alcosu.. ako doteraz. A koľkokrát tu budeš asi do mesiaca?" spýtal sa ma a pousmial sa.
,,Neviem.. asi tak dva-trikrát do mesiaca" povedala som zamyslene.
,,Aha, ale tak snáď tu budeš cez prázdniny.. no a ideme si zajadiť?" usmial sa na mňa.
,,No poďme" úsmev som mu opätovala
,,Tak ja idem vyčesať Williama a ty zatiaľ Alcosu, okay?" tázavo sa na mňa pozrel.
,,No nedoplo mi to. Takže potom vonku pri jazdiarni, ok? Ale šla by som niekam do lesa alebo tak.." povedala som a pozrela som sa na neho.
,,No hej.. Tak to sa ešte dohodneme. Tak idem, zatiaal" povedal a v momente zmizol. Zasmiala som sa pre seba a zobrala z poličky čistiacu súpravu.
,,Tak, Alcosa, ideme na to. Chýbala si mi" pobozkala som ju na hlavu.O pár dní z pohľadu Petra:
,,Lano...?" oslovil jsem jí a ona se na mě otočila, ,,já.. ehh.. odpouštím ti. Byla to chyba, a doufám, že se to nebude opakovat... Nechala jsi se unést, to je v pohodě. Stalo se to, co se stalo.. miluju tě" vstala a silně mě objala.
,,Já tebe taky." podívala se mi do očí a políbila mě.Z pohľadu tretej osoby:
Áno, Lana a Petr boli spolu šťastní, ale ostatné páry v ich okolí nie. Matúš musel odísť z Prahy naspäť do Prievidze a Cupcake to zlomilo, sice sú spolu, ale chcú byť spolu stále. Peter s Ellen sa stále hádali. Každý deň a každú chvíľu. Ellen rozmýšľa o rozchode, pretože už ju niekoľkokrát udrel pri hádke {srry Eksplo}.. Ellen mama je teraz na tom veľmi zle a je v kóme. Bude to tak aj neskôr?Konečne:P Prepáčte mi, že to trvalo tak dlho.. Viete, táto časť je o niečo dlhšia :P Tuto som napísala všetko, čo som chcela do 40.časti :D :/ 1400+ slov :D Milujem vás! A hrozne moc ďakujem za 10K a 900votes!! <3 :')) Vážim si toho! :') Urobila by som špeciál .. Niaka extra dlhá časť, ale koniec roka, takže.. :D Počkajte si na prázdniny :D
Túto časť venujem láske <3 hanulilenecka_ a sadgirlandcrazy (inak by si ma zabila:'/)
ESTÁS LEYENDO
Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!
De TodoO 15-ročnom dievčati Ellen, ktorá miluje youtuberov. Jej najobľúbenejší je Expl0ited. Sníva sa jej o ňom dennodenne. Lenže nikdy nebude mať možnosť ho stretnúť, objať ho a pozdraviť ho.. Býva neďaleko jeho mesta, stretne ho malou náhodou? Alebo jej...